◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس

ویزای دانش‌آموزی انگلیس بعد از دریافت اپلای، قابل اخذ است. در این صورت باید برگه پذیرش به همراه سایر

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 12 - 08
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

ویزای دانش‌آموزی انگلیس

ویزای دانش‌آموزی انگلیس بعد از دریافت اپلای، قابل اخذ است. در این صورت باید برگه پذیرش به همراه سایر مدارک هویتی و تحصیلی برای دریافت ویزا، ارائه شوند. بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندان خود را در مدارس انگلستان، ثبت‌نام می‌کنند. این کشور امکانات آموزشی و رفاهی بی نظیری را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد و به همین دلیل مقصد اصلی دانش‌آموزان بین‌المللی برای تحصیل است. مهاجرت به انگلیس از این طریق طرفداران بسیار زیادی دارد. در صورتی که دانش‌آموز بتواند مدرک دیپلم خود را از مدرسه دریافت کند، به راحتی به دانشگاه وارد خواهدشد. همین امر موجب می‌شود که شرایط برای پیدا کردن شغل در این کشور نیز محیا شود.

اگر دانش‌آموز بعد اتمام تحصیلات خود بتواند شغل مناسب پیدا کند، شرایط برای دریافت اقامت انگلیس نیز فراهم خواهدشد. در این صورت والدین نیز می‌توانند از طریق فرزند خود، به انگلستان مهاجرت کنند. طی کردن این مراحل چندان دشوار نیست و در ابتدا باید یک درخواست از طرف دانش‌آموز به مدرسه مورد نظر، ارسال شود. در صورتی که با درخواست موافقت شود، امکان اخذ ویزای دانش‌آموزی نیز وجود دارد.

برای اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس باید مدارک مختلفی ارائه شود. در ابتدا باید فرم درخواست ویزا پر و به همراه پاسپورت معتبر تحویل داده شود. دارا بودن تمکن مالی والدین یکی از ارکان اصلی برای صدور ویزا است؛ زیرا تحصیل و زندگی در این کشور نیازمند پرداخت هزینه‌های متعددی است. از این رو اغلب برای صدور ویزای دانش‌آموزی، باید گواهی تمکن مالی ارائه شود. تمامی مدارک هویتی و تحصیلی نیز باید به همراه ترجمه تحویل داده شوند. تحصیل در خارج از کشور بهتر است از سنین پایین آغاز شود تا شرایط برای ورود به دانشگاه نیز برای دانش‌آموز راحت‌تر شود.

تحصیل دانش‌آموزی در انگلیس

در نظام آموزشی انگلستان امکانات متعددی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. رتبه جهانی مدارس و دانشگاه‌های این کشور موجب شده‌است که دانش‌آموزان از سراسر دنیا برای تحصیل به انگلستان مهاجرت کنند. تحصیل در مدارس انگلیس و کالج‌های این کشور یکی از انتخاب‌های عالی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود. اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس نیز مانند دیگر کشورها ممکن است دارای مراحل مشابه باشد. به طور کلی کشورهای اروپایی مقصد مناسبی برای تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان هستند.

به منظور تحصیل در انگلیس و اخذ ویزای دانش‌آموزی باید یک تأییدیه پذیرش برای شرکت در مدرسه (CAS) ارائه شود. تنها در صورت داشتن این تاییدیه امکان دریافت ویزا وجود دارد. با ارائه این برگه می‌توانید در دوره‌های آموزی مدارس خصوصی و شبانه‌روزی انگلیس شرکت کنید. تنها در بازه زمانی 6 ماه بعد از دریافت تاییدیه می‌توانید برای دریافت ویزای دانش‌آموزی انگلیس اقدام کنید. تحصیل دانش‌آموزی در انگلیس با توجه به بالا بودن سطح بالای نظام آموزشی یکی از گزینه‌های اصلی مهاجران است.

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند

والدین دانش‌آموزانی که موفق به اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس می‌شوند، می‌توانند از طریق ویزای توریستی به این کشور مهاجرت کنند. در مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند امکان تحصیل یا کار وجود ندارد. در نتیجه در طی دوران تحصیل فرزند امکان اخذ اقامت انگلیس وجود ندارد.

در صورتی که فرزند زیر 12 سال سن داشته‌باشد یکی از والدین می‌تواند از ویزای گاردین شیپ استفاده کند. در این حالت نیز والدین نمی‌توانند در کشور انگلستان کار کنند. مدت زمان این ویزا 12 ماه می‌باشد که می‌توان تا ماه بعد آن را تمدید کرد. تنها در صورتی می‌توان ویزای گاربین شیپ را تمدید کرد که فرزند زیر 12 سال باشد. در غیر این صورت دیگر امکان تمدید ویزا وجود ندارد و برای همراهی فرزند باید از روش‌های دیگر مانند اخذ ویزای توریستی استفاده کرد.

ویزای همراه دانش‌آموزی انگلستان

در صورتی که بتوان نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام کرد، امکان دریافت ویزای همراه نیز وجود دارد. تحصیل زیر 18 سال در انگلستان مانند سایر کشورها دارای قوانین مخصوص به خود است. سرپرست دانش‌آموز می‌تواند در دوران تحصیل با فرزند خود همراه باشد. ویزای همراه دانش‌آموزی انگلستان دارای اعتباری بین 6 الی 12 ماه است. والدین می‌توانند بعد از اتمام مدت زمان اعتبار، آن را به مدت 12 ماه تمدید کنند.

در صورتی که قادر به تمدید نباشید، باید انگلستان را ترک کنید. باید به این نکته توجه کنید که به منظور تحصیل فرزندان در انگلستان مدارسی وجود دارند که دارای خوابگاه هستند. از این رو دیگر نیازی به اخذ ویزای همراه دانش‌آموزی نیست. این ویزا در واقع همان ویزای توریستی محسوب می‌شود که دارای اعتبار مشخصی است. والدین می‌توانند از آن برای همراهی فرزندان استفاده کنند.

مراحل اخذ ویزای دانش‌آموزی در انگلیس

همانطور که ذکر شد برای دریافت ویزای دانش‌آموزی انگلیس باید مراحل آن را به دقت طی کنیم. در صورتی که مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا تکمیل نباشند، ممکن است مدت زمان صدور ویزا طولانی شود. به همین دلیل بهتر است مراحل به دقت طی شوند تا موفق به دریافت ویزا ظرف سه هفته شویم. مراحل اخذ ویزای دانش‌آموزی در انگلیس عبارتند از:

  • ثبت نام برای دریافت مجوز اقامت بیومتریک
  • تکمیل فرم آنلاین
  • ثبت گواهی سلامت سل با نتیجه منفی
  • پرداخت 348 پوند برای پردازش ویزا
  • مصاحبه

تحصیل در مدارس انگلیس

تحصیل در مدارس انگلیس یکی از رویاهای والدین برای فرزندان خود است. با توجه به دارا بودن رتبه جهانی این مدارس، افراد زیادی از سراسر دنیا فرزندان خود را برای تحصیل در مدارس انگلستان ثبت‌نام می‌کنند. بدیهی است که اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس در گرو طی کردن مراحل دریافت آن است. به همین منظور باید در ابتدا آشنایی کافی با مدارس این کشور داشته‌باشیم. بهتر است قبل از ارائه درخواست برای اپلای تحصیلی انگلیس، با مراجعه به سایت از شرایط و امکانات مدارس آگاه شویم. 

مهاجرت زیر 18 سال به انگلیس

همانطور که می‌دانید یکی از روش‌های دریافت اقامت یک کشور اروپایی، تحصیل در مدارس و دانشگاه‌ها است. به همین دلیل بسیاری از والدین تمایل دارند که ویزای دانش‌آموزی انگلیس را برای فرزند خود دریافت کنند. مهاجرت زیر 18 سال به انگلیس امروزه بسیار مرسوم است و دانش‌آموزان بسیار زیادی از این طریق در بهترین مراکز آموزشی کشورهای اروپایی تحصیل می‌کنند. تحصیل در خارج از کشور یکی از راه‌های پیشرفت تحصیلی و یافتن شغل مناسب در آینده است. امکانات آموزشی کشورهای پیشرفته طبیعتا از ایران بیشتر است و آینده شغلی بهتری در انتظار دانش‌آموز خواهدبود.

اخذ ویزای دانش آموزی جمهوری چک

برای اخذ ویزای دانش آموزی جمهوری چک باید بر حسب محل زندگی فعلی دانش آموز اقدام کنید. در صورتی که ساکن یکی از کشورهای حوزه شینگن باشید شرایط اخذ ویزای دانش آموزی تغییر می‌کند. همین طور این عامل در کاهش هزینه‌ها نیز مؤثر خواهد بود. والدینی که فعلا در جمهوری چک اقامت دارند و یا دانشجو هستند، بایستی مارک مبنی بر تمکن مالی خود ارائه کنند تا بتوانند برای فرزندان دانش آموز خود ویزای تحصیلی اخذ کنند. مدت زمان پروسه صدور این ویزا ممکن است از یک ماه تا چهار ماه زمان ببرد.

راهنمایی و مشاوره جهت اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس

کشور انگلستان یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس محسوب می‌شود. بسیاری از والدین قصد دارند که فرزندشان را در مدارس بین‌المللی این کشور ثبت‌نام کنند. بعد از اخذ اپلای دانش‌آموزی نوبت به دریافت ویزا می‌رسد. اگر در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشید، مراحل بسیار دشوار و پیچیده خواهدشد. از این رو مشاوران حرفه‎‌ای ما در تیم اسکورایز سعی دارند که بهترین مشاوره را برای روش دریافت ویزای دانش‌آموزی انگلیس در اختیار شما قرار دهند. مطمئنا با اخذ یک مشاوره تخصصی، مدت زمان کمتری برای دریافت ویزا باید صرف کرد.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز