◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

اخذ ویزای دانش آموزی + راهنمای کامل اپلای دانش آموزی در کشورهای مختلف

اپلای دانش‌آموزی یکی از مراحل اولیه برای دریافت ویزای تحصیلی است. به منظور اپلای (پذیرش تحصیلی) در م

فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

اپلای دانش‌آموزی یکی از مراحل اولیه برای دریافت ویزای تحصیلی است. به منظور اپلای (پذیرش تحصیلی) در مدرسه مورد نظر، باید در ابتدا یک درخواست از طرف دانش‌آموز به مدرسه ارسال شود. در هنگام ثبت درخواست باید مدارک مورد نیاز هم ارائه شوند. در صورت موافقت با درخواست شما، باید نسبت به دریافت ویزای دانش‌آموزی اقدام کنید. اخذ ویزای دانش‌آموزی یکی از مراحل اصلی برای مهاجرت تحصیلی است. در این راستا باید از متخصصین در این حوزه مشاوره دریافت کرد؛ زیرا در صورتی که مراحل اشتباه طی شوند، روند اخذ ویزای تحصیلی طولانی خواهدشد.

به منظور مهاجرت به کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، انگلیس و سوئد نیز باید مراحل مشابهی طی شود. با توجه به شرایط هر مدرسه، مدارک مورد نیاز باید ارائه شوند. یکی از روش‌های تحصیل در مدارس خارج از کشور، اخذ ویزای تحصیلی است. تحصیل در مقاطع ابتدایی و دبیرستان در این کشورها موجب می‌شود که آینده درخشانی در انتظار فرزند شما باشد.

 قبل از انتخاب مدرسه مورد نظر برای ارسال درخواست، باید با شرایط کشورهای مختلف برای پذیرش دانش‌آموز آشنا شویم. برای اپلای دانش‌آموزی گاهی باید در مقاطع قبل نمرات بالا کسب کرده‌باشید. البته این موضوع برای تمامی مدارس کشورهای پیشرفته صدق نمی‌کند.

برای مهاجرت تحصیلی باید از یک مدرسه بین‌المللی، در کشور مورد نظر پذیرش داشته‌باشید. در این صورت اداره مهاجرت کشور مورد نظر به شما اجازه اخذ ویزای دانش‌آموزی را می‌دهد. در ادامه به مفهوم دقیق‌تر ویزای دانش‌آموزی و روش‌های مهاجرت از این طریق به کشورهای مختلف، آشنا خواهیم‌شد.

ویزای دانش‌آموزی چیست؟

مهاجرت دانش آموزی به منظور پیشرفت در مراحل بعدی تحصیل و کار، طرفداران بسیار زیادی دارد. بدین منظور باید قبل از اخذ ویزای دانش‌آموزی، از طرف مدرسه مورد نظر اپلای شوید. ویزای دانش‌آموزی یک تاییدیه است که به همراه پاسپورت فرد برای تحصیل در موسسات آموزشی ارائه می‌شود. دانش‌آموز با دریافت آن دیگر نیازی به اخذ شهروندی در کشور مورد نظر نخواهدداشت. درواقع افرادی که از طریق ویزای دانش‌آموزی به یک کشور مهاجرت می‌کنند، می‌توانند مدت زمان تحصیل خود را در کشور مورد نظر اقامت داشته‌باشند.

به منظور اخذ این ویزا باید اپلای دانش‌آموزی قبل از هرچیز ارائه شود. شما بدون داشتن پذیرش از مدارس کشورهای دیگر، نمی‌توانید در آن مراکز آموزشی تحصیل کنید. به منظور دریافت این ویزا علاوه بر ارائه مدارک، باید هزینه نیز پرداخت شود. هزینه دریافت ویزای دانش‌آموزی با توجه به کشور مورد نظر متفاوت است. هر ویزا دارای مدت زمان محدودی است که در صورت نیاز می‌توان با ارائه مدارک تحصیلی آن را تمدید کرد. مدارک لازم برای دریافت ویزای دانش‌آموزی عبارتند از:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه پذیرش از مدرسه مورد نظر
  • ارائه عکس پاسپورتی
  • کارنامه مقاطع قبلی به همراه ترجمه
  • ریز نمرات مقاطع تحصیلی به همراه ترجمه رسمی
  • گواهی تمکن مالی

مهاجرت و اپلای ویزای دانش‌آموزی به آمریکا

به منظور اپلای دانش‌آموزی و مهاجرت به کشور آمریکا باید مدارک مختلفی ارائه شوند. به همین دلیل باید با شرایط مهاجرت تحصیلی، نحوه دریافت بورسیه تحصیلی، هزینه تحصیل در مدارس این کشور و شرایط اخذ ویزای دانش‌آموزی آمریکا آشنا شویم. سیستم آموزشی آمریکا دارای شهرت جهانی است و والدین تمایل دارند که فرزندان خود را برای تحصیل در مدارس این کشور ثبت‌نام کنند. دستیابی به امکانات آموزشی سطح بالا موجب پیشرفت دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی خواهدشد.

اگر قصد تحصیل در آمریکا را دارید باید در ابتدا مدرسه مورد نظر برای تحصیل در مقطع دبستان و دبیرستان، را انتخاب کنید. مهاجرت دانش‌آموزی به آمریکا از این طریق مزایای بسیار زیادی دارد. شخص می‌تواند با تحصیل در مدارس این کشور با فرهنگ و آداب رسوم آن در کودکی آشنا شود. در نتیجه مراحل بعدی برای تحصیل در دانشگاه و پیدا کردن شغل برای وی ساده‌تر خواهدشد. تنها راه مهاجرت از این طریق به کشور آمریکا، اخذ ویزای دانش‌آموزی است. فرقی ندارد که کشور مورد نظر در قاره اروپا یا آمریکا باشد. در هر صورت باید مراحل مشابه‌ای را برای اپلای دانش‌آموزی در این کشورها طی کرد. در این صورت مهاجرت دانش‌آموزی به این کشورها آسان‌تر خواهدشد.

تحصیل در مقطع دبستان و دبیرستان در آمریکا دارای هزینه است. دانش‌آموزان مهاجر باید در مدارس بین‌المللی ثبت‌نام شوند. به همین دلیل باید شهریه این مدارس خصوصی را پرداخت کنند. گاهی اوقات این مدارس شبانه‌روزی شرایط را برای اسکان دانش‌آموز نیز فراهم می‌کنند.

مهاجرت و اپلای ویزای دانش‌آموزی به کانادا

برای مهاجرت دانش‌آموزی به کانادا، ابتدا باید با سیستم آموزشی این کشور آشنا شوید. کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر است که شرایط ویژه‌ای برای تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی فراهم کرده‌است. به منظور اپلای دانش‌آموزی در مدارس این کشور باید درخواست خود را قبل از اخذ ویزای دانش‌آموزی ارائه دهید.

اگر قصد دارید که از این طریق برای فرزند خود اقامت کانادا را دریافت کنید، بهترین راه را انتخاب کرده‌اید. با این شیوه دانش‌آموز از سنین پایین با فرهنگ این کشور آشنا می‌شود و در مقاطع بعدی شرایط برای ورود به دانشگاه و دریافت اقامت دائم این کشور برای او فراهم می‌شود. به منظور دریافت ویزای دانش‌آموزی در کشور کانادا باید مدارک خود را ارائه دهید. شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا شامل موارد زیر است:

  • داشتن شرط سنی کم‌تر از 18 سال
  • ارائه گواهی اپلای یا پذیرش از مدارس کشور کانادا
  • همراهی والدین یا معرفی قیم قانونی در این کشور
  • ارائه گواهی تمکن مالی برای پرداخت هزینه تحصیل در مدارس کانادا
  • عدم ابتلا به بیماری
  • برگه اثبات ترک کانادا بعد از اتمام تحصیلات

شما در درجه اول باید نسبت به اخذ پذیرش از مدرسه یا موسسه مورد نظر اقدام کنید. در این صورت می‌توانید مراحل اخذ ویزای تحصیلی را به صورت ذکرشده طی کنید. در صورت داشتن شرایط گفته‌شده، مشکلی در زمینه ارائه ویزای دانش‌آموزی وجود ندارد.

هزینه ویزای دانش‌آموزی کانادا 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که اخذ ویزای دانش‌آموزی هزینه‌ای ندارد؛ اما هزینه ویزای دانش‌آموزی کانادا در حدود 150 دلار است. این هزینه به منظور دریافت مجوز اولیه برای اخذ ویزا است. معمولا این مجوز در حدود 1 سال معتبر است. شما بعد از پایان اعتبار برای تمدید دوباره باید مبلغی بالغ بر 350 دلار پرداخت کنید.

به منظور اپلای دانش‌آموزی و اخذ ویزا باید یک قیم معرفی شود. بسیاری از والدین از طریق ویزای همراه دانش‌آموزی به کانادا سفر می‌کنند. در این صورت تا پایان تحصیلات والدین می‌توانند بر روند آموزشی فرزند خود نظارت داشته‌باشند. ویزای گاردین کانادا از این نوع است و به عنوان ویزای توریستی نیز از آن یاد می‌شود. والدین نیز باید برای دریافت آن، هزینه جداگانه پرداخت کنند. باید به این نکته توجه کنید که تنها یک نفر از والدین می‌تواند از این نوع ویزا استفاده کند.

تمکن مالی برای ویزای دانش‌آموزی در کانادا

همانطور که گفته شد بعد از اپلای دانش‌آموزی و برای دریافت ویزا، باید گواهی تمکن مالی ارائه شود. این گواهی تضمین می‌کند که والدین می‌توانند هزینه‌های مربوط به شهریه سالانه و زندگی در کانادا را، برای فرزند خود پرداخت کنند. اثبات تمکن مالی برای دانش‌آموزان بین‌المللی (POF) برای تامین مخارج تحصیل و زندگی است. در صورت عدم ارائه این گواهی امکان اخذ ویزای دانش‌آموزی کانادا برای شخص وجود ندارد.

علاوه اجباری بودن ارائه این گواهی در زمان اخذ ویزا، مدرسه مورد نظر نیز از شما درخواست ارائه برگه تمکن مالی را خواهدداشت. اثبات تمکن مالی (Proof of Funds) برای اطمینان از تامین هزینه تحصیل، زندگی و پرواز بازگشت به کشور مبدا است؛ بنابراین والدینی که تصمیم دارند که برای تحصیل فرزندان به کشور کانادا مهاجرت ‌کنند باید بتوانند هزینه‌های تحصیل و زندگی در آن‌جا را نیز تامین کنند.

مدت زمان صدور ویزای دانش‌آموزی کانادا

بعد از دریافت اپلای دانش‌آموزی و طی کردن مراحلی مانند اخذ ویزای تحصیلی می‌توان در مدرسه مورد نظر تحصیل کرد. مدت زمان صدور ویزای دانش‌آموزی کانادا با توجه به مقطع تحصیلی و مدت زمان تحصیل فرزند شما، متفاوت است. اگر مدارک به صورت کامل و درست جمع‌آوری شده‌باشند، اغلب ظرف مدت سه ماه از ثبت درخواست، ویزای فرزند شما صادر خواهدشد. در صورت دریافت این ویزا برای فرزند شما محدودیت ورود و خروج وجود ندارد. به این معنی که او می‌تواند به راحتی از کانادا خارج شود و یا دوباره به آن‌جا سفر کند.

با توجه به مدت‌زمان مورد نیاز برای بررسی مدارک، باید این اسناد به صورت دقیق ارائه شوند. در غیر این صورت مدت زمان صدور و اخذ ویزای دانش‌آموزی بسیار زمان‌بر خواهدشد. این موضوع موجب می‌شود که شما زمان را برای امکان تحصیل فرزند خود در این کشور از دست بدهید. همانطور که گفته شد تحصیل در مدارس کانادا دارای شرط سنی است و باید به این نکته توجه شود.

مهاجرت و ویزای دانش‌آموزی انگلیس 

اگر قصد دارید که برای تحصیل فرزند خود در کشور انگلستان اقدام کنید، بهتر است قبل از هرچیز اپلای دانش‌آموزی را دریافت کنید. به منظور اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلیس نیز باید مراحل مشابه‌ای مانند سایر کشورها را طی کرد. ارائه مدارک هویتی، پاسپورت، برگه تمکن مالی، کارنامه و ریز نمرات فرزند و .... برای دریافت این ویزای تحصیلی بسیار اهمیت دارند. به منظور تحصیل در مدارس خارج از کشور شرایط یکسانی برای دریافت ویزای دانش‌آموزی وجود دارد. البته ممکن است که هزینه ویزای دانش‌آموزی انگلستان با سایر کشورها مانند کانادا، متفاوت باشد.

والدین می‌توانند با استفاده از ویزای همراه دانش‌آموزی انگلیس فرزند خود را در این کشور در زمان تحصیل، همراهی کنند. با استفاده از ویزای دانش‌آموزی انگلستان تنها امکان ثبت‌نام در مدارس خصوصی بین‌المللی وجود دارد و فرزند شما نمی‌تواند در مدارس دولتی درس بخواند. هزینه دریافت ویزای تحصیلی انگلیس در حدود 348 پوند است. علاوه بر این هزینه باید مبلغی جهت بیمه سلامت مهاجرت نیز پرداخت شود.

با توجه به سطح بالای سیستم آموزشی در انگلستان، بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در این کشور تحصیل کند. بدیهی است که شرایط ویژه تحصیل در مدارس انگلیس، موجب می‌شود که دانش‌آموزان پیشرفت بیشتری در زمینه‌های مختلف داشته‌باشند.

مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند

بعد از طی کردن مراحلی مانند دریافت اپلای دانش‌آموزی و ویزا می‌توانید به همراه فرزند خود به کشور انگلیس مهاجرت کنید. اعتبار ویزای همراه دانش‌آموزی یا همان ویزای والدین، 6 تا 12 ماه است. امکان تمدید مدت زمان این ویزا نیز وجود دارد. با تمدید ویزای همراه، امکان اقامت در این کشور به مدت 12 ماه دیگر نیز فراهم می‌شود. بعد از اتمام این مدت زمان دیگر امکان تمدید مجدد وجود ندارد و باید خاک انگلستان را ترک کنید.

در حدود 3 ماه قبل از شروع تحصیل فرزند باید نسبت به اخذ ویزای همراه اقدام کنید. مهاجرت به انگلیس از طریق تحصیل فرزند، یک روش ساده برای نظارت بر پیشرفت دانش‌آموز است. بعد از 3 هفته از درخواست شما برای ویزا، پاسخ از اداره مهاجرت انگلستان ارائه می‌شود. در این مدت زمان می‌توانید به سایت اداره مهاجرت نیز برای مشاهده پاسخ مراجعه کنید. هزینه اخذ این ویزا 516 پوند است. ممکن است با توجه به شرایط هر فرد، هزینه‌های دیگر نیز از والدین دریافت شود.

ویزای دانش‌آموزی سوئد

بسیاری از افراد برای اپلای دانش‌آموزی در مدارس کشور سوئد درخواست می‌دهند. کشور سوئد نیز مانند کانادا مهاجرپذیر است و شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی ایجاد کرده‌است. به منظور اخذ ویزای دانش‌آموزی سوئد نیز باید مراحل ذکر شده در مورد کشورهای دیگر طی شود. شما باید علاوه بر ارائه برگه پذیرش از مدرسه مورد نظر، مدارکی مانند پاسپورت، گواهی تمکن مالی و ریز نمرات را ارائه دهید. در این صورت با بررسی توسط ارائه مهاجرت سوئد، در مدت زمان نسبتا کوتاهی به شما پاسخ داده خواهدشد.

بسیاری از افراد با استفاده از بورسیه تحصیلی در مدارس سوئد به صورت رایگان درس می‌خوانند. در این صورت با اخذ ویزای دانش‌آموزی سوئد می‌توان از این مزایا نیز استفاده کرد.

مزایای تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در مدارس خارج از کشور دارای مزایای بی‌شماری است. به منظور استفاده از امکانات آموزشی کشورهای پیشرفته، اکثر والدین تمایل به تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور را دارند. به همین منظور برای اپلای دانش‌آموزی و اخذ ویزای تحصیلی اقدام می‌کنند. به منظور اخذ ویزای دانش‌آموزی کشورهای مختلف، شرایط متفاوتی نیاز است.

بهره‌مندی از خدمات، امکانات و شرایط زندگی مطلوب یکی از دلایل اصلی مهاجرت تحصیلی است. فرزندان شما حتی با تحصیل در مقطع دبیرستان نیز می‌توانند به راحتی به بهترین دانشگاه‌ها وارد شوند. در این صورت شرایط برای پیدا کردن شغل‌های پردرآمد و پیشرفت دانش‌آموز مجیا می‌شود. از این رو بسیاری از افراد با توجه به مزایای اخذ ویزای دانش‌آموزی و تحصیل در خارج از کشور، تمایل دارند برای پیشرفت بیشتر در مدارس خارجی اپلای شوند.

شرایط اخذ ویزای دانش‌ آموزی آلمان

اخذ ویزای دانش‌آموزی آلمان یکی از روش‌ها برای تحصیل در مدارس این کشور است. به منظور دریافت ویزای تحصیلی باید مدارک تحصیلی و هویتی ارائه شوند. قبل از اخذ ویزا باید نسبت به ارسال درخواست برای مدرسه مورد نظر در آلمان، اقدام کرد. در صورت اخذ اپلای یا پذیرش می‌توان با ارائه مدارک، ویزای دانش‌آموزی را دریافت کرد. به منظور دریافت پذیرش باید به سایت مدرسه مراجعه کنید. در این صورت ممکن است نیاز به آپلود مدارک هویتی و تحصیلی مانند ریز نمرات باشد. مدت زمان اخذ پذیرش بستگی به نوع مدرسه و شرایط آن دارد.

بعد از دریافت پذیرش نوبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی می‌رسد. در این مرحله باید مدارک خود را برای بررسی ارائه دهید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانش‌آموزی آلمان عبارتند از:

  • ارائه مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • گواهی تمکن مالی
  • اخذ بیمه نامه
  • ارائه نامه اپلای یا پذیرش
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • دو قطعه عکس
  • گواهی سلامت

تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص ارائه شوند. در صورتی که مدارک تکمیل نباشند، ممکن است مدت زمان صدور ویزای دانش‌آموزی نیز بیشتر شود. زمان صدور ویزا بستگی به شرایط سفارت و کامل بودن مدارک شما دارد. در صورت موافقت با اخذ ویزا، امکان دریافت ویزای همراه دانش‌آموزی برای والدین نیز فراهم می‌شود. این نوع ویزا در واقع همان ویزای توریستی است.

و مهاجرت و اپلای ویزای دانش‌ آموزی فرانسه

به منظور اخذ ویزای دانش‌آموزی فرانسه باید قبل از هر چیز نسبت به دریافت پذیرش اقدام شود. والدین باید با آپلود مدارک در سایت مدرسه مورد نظر، منتظر اخذ اپلای دانش‌آموزی باشند؛ زیرا برگه پذیرش یکی از شروط اصلی دریافت ویزای دانش‌آموزی می‌باشد. بعد از اطمینان از قبولی درخواست پذیرش، باید با توجه به قوانین مدرسه نسبت به اخذ ویزا اقدام کرد. در این صورت باید به مواردی مانند شرط سنی و میزان شهریه دقت شود.

باید به این نکته توجه شود که تنها با دریافت برگه پذیرش نمی‌توان نسبت به اخذ ویزا اقدام کرد. ویزای تحصیلی باید از طریق سفارت این کشور دریافت شود. در این مرحله باید مدارکی مانند گذرنامه، مدارک هویتی مانند شناسنامه، فیش پرداختی مدرسه، برگه پذیرش و ... ارائه شوند. در صورتی که مدارک تکمیل باشند، پروسه در مدت زمان کوتاهی طی خواهدشد. اما در صورتی که مدارک به صورت ناقص ارائه شوند، با توجه به شرایط سفارت ممکن است مدت زمان اخذ ویزای دانش‌آموزی فرانسه روند طولانی‌تری را طی کند.

ویزای دانش‌ آموزی استرالیا

همانطور که می‌دانید بعد از دریافت پذیرش از مدارس بین‌المللی، باید نسبت به دریافت ویزا اقدام کرد. استرالیا یکی از کشورهایی است که می‌توان برای تحصیل در مدارس آن، نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام کرد. برای تحصیل زیر 18 سال در استرالیا نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. در نتیجه بهترین روش برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، تحصیل در مقاطع تحصیلی قبل از دانشگاه است. به منظور دریافت ویزای دانش‎‌آموزی استرالیا باید به شرایط آن دقت شود. دانش‌آموز باید دارای سن قانونی باشد. در استرالیا شروع تحصیل از 6 سالگی است؛ اما پیشنهاد می‌شود که از 7 سالگی به بعد برای تحصیل در مدارس استرالیا اقدام شود. در این شانس دانش‌آموز برای اخذ ویزا بیشتر خواهدبود.

داشتن اپلای دانش‌آموزی نیز یکی از شروط اصلی ارائه وشیزا است. در صورتی که دانش‌آموز زیر 11 سال سن داشته باشد، نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. ارائه برگه تمکن مالی از طرف والدین نیز یکی دیگر از شروط اصلی اخذ ویزای دانش‌آموزی استرالیا است. 

اخذ ویزای دانش آموزی سوئیس

تحصیل در مدارس سوئیس دارای شرایط مختلفی است. بدین منظور باید ابتدا یک مدرسه انتخاب شود و با ارسال مدارک هویتی و تحصیلی، نسبت به اخذ اپلای دانش‌آموزی اقدام شود. در این صورت باید برگه پذیرش به همراه مدرکی مانند پاسپورت، برگه تمکن مالی و ... برای اخذ ویزای دانش‌آموزی سوئیس ارائه شوند. اخذ این نوع ویزا در صورت تکمیل بودن مدارک چندان زمان‌بر نیست. به همین دلیل باید مدارک به صورت کامل جمع‌آوری شوند و هیچ‌گونه نقصی در پرونده وجود نداشته باشد. در این صورت می‌توان امیدوار بود که جواب ویزای دانش‌آموزی چه زمانی اعلام خواهدشد.

 سوئیس یکی از کشورهای مهم از نظر نظام آموزشی سطح بالا است و به همین دلیل دانش‌آموزان بسیار زیادی در تلاش هستند که از طریق ویزای تحصیلی در مدارس این کشور ثبت‌نام کنند. بسیاری از افرادی که تمکن مالی بالایی دارند فرزندان خود را در مدارس سوئیس ثبت‌نام می‌کنند. امکان تحصیل زیر 18 سال در این کشور فراهم شده است و در بسیاری از ایالت ها دانش‌آموزان از 6 سالگی وارد مقطع ابتدایی می‌شوند. در این صورت تا سن 18 سالگی امکان اخذ مدرک دیپلم وجود دارد. می‌توانید با ارائه مدارک تحصیلی و هویتی و برگه اپلای، نسبت به اخذ ویزا دانش‌آموزی کشور سوئیس اقدام کنید.

اخذ ویزای دانش آموزی هلند

بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در بهترین مدارس کشورهای اروپایی مانند هلند تحصیل کند. بدین منظور بعد از اخذ اپلای دانش‌آموزی از یکی از موسسات و مراکز آموزشی هلند، باید نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام شود. همانطور که می دانید این مرحله دارای دشواری های خاص خود است و باید حتما با اخذ مشاوره تحصیلی همراه باشد. در غیر این صورت ممکن است مدت زمان اخذ ویزا طولانی شود و دانش‌آموز نتواند در تاریخ معین در سر کلاس درس حاضر شود. از این رو پیشنهاد می‌شود تمامی مدارک مانند برگه پذیرش و اپلای، مدارک هویتی، گذرنامه، گواهی تمکن مالی و .... به صورت کامل ارائه شوند.

هلند یکی از کشورهایی است که دارای مراکز آموزشی و مدارس بین‌المللی معتبری می‌باشد. از این رو سالانه دانش‌آموزان خارجی بسیار زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. در صورت اخذ ویزای دانش‌آموزی هلند امکان دریافت ویزای همراه نیز وجود دارد.

مشاوره در خصوص اخذ اپلای و ویزای دانش‌آموزی

اخذ پذیرش یا همان اپلای دانش‌آموزی اولین مرحله برای مهاجرت تحصیلی است. بعد از موافقت با درخواست باید نسب به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام شود. مدارس در کشورهای مختلف دارای شرایط مختلفی هستند که روی روند دریافت پذیرش تاثیرگذار هستند. از این رو پیشنهاد می‌شود با دریافت مشاوره تخصصی در این حوزه، زمان خود را بیهوده از دست ندهید. زیراکه با اطلاعات درست می‌توانید مراحل دریافت پذیرش و اپلای را با سرعت بیشتری طی کنید. تیم اسکورایز در این راستا همواره در صدد بوده است بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهد.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز