test

تحصیل در مدارس انگلیس با بهترین خدمات

تحصیل در مدارس انگلیس به دلیل بهره‌مندی از نظام آموزشی قوی، موجب افزایش سرعت پیشرفت فرزندان می‌شود.

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 10 - 13
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

تحصیل در مدارس انگلیس به دلیل بهره‌مندی از نظام آموزشی قوی، موجب افزایش سرعت پیشرفت فرزندان می‌شود. به همین دلیل والدین تمایل دارند که فرزندانشان در کشورهای اروپایی مانند انگلستان، تحصیل کنند. اگر تحصیل در مدارس خارج از کشور در مقطع پایین باشد، کودک می‌تواند خود را با فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور بهتر هماهنگ کند. فرزند شما می‌تواند در بهترین مدارس انگلستان، مقطع دبستان و دبیرستان را بگذراند. همین امر موجب می‌شود که به راحتی به دانشگاه‌های معتبری مانند آکسفورد و کمبریج وارد شود.

بسیاری از دانش‌آموزان با کسب نمرات بالا، امکان استفاده از بورسیه را دارند. در نتیجه هزینه‌ای برای تحصیل در مدارس پرداخت نمی‌کنند. نظام آموزشی نوین، بهره‌مندی از امکانات آموزشی و رفاهی، از دلایل انتخاب انگلستان به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی است. مدارس این کشور دارای شهرت جهانی هستند و هر ساله در زمینه جذب دانش‌آموزان بین‌المللی پذیرش دارند.

کشور انگلستان با داشتن شهرهایی مانند لندن، یکی از گران‌ترین کشورهای اروپایی از نظر هزینه تحصیل و زندگی است. بدیهی است که برای تحصیل فرزندان در این کشور باید از تمکن مالی مناسبی برخوردار باشید. برای دانش‌آموزان امکان تحصیل در مدارس شبانه‌روزی، مدارس تیزهوشان، دولتی و خصوصی فراهم شده‌است. در صورت اخذ پذیرش از مدارس انگلستان باید نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام کرد. در این مقاله به بررسی این موارد و قوانین مدارس انگلیس خواهیم پرداخت. همچنین در مورد شرایط تحصیل در مقطع ابتدایی و دبیرستان صحبت خواهیم‌کرد.

هزینه تحصیل در مدارس انگلیس

تحصیل در مدارس خارج از کشور مانند انگلیس یکی از روش‌های ورود به دانشگاه‌های معتبر مانند آکسفورد است. به همین دلیل بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در مدارس انگلیس تحصیل کند. همانطور که می‌دانید هزینه زندگی و تحصیل در انگلستان نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بیشتر است؛ اما باید به این نکته توجه کنید که این کشور دارای ثبات اقتصادی است و سطح زندگی و رفاه در آن بسیار بالا است.

به منظور تحصیل در مدارس بین‌المللی انگلیس باید قبل از هرچیز اپلای دانش‌آموزی اخذ شود. بعد از آن نوبت به دریافت ویزای دانش‌آموزی و پرداخت شهریه می‌رسد. این مراحل همگی دارای هزینه‌های مختلف به خود هستند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • 348 پوند برای درخواست اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس
  • 750 تا 1100 پوند بلیط سفر به انگلستان
  • 250 پوند برای بررسی مدارک به وسیله مدرسه مورد نظر
  • 1300 پوند هزینه 1 سال زندگی در انگلستان
  • شهریه مدرسه با توجه به نوع آن

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی جهت تحصیل در مدارس انگلیس

تحصیل در مدارس انگلیس یکی از اهداف دانش‌آموزان خارجی است. به منظور تحصیل رایگان باید نسبت به اخذ بورسیه تحصیلی اقدام شود. گاهی تنها امکان پرداخت کمک هزینه یا اعمال تخفیف در شهریه تحصیل، برای دانش‌آموزان وجود دارد. باید به این نکته توجه کنید که اخذ بورسیه تحصیلی تنها مختص به مقطع دبیرستان در کشور انگستان است. معمولا به منظور پرداخت کمک هزینه، از وام استفاده می‌شود. اخذ کمک هزینه یا بورسیه تحصیلی یک روش بسیار مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان ممتاز در مدارس انگلیس است. شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در مدارس انگلیس عبارتند از:

  • ارائه مدرک زبان انگلیسی با نمره بالا
  • ارائه نمره بالای کنکور در ایران
  • سوابق علمی
  • سوابق امور فرهنگی، آموزشی و هنری

با توجه به موارد ذکرشده، تنها با ارائه مدرک می‌توان نسبت به اخذ بورسیه تحصیلی مدارس انگلستان اقدام کرد. با توجه به نوع مدرسه خصوصی بین‌المللی و شرایط آن، روش دریافت بورسیه تحصیلی نیز متفاوت است.

مدارک لازم تحصیل در مدارس انگلیس

بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزند خود را در مدارس انگلستان ثبت‌نام کنند. بدین منظور باید در ابتدا از طریق سایت مدرسه مورد نظر درخواست خود را ارائه دهید. در این مرحله مدارک هویتی و تحصیلی باید ارسال شوند و شما منتظر بمانید که با درخواست شما موافقت شود. در این صورت با اخذ اپلای دانش‌آموزی می‌توانید نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید. مدارک لازم برای تحصیل در مدارس انگلیس عبارتند از:

  • دریافت برگه پذیرش از موسسه مورد نظر
  • اراده فرم ویزای دانش‌آموزی
  • مدارک تحصیلی مانند کارنامه و ریز نمرات
  • انگیزه نامه
  • بیمه درمانی
  • پاسپورت دارای اعتبار 6 ماهه
  • داشتن شرایط سنی برای اخذ ویزا
  • اخذ ویزای دانش آموزی هلند
  • برگه تمکن مالی
  • ارائه مدارک هویتی

کلیه مدارک باید به صورت کامل ارائه شوند و در صورت وجود نقص در آنها، روند دریافت ویزای دانش‌آموزی طولانی‌تر خواهدشد. بنابراین باید در هنگام ارائه مدارک از تکمیل بودن آنها مطلع شویم.

تحصیل در مدارس انگلیس در مقطع ابتدایی

نظام آموزشی کشور انگلستان به گونه‌ای است که در آن تحصیل از سنین 5 الی 16 سال اجباری می‌باشد. به طور کلی امکان تحصیل در این سنین در دو دوره ابتدایی (Secondary Education & Primary Education) و متوسطه (Further Education) وجود دارد.

به منظور تحصیل در مدارس انگلیس در مقطع ابتدایی، باید از سن 7 الی 11 سال اقدام کرد. پیش از تحصیل در مدارس ابتدایی انگلیس نیز یک دوره پیش‌دبستانی(Early Years) از سن 5 تا 7 سالگی باید گذرانده شود. البته قبل از دوره پیش‌دبستانی نیز کودکان می‌توانند در سن 3 تا 5 سالگی به مهدکودک بروند که طی کردن این دوره اجباری نیست. در انتهای دوره ابتدایی دانش‌آموز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به مقطع متوسطه وارد می‌شود.

استفاده از سیستم آموزشی قوی در انگلستان یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل والدین به تحصیل فرزندانشان در این کشور است. در صورتی که فرزند خود را در مقطع ابتدایی در این مدارس ثبت‌نام کنید، امکان برقراری ارتباط با دیگران از طریق یادگیری زبان انگلیسی، بیشتر خواهدشد.

 بسیاری از والدینی که امکان اقامت دائم در این کشور را دارند، فرزند خود را در همان دوران ابتدایی در مدارس بین‌المللی ثبت‌نام می‌کنند؛ اما کسانی که به دنبال اخذ اقامت برای فرزند هستند، معمولا او را در مقطع دبیرستان ثبت نام می‌کنند. این مورد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی کاهش هزینه‌های تحصیل داشته باشد.

تحصیل در مدارس انگلیس در مقطع دبیرستان

کسانی که قصد تحصیل در مدارس انگلیس را در مقطع متوسطه دارند، باید زیر 16 سال سن داشته‌باشند. باید به این نکته توجه کنید که کسب نمرات بالا در دوره Further Education در آینده دانش‌آموز تاثیر بسیار زیادی دارد. نمرات این دوره می‌تواند در پذیرش دانشگاه موثر باشد. دوره آخر دبیرستان با نام GCSE نیز شناخته می‌شود و دانش‌آموز در انتهای این دوره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. امکان تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی در مدارس دولتی و خصوصی وجود دارد. اغلب دانش‌آموزان برای استفاده از خوابگاه در مدارس شبانه‌روزی ثبت‌نام می‌کنند. موفقیت در مقطع دبیرستان می‌توانند پلی برای رسیدن به اهداف بعدی در زندگی باشد. به همین دلیل بهتر است این مقطع با نمرات بالا گذرانده شود.

شرایط سنی تحصیل در مدارس انگلیس

به منظور تحصیل در مدارس انگلستان باید به شرایط سنی توجه شود. همانطور گفته شد در نظام آموزشی انگلستان نیز مانند برخی از کشورها، دانش‌آموز باید از 7 الی 16 سالگی دوره های آموزشی را بگذراند. به همین دلیل برای ثبت‌نام در مدارس این کشور باید سن دانش‌آموز زیر 16 سال باشد؛ بنابراین می‌توان برای تحصیل در دوره ابتدایی و متوسطه در مدارس مورد نظر ثبت‌نام کرد.

کشور انگلستان شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی فراهم کرده‌است. با داشتن شرایط سنی تحصیل در مدارس انگلستان، امکان ثبت‌نام در این مراکز آموزشی وجود دارد.

بهترین مدارس انگلیس کدامند؟

همانطور که می‌دانید در کشور انگلیس، مدارس مختلفی پذیرای دانش‌آموزان مهاجر هستند. در شهر لندن به عنوان پایتخت این کشور نیز مدارس بین‌المللی مختلفی وجود دارند. تحصیل در مدارس انگلیس با بهترین نظام آموزشی یکی از رویاهای والدین برای تضمین آینده فرزندان است.

 بهترین مدارس انگلیس در شهرهای مختلف این کشور پراکنده هستند. همانطور که گفته شد این مدارس ممکن است روزانه (Day School) یا شبانه‌روزی (Boarding School) باشند. مدارس روزانه و شبانه خود به دو نوع دولتی و خصوصی تقسیم‌بندی می‌شوند. برای کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند، تحصیل در مدارس دولتی، رایگان است. در مدارس روزانه و شبانه خصوصی از دانش‌آموزان شهریه اخذ می‌شود. بهترین مدارس انگلیس به صورت روزانه و شبانه شامل موارد زیر هستند:

بهترین مدارس روزانه انگلیس

شامل مدرسه سنت‌پل(دخترانه)، مدرسه کینگز کالج، مدرسه گادولفین، مدرسه های‌گیت و مدرسه هابرداشرز (پسرانه)

بهترین مدارس شبانه‌روزی انگلیس

 مدرسه وایکام‌ابی، مرکز آموزشی وست مینستر، مدرسه برگتون، مدرسه وینچستر، مدرسه اوکز و مرکز آموزشی سنت‌پل

تحصیل در مدارس انگلیس شبانه روزی

مدارس شبانه‌روزی (Boarding School) یکی از بهترین مراکز آموزشی برای دانش‌آموزان مهاجر هستند. در این مدارس از سرتاسر دنیا و فرهنگ ‌های مختلف برای تحصیل، ثبت‌نام می‌کنند. تحصیل در مدارس شبانه‌روزی انگلیس به دلیل امکان استفاده از امکاناتی مانند خوابگاه است. در نظام آموزشی انگلستان، دانش‌آموز بعد از گذراندن مقاطع ابتدایی و متوسطه، باید مدرک GCSE را دریافت کند. در این هنگام دانش‌آموز می‌تواند دوره A LEVEL را طی کند. این دوره به عنوان دوره فاندیشن در نظر گرفته‌شده‌است.

شرایط پذیرش در مدارس شبانه‌روزی انگلستان بر اساس نوع مدرسه، متفاوت است. به منظور ثبت‌نام در این مدارس باید کارنامه، ریز نمرات، شهریه و گواهی تمکن مالی و رضایت‌نامه والدین ارائه شود. در برخی از مدارس ممکن است قبل از ورود دانش‌آموز، با وی مصاحبه کنند. مصاحبه اغلب کوتاه است و برای تشخیص نوع رفتار دانش‌آموز انجام می‌شود. این موضوع حساسیت این مدارس را در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان، نشان می‌دهد. به همین دلیل می‌توان از بین این مدارس، مرکز آموزشی مورد نظر را برای تحصیل فرزندان، انتخاب کرد.

تحصیل در مدارس انگلیس تیزهوشان

برای تحصیل در مدارس انگلیس شرایط متنوعی وجود دارد. دانش‌آموزان نخبه و با استعداد می‌توانند نسبت به تحصیل در مدارس تیزهوشان انگلیس، اقدام کنند. روش آموزشی در این مدارس از مراکز آموزشی معمولی، چند درجه بالاتر است. به منظور پیشرفت در تحصیل، انتخاب این مدارس برای دانش‌آموزان باهوش و بااستعداد توصیه می‌شود.

معمولا شهریه تحصیل در این مدارس در کشور انگلستان بیشتر از مراکز آموزشی معمولی است. به همین دلیل اگر توانایی پرداخت هزینه تحصیل در این مدارس را دارید، می‌توانید فرزند خود را در این مراکز آموزشی ثبت‌نام کنید. جدیدترین متدهای آموزشی در مدارس تیزهوشان، به دانش‌آموزها یاد داده‌خواهندشد. افزایش سرعت در انتقال مفاهیم علمی یکی از اهداف این مدارس است. در نتیجه دانش‌آموز شرایط بهتری برای ورود به دانشگاه خواهدداشت. به منظور تحصیل در مدارس تیزهوشان انگلیس باید به سایت این مدارس مراجعه کنید و درخواست خود را ارائه دهید.

مدارس تیزهوشان از نظر آموزشی تفاوت‌های بسیاری زیادی با سایر مدارس دارند. این مراکز آموزشی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان نخبه انتخاب مناسبی هستند؛ زیرا این دانش‌آموزان می‌توانند مراحل پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنند.

تحصیل در مدرسه کویین انگلیس

مدرسه کویین (Queen) یک مرکز آموزشی دخترانه در انگلستان است. دانش‌آموزان می‌توانند در مقاطع دبستان، دبیرستان و Sixth Form در این مرکز آموزشی، تحصیل کنند. روش تدریس در مدرسه کوئین به گونه‌ای است که نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان مشخص می‌شود.

میزان شهریه این مدرسه بر اساس سن متقاضی و مقطع تحصیلی متفاوت است. در ساختمان این مدرسه خوابگاه وجود ندارد و یک مرکز آموزشی روزانه به شمار می‌رود. به منظور تحصیل در مدارس انگلستان می‌توان این مدرسه را انتخاب کرد.

این مرکز آموزشی یکی از بهترین مدارس این کشور است که متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا دارد. می توانید برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس، این مدرسه را انتخاب کنید. مدرسه کویین تنها برای تحصیل دختران در مقاطع مختلف تحصیلی، مناسب است. این مدرسه روزانه به صورت خصوصی اداره می‌شود و برای تحصیل در آن باید شهریه پرداخت شود.

قوانین مدارس انگلیس

مدارس هر کشور با توجه به نظام آموزشی آن دارای قوانین مختلفی هستند. همانطور که گفته‌شد، مدارس این کشور به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم‌بندی می‌شوند. در حدود 70 درصد از مدارس این کشور را مدارس دولتی تشکیل می‌دهند. این مدارس توسط تشکل‌های محلی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

تحصیل شهروندان انگلیسی در مدارس دولتی به صورت رایگان است و نیازی به پرداخت شهریه نیست؛ اما دانش‌آموزان مهاجر باید برای تحصیل در این مدارس، شهریه پرداخت کنند. معمولا کلاس‌های درس در مراکز آموزشی دولتی با حضور 30 الی 35 دانش‌آموز، دایر می‌شوند. هر دانش‌آموز در این مدارس باید از ساعت 8 صبح تا 4 بعدارظهر حضور داشته‌باشد.

حدود 250 مدرسه خصوصی در شهرهای مختلف کشور انگلستان دایر هستند. مدارس شبانه‌روزی اکثرا به صورت خصوصی اداره می‌شوند و برای تحصیل در آن‌ها باید شهریه پرداخت شود. امکانات مناسب رفاهی و آموزشی موجب شده است که این مدارس برای دانش‌آموزان بین‌المللی، انتخاب مناسبی باشند.

در این مدارس در صورت وجود خوابگاه، امکان اسکان نیز فراهم است. در انگلستان نیز این مدارس نسبت به مراکز آموزشی دولتی، استانداردهای بالاتری دارند. به عنوان مثال در کلاس‌های درس خصوصی در مراکز شبانه‌روزی، جمعیت دانش‌آموزان بین 12 الی 20 نفر است. به همین دلیل معلم می‌تواند زمان بیشتری را به هر دانش‌آموز اختصاص دهد.

تحصیل در مدارس خارج از کشور چه مزایایی دارد؟

تحصیل در مدارس خارج از کشور دارای مزایای بی‌شماری است. کشورهای اروپایی با بهره‌مندی از نظام آموزشی جدید، شرایط ویژه‌ای را برای آموزش دانش‌آموزان فراهم کرده‌اند. تحصیل در مدارس انگلیس و سایر کشورهای اروپایی منجر به طی کردن مراحل موفقیت و پیشرفت در سریع‌ترین زمان ممکن می‌شود. به همین دلیل یکی از دغدغه‌های والدین، تحصیل فرزندانشان در این مراکز آموزشی است. مزایای تحصیل در مدارس خارج از کشور عبارتند از:

  • تجربه متفاوت برای زندگی و تحصیل در یک کشور اروپایی
  • امکان یادگیری زبان با سرعت بیشتر
  • آشنایی با فرهنگ‌های مختلف
  • امکان ورود به دانشگاه با شرایط آسان‌تر
  • امکان کسب شغل مورد علاقه
  • امکان دریافت و اخذ اقامت دائم

با توجه به موارد ذکرشده، تحصیل در خارج از کشور دارای مزایای بی‌شماری است. اغلب والدین تمایل دارند که دانش‌آموز مراحل پیشرفت در رشته مورد نظر را به سرعت طی کند. ثبت‌نام در مدارس خصوصی شبانه‌روزی، می‌تواند شرایط را برای پیشرفت دانش‌آموز فراهم کند. به همین علت امروزه بسیاری از دانش‌آموزان ایرانی نیز به فکر تحصیل در خارج از کشور افتاده‌اند. هنگامی که شما به یک کشور اروپایی برای تحصیل می‌روید، می‌توانید به زبان آن کشور مسلط شوید.

در کشور انگلستان نیازی به یادگیری زبان‌های سخت نیست. با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید در این کشور ادامه تحصیل دهید. در نتیجه می‌توانید بعد از فارغ‌التحصیلی، در شغل مناسب استخدام شوید.

مراحل اخذ ویزای دانش‌آموزی جهت تحصیل در مدارس انگلیس

به منظور تحصیل در مدارس انگلیس باید ویزای دانش‌آموزی دریافت کنید. برای دریافت آن شما باید مدارک مختلفی را ارائه دهید. قبل از هرچیز باید برگه پذیرش از مدارس انگلستان ارائه شود. همچنین باید فرم درخواست ویزا تکمیل شود. برای دریافت این نوع ویزا باید نسبت به دریافت پاسپورت نیز اقدام کرد.

باید به این نکته توجه کنید که شما باید در حدود 6 ماه قبل از شروع مدارس، درخواست خود را برای ویزا ارائه دهید. ممکن است ظرف مدت سه هفته، پاسخ این درخواست به دست شما برسد. این میزان زمان برای کسانی است که در خارج از خاک انگلستان، برای دریافت ویزای دانش‌آموزی، اقدام می‌کنند.

یکی دیگر از مراحل اخذ ویزای دانش‌آموزی در مدارس انگلستان، ارائه برگه رضایت والدین است. همچنین باید مبلغی برای بیمه سلامت و آزمایشات در نظر گرفته شود. مقالات متعددی در مورد اخذ ویزای دانش‌آموزی در مدارس انگلستان وجود دارند که به صورت کامل‌تری شرح داده‌شده اند. ما سعی داریم که به صورت کلی، مراحل دریافت ویزا را توضیح دهیم.

والدین، قیم یا سرپرست باید اثبات کند که می‌تواند هزینه‌های فرزند خود را در مدت اقامت در انگلستان پرداخت کند. به همین دلیل وی باید گواهی تمکن مالی ارائه دهد. هزینه زندگی در شهر لندن ماهانه 1265 پوند است و در سایر شهرها باید به ازای هر ماه، 1015 پوند پرداخت شود. علاوه بر این موارد شهریه دانشگاه نیز باید در نظر گرفته شود.

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند در مدارس

اپلای تحصیلی انگلیس از طریق تحصیل فرزند امکان پذیر است. بدین منظور باید قبل از هرچیز نسبت به اخذ اپلای دانش‌آموزی اقدام شود. در مرحله بعدی باید مدارک به همراه اپلای، برای دریافت ویزا دانش‌آموزی ارائه شوند. در این صورت یکی از والدین نیز می تواند از طریق ویزای همراه دانش‌آموزی انگلستان به این کشور مهاجرت کند. ویزای والدین دانش‌آموز دارای اعتبار مشخص 6 تا 12 ماه است. والدین می‌توانند بعد از اتمام اعتبار، نسبت به تمدید آن به مدت 12 ماه اقدام کنند. در صورت اتمام این مدت زمان، دیگر امکان تمدید وجود ندارد و باید کشور انگلستان ترک شود. بهتر است 3 ماه قبل از شروع سال تحصیلی فرزند نسبت به اخذ ویزا اقدام شود. به طور معمول نتیجه در مدت زمانی در حدود 3 هفته به والدین اعلام می شود. مدت زمان مورد نیاز برای پردازش در سایت ویزا و مهاجرت انگلستان قابل مشاهده می‌باشد.

هزینه دریافت این ویزا 516 پوند است که ممکن است هزینه‌های دیگری نیز به آن اضافه شود. باید به این نکته توجه کنید این نوع ویزای همراه دانش‌آموزی قابل تغییر به ویزای مهاجرتی نیست و در هنگام دریافت آن امکان استفاده از کمک‌هزینه‌های دولتی کشور انگلستان، وجود ندارد. همچنین شما نمی‌توانید با اخذ ویزای والدین دانش‌آموز انگلیس، دیگر اعضای خانواده را نیز به این کشور دعوت کنید.

لباس فرم مدارس انگلیس

امروزه استفاده از لباس فرم برای دانش‌آموزانی که قصد تحصیل در مدارس انگلیس را دارند اجباری است. انگلستان اولین کشوری است که از لباس فرم در آن استفاده شد. در سال 1553 یک مدرسه برای دانش‌آموزان فقیر احداث شد که تمام دانش‌آموزان باید در آن از لباس فرم استفاده می‌کردند. آن‌چنان که هنوز این مرکز آموزشی با نام مدرسه پالتو آبی‌ها شناخته می‌شود. در انگلستان کمتر مدرسه‌ای وجود دارد که در آن پوشیدن یونیفرم اجباری نباشد. در مدارس دولتی از رنگ‌های هرالدیک برای طراحی لباس دانش‌آموزان استفاده می‌شود. در برخی از این مدارس، پسران تا دوره دبیرستان باید کت، شلوارک و جوراب تا زانو بپوشند.

در مدارس خصوصی نیز باید لباس فرم مربوط به آن مرکز آموزشی از فروشگاه مورد نظر خریداری شود. رنگ و طرح لباس مدارس خصوصی و بین‌المللی در انگلستان بستگی به نوع مرکز آموزشی دارد. در واقع هر مدرسه رنگ و طراحی مختص به خود را در این حوزه ارائه می‌دهد. دانش‌آموزان خارجی نیز باید بر اساس قوانین مدرسه، لباس فرم مدارس انگلیس را خریداری کنند.

شرایط تحصیل در مدارس دولتی انگلیس

تحصیل در این مدارس از سن 5 سالگی آغاز می‌شود. در این سن کودکان وارد دوره پیش دبستانی و آموزش‌های اولیه می‌شوند. پس از آن نیز بایستی وارد تحصیلات ابتدایی شوند. دوره تحصیلا متوسطه و آموزش تکمیلی نیز برای دانش آموزان اجباری هستند. پس از سن 8 سالگی، فهرست جامعی از چندین عنوان درسی شامل موسیقی، هنر، نمایش و علوم رایانه در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد تا با توجه به علاقه خود یک یا چندین عنوان دیگر را به اضافه عناوین درسی خود در مدرسه فرا بگیرند. معمولاً سال نهم در مدارس دولتی انگلستان از اهمیت بالایی برخوردار است. در این سال، دانش آموزان وارد دوره دوره ارشد تحصیلات متوسطه خود می‌شوند و بایستی در تمامی آزمون‌های درسی سال هشتم خود نمرات قبولی را کسب کرده باشند.

مشاوره تخصصی در خصوص تحصیل در مدارس انگلیس

مدارس انگلیس دارای سطح علمی و آموزشی بسیار بالایی هستند. بهترین نظام آموزشی در دنیا در کشور انگلستان اجرا می‌شود و همین موضوع یکی از دلایل مهاجرت تحصیلی به این کشور است. تحصیل در مدارس خارج از کشور یک رویا برای دانش‌آموزان از سراسر دنیا است. همانطور که می‌دانید اطلاعات مختلفی در زمینه تحصیل در مدارس انگلیس در اینترنت وجود دارد. هیچ کدام از این مقالات نمی‌تواند به تنهایی مسیر درست را برای اخذ پذیرش و ویزای دانش‌آموزی انگلیس در اختیار شما قرار دهند. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای انتخاب مدارس با توجه به شرایط خود حتما از مشاوره تخصصی موسسه اسکورایز در این زمینه استفاده کنید. ما در این موسسه قصد داریم بهترین مدارس را برای تحصیل فرزندان به شما معرفی کنیم.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز