◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

مهاجرت زیر ۱۸ سال + شرایط و مدارک لازم

مهاجرت زیر 18 سال با مزایای بسیار زیاد خود، متقاضیان زیادی دارد. در این مقاله بررسی همه¬جانبه مهاجرت

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1403 - 01 - 20
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مهاجرت زیر ۱۸ سال + شرایط و مدارک لازم

مهاجرت افراد به دیگر کشورها برای استفاده از شرایط کاری، تحصیلی و... طی سال‌های اخیر روند افزایشی داشته است. نبود امکانات کافی برای تحصیل و قابل‌قبول نبود مدارک کسب شده در کشور مبدأ در سطح دنیا و یا نبودن شرایط و امکانات کافی برای کار متناسب با تحصیل باعث افزایش این آمارها طی سال‌های اخیر شده است. ما در این مقاله قصد داریم به مهاجرت زیر ۱۸ سال افراد به سایر کشورها پرداخته و شرایطی که متقاضیان برای این منظور می‌بایست دارا باشند، بپردازیم. امیدواریم که مطالب ارائه شده مفید و پرفایده باشد.

شرایط مهاجرت زیر ۱۸ سال

باتوجه‌به افزایش آمارها برای مهاجرت زیر ۱۸ سال باعث شده که کشورهای مختلف دنیا موانعی که بر سر راه این افراد است را کمتر کرده تا این افراد که بعضاً از کارنامه علمی و تحصیلی درخشانی برخوردارند، قادر به مهاجرت به این کشورها باشند. در دنیا متقاضیان مهاجرت قبل از ۱۸ سال که افراد Minor محسوب می‌شوند، ملزم به ارائه رضایت‌نامه از والدین برای این امر هستند. ضمن اینکه افراد متقاضی می‌بایست یک سرپرست قانونی در کشور مقصد داشته باشند تا مجاز به مهاجرت به کشور موردنظر شوند. این افراد اغلب به‌قصد تحصیل و استفاده از شرایط بیشتر دراین‌خصوص اقدام به مهاجرت تحصیلی به سایر کشورها می‌نمایند. برای این منظور می‌بایست قبل از هرگونه اقدامی از مدارس بین‌المللی در کشور مقصد نامه پذیرش تحصیلی دریافت نماید که با مراجعه به وب‌سایت مدارس امکان‌پذیر خواهد بود. با طی مراحل و دریافت مدارک لازم و مصاحبه افراد موفق به پذیرش این مدارس خواهند شد. البته باید این نکته را هم عنوان کنیم که داشتن شرایط و مدارک لازم خود یکی از مهم‌ترین نکات برای متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال خواهد بود. مدارکی همچون تمکن مالی، گواهی اشتغال به تحصیل، وثیقه مالی برای متقاضیان پسر، ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی و... از جمله مدارک لازم برای این امر خواهد بود تا افراد موفق به دریافت ویزای تحصیلی و مهاجرت به کشور موردنظر شوند.

مهاجرت زیر ۱۸ سال به انگلستان

همان‌طور که در ابتدای مقاله عنوان شد، خوشبختانه شرایط مهاجرت زیر ۱۸ سال به بسیاری از کشورهای دنیا فراهم است که عمدتاً مهاجرت‌ها به دلیل تحصیل و استفاده از امکانات تحصیلی کشور مقصد است. در این میان کشور انگلستان هم یکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد رؤیای مهاجرت به آن و استفاده از امکانات تحصیلی ویژه آن را در سر می‌پروراند. از بین انبوه راه‌های مهاجرت به این کشور مهاجرت تحصیلی از طریق ویزای تحصیلی مناسب‌ترین گزینه برای افراد زیر ۱۸ سال خواهد بود. هر چند که این افراد می‌توانند از طریق والدین خود که از طرق مختلف همچون مهاجرت کاری به این کشور سفرکرده‌اند هم به انگلستان مهاجرت نمایند و با استفاده از شرایط ویزای همراهی که برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال صادر می‌شود، به این کشور سفر نمایند. در غیر این صورت تنها از طریق تحصیل قادر به مهاجرت به این کشور خواهند بود که با داشتن شرایطی همچون اخذ پذیرش از مراکز آموزشی انگلستان، رضایت‌نامه از والدین، داشتن قیم یا سرپرست قانونی در انگلستان، ارائه نامه تمکن مالی و... قادر به مهاجرت به این کشور خواهند بود.

مهاجرت تحصیلی به انگلیس

مهاجرت به انگلستان برای افراد به‌خصوص متقاضیان مهاجرت قبل از ۱۸ سال دارای مزایا و معایب خاص خود است که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

مزایا مهاجرت تحصیلی به انگلیس

  • استفاده از سیستم آموزشی باکیفیت در سطح بالا
  • امنیت شغلی افراد بعد از اتمام تحصیل
  • سهولت در دریافت ویزای تحصیلی
  • حمایت دولت این کشور از ساکنین

معایب مهاجرت تحصیلی به انگلیس

  • هزینه‌های بالایی زندگی و تحصیل در این کشور
  • مقررات مخصوص به خود برای دریافت و تمدید ویزا
  • شرایط آب‌وهوایی این کشور که اغلب بارانی و برفی است

بعد از بیان این موارد به شرایط لازم افراد برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس می‌پردازیم. به‌طورکلی همه افراد متقاضی تحصیل در این کشور می‌بایست شرایط لازم برای این منظور را داشته باشند تا موفق به کسب اجازه از دولت این کشور با دریافت ویزای تحصیلی شوند که این شرایط شامل متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال نیز خواهد شد.

ارائه نامه تمکن مالی برای تأمین مخارج زندگی یا تحصیل در این کشور طی یک سال. البته چنانچه موفق به دریافت بورسیه تحصیلی شوند ملزم به ارائه این مدرک نخواهند شد.

در صورت لزوم ارائه مدرک ATAS

گواهی سلامت پزشکی فرد متقاضی

افراد زیر ۱۸ سال برای تحصیل در این کشور می‌بایست یک قیم قانونی را به سفارت این کشور معرفی نمایند.

مهاجرت زیر ۱۸ سال به آلمان

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، باید بدانند این کشور هم مانند سایر کشورها برای متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال به کشور خود شرایطی را اعمال نموده که به شرح زیر است:

  • نامه اخذ پذیرش تحصیلی از مدارس آلمان
  • داشتن تمکن مالی کافی با ارائه گواهی حساب بانکی
  • فرم تکمیل شده ویزای زیر ۱۸ سال این کشور
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی متقاضی به همراه ریزنمرات تحصیلی
  • بیمه درمانی و سلامت افراد زیر ۱۸ سال
  • ارائه انگیزه‌نامه برای تحصیل در این کشور
  • داشتن پاسپورت با اعتبار کافی

از جمله شرایط مهم متقاضیان مهاجرت قبل از ۱۸ سال به آلمان است. در مورد زبان تحصیل در این کشور نیز باید بگوییم، تحصیل در مدارس دولتی این کشور به زبان آلمانی است. البته تحصیل در مدارس شبانه‌روزی در این کشور به زبان انگلیسی است. ضمن اینکه زبان فرانسوی و اسپانیایی هم در این مدارس مورد تدریس است و محصلین قادر هستند به این دو زبان هم مورد آموزش قرار بگیرند.

مهاجرت زیر 18 سال به آلمان

مهاجرت زیر ۱۸ سال به کانادا

راه‌های مختلفی برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به این کشور وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • تولد

یکی از راه‌های مهاجرت به این کشور برای متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال با تولد این افراد در خاک کانادا میسر خواهد بود. به‌طوری‌که اگر والدین فرد نیز غیر کانادایی بوده و اقامت دائم این کشور را نداشته باشند با تولد فرزند در این کشور فرزند قادر به مهاجرت به این کشور خواهد بود.

  • از طریق خانواده

یکی از راه‌های قانونی برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال از طریق والدین آنها با کمک ویزای کار یا تحصیل فراهم خواهد شد.

 

  • مهاجرت از طریق ورزش

افراد با داشتن صلاحیت پزشکی و فعالیت در رشته‌های ورزشی موردنظر این کشور و یا رشته‌های ورزشی در سطح جهانی قادر به مهاجرت به این کشور خواهند بود.

 

  • مهاجرت تحصیلی

این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های مهاجرت افراد ۱۸ سال در بسیاری از کشورهای دنیاست.

 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از متداول‌ترین و رایج‌ترین راه‌های مهاجرت به سایر کشورها از طریق تحصیل و ویزای تحصیلی فراهم است. متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال به کانادا هم قادر هستند از طریق تحصیل اقدام به سفر به این کشور نمایند. برای این منظور افراد قادر هستند با ارائه مدارک لازم در صورت واجد شرایط بودن حتی از بورسیه تحصیلی مدارس این کشور نیز استفاده نمایند. برای این منظور با انتخاب مدرسه موردنظر خود در کانادا و ثبت درخواست آنلاین می‌توانند مقدمات لازم برای مهاجرت خود را فراهم کنند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا با دریافت نامه پذیرش از مدرسه موردنظر قادر خواهند بود برای دریافت اجازه تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه نمایند که در بیشتر اوقات با کمترین سخت‌گیری از طرف دولت همراه است و متقاضیان قادر به مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل خواهند شد. داشتن تمکن مالی برای تحصیل و زندگی در صورت عدم دریافت بورسیه تحصیلی از نکات مهم برای مهاجرت این افراد خواهد بود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص تحصیل در مدارس کانادا روی لینک کلیک نمایید.

مهاجرت زیر 18 سال به کانادا

مهاجرت زیر ۱۸ سال به سوئد

مهاجرت به این کشور نیز برای متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال با دو روش مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق والدین میسر خواهد بود. برای مهاجرت از طریق تحصیل متقاضی می‌بایست اقدام به درخواست پذیرش از مدارس موردنظر در این کشور به‌صورت آنلاین نماید که در صورت موافقت و دریافت پذیرش قادر خواهد بود برای ویزا تحصیلی درخواست دهد و بعد از دریافت آن و اخذ ویزا وارد خاک این کشور شود. ارائه مدرک تحصیلی با ریزنمرات، نامه تمکن مالی و مدارک زبان بین‌الملل از دیگر شرایط مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به این کشور است. دومین روش برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال از طریق ویزای کاری والدین میسر خواهد شد.

مهاجرت زیر ۱۸ سال به آمریکا

آمریکا یکی از کشورهایی است که افراد بسیاری علاقه‌مند به مهاجرت و زندگی در این کشور هستند. متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال به این کشور باید بدانند یکی از راحت‌ترین و درعین‌حال متداول‌ترین راه برای مهاجرت آنها از طریق تحصیل فراهم خواهد شد. یکی دیگر از روش‌های مهاجرت این افراد با تولد در خاک این کشور میسر می‌شود. آمریکا جزو معدود کشورهایی است که به متولدین در خاک کشور خود صرف‌نظر از والدین و تابعیت آنها، تابعیت آمریکایی را اعطا می‌کند. به‌این‌ترتیب افراد متقاضی زیر ۱۸ سال که در این کشور به دنیا آمده باشد، قادر به مهاجرت به این کشور خواهند بود. مهاجرت از طریق ویزای نخبگی و ویزای همراهی از دیگر راه‌های مهاجرت برای افراد زیر ۱۸ سال به این کشور است.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا

همان‌طور که در بخش قبل عنوان شد، یکی از رایج‌ترین و درعین‌حال راحت‌ترین راه مهاجرت به آمریکا برای مهاجرت زیر ۱۸ سال از طریق تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی آمریکا فراهم خواهد شد. خوشبختانه این کشور جزو کشورهایی است که به تحصیل و آموزش اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. ازاین‌رو بودجه قابل‌توجهی را صرف این مسئله نموده است که حاصل آن امکانات پیشرفته و مدرن در آموزش این کشور است که خود باعث افزایش انگیزه افراد برای مهاجرت تحصیلی به این کشور شده است. افراد متقاضی مهاجرت زیر ۱۸ سال به این کشور با اخذ پذیرش از مدارس این کشور و دریافت ویزای تحصیلی قادر به مهاجرت تحصیلی به این کشور خواهند بود. البته باید خاطرنشان کنیم که هزینه‌های مربوط به تحصیل و زندگی در این کشور دارای مبلغ قابل‌توجهی است. ازاین‌رو چنانچه موفق به دریافت بورسیه تحصیلی نشوید، می‌بایست نامه تمکن مالی برای مهاجرت به این کشور ارائه نماید.

راحت‌ ترین کشور برای مهاجرت زیر 18 سال

افراد بسیاری در سال‌های اخیر اقدام به مهاجرت به سایر کشورها نمودند که بیشترین آمار آنها مربوط به مهاجرت تحصیلی بوده است. در کنار این مسئله باید به این نکته توجه داشته باشید که به دلیل تحریم‌های گسترده علیه ایران بسیاری کشوری اجازه مهاجرت به کشور خود را به ایرانیان نمی‌دهند، مگر دارای امتیازهای مثبتی باشند. داشتن سوابق درخشان تحصیلی، علمی، ورزشی و... از جمله مواردی است که باعث اخذ پذیرش تحصیلی ایرانیان در دیگر کشورها می‌شود. باتوجه‌به موارد ذکر شده متقاضیان مهاجرت قبل از ۱۸ سال قادر خواهند بود با دردست‌داشتن هر یک از موارد ذکر شده اقدام به مهاجرت نمایند. از بین کشورهای دنیا کشورهای کانادا و استرالیا می‌توانند گزینه مناسب و راحت‌تری برای مهاجرت افراد باشند. چرا که این کشورها که جزو کشورهای توسعه‌یافته در دنیا هستند، بدون درنظرگرفتن شرایط سیاسی و نژادپرستی اقدام به پذیرش مهاجران می‌نمایند. پاراگوئه در قلب آمریکای لاتین، مکزیک در مجاورت آمریکا، آرژانتین، سنگاپور، جمهوری دومینیک و... از جمله راحت‌ترین کشورها برای مهاجرت به شمار می‌روند.

بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت زیر 18 سال

فاکتورهای بسیاری باعث می‌شود که در بین بی‌شمار کشورهای اروپایی یک کشور را به‌عنوان بهترین کشور برای مهاجرت زیر ۱۸ سال انتخاب نمایید. چرا که بیشتر کشورهای اروپایی جزو کشورهای توسعه‌یافته در دنیا به شمار می‌روند.

ازاین‌رو انتخاب یک کشور به‌عنوان برترین کشور کمی دشوار خواهد بود. افراد باتوجه‌به شرایط و ملاک‌هایی که مدنظرشان است، یکی از کشورهای اروپایی را برای مقصد مهاجرت خود انتخاب می‌کنند. فاکتورهای مانند شرایط کاری، دستمزد بالا، استانداردهای بالایی زندگی و... از جمله مواردی است که افراد باتوجه‌به آن اقدام به مهاجرت به کشورهای اروپایی می‌نمایند.

بر طبق این فاکتورها کشورهای آلمان، پرتغال، اسپانیا، لوکزامبورگ، انگلستان، فنلاند، ایسلند، ایرلند و سوئیس جزو کشورهای برتر به لحاظ شرایط زندگی هستند. اما اگر بخواهیم به لحاظ کاری آماری در این زمینه ارائه کنیم، کشورهای آلمان، استونی، نروژ، ایرلند، جمهوری چک و هلند جزو لیست کشورهای اروپایی برای این منظور هستند. به لحاظ تحصیلی آلمان، پرتغال، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، سوئد، دانمارک، هلند، انگلستان و سوئیس در جدول لیست بهترین کشورها برای این مهاجرت‌ها قرار دارند. پس صرف‌نظر از بحث نژادی می‌توان گفت کشور آلمان گزینه ایده‌آل و مناسبی برای مهاجرت به کشور اروپایی است.

بهترین کشور برای مهاجرت زیر 18 سال

شرایط خروج از کشور پسران زیر ۱۸ سال

هر ساله افراد بسیاری به دلایل و اهداف خاص اقدام به خروج از کشور و مهاجرت به سایر کشورها می‌نمایند. برای این منظور هر فرد می‌بایست دارای شرایط خاص خود باشند. متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال پسر برای خروج از کشور که عموماً برای تحصیل است، می‌بایست دارای شرایط خاص خود باشند. برای این منظور در گام نخست نیاز به رضایت پدر برای خروج از کشور دارند که باید به‌صورت رسمی و کتبی در دفاتر اسناد رسمی انجام و به امضای قیم قانونی متقاضی برسد. لازم به ذکر است که دریافت رضایت پدر در صورت داشتن بورسیه تحصیلی هم جزو شرایط ضروری برای خروج پسران زیر ۱۸ سال از کشور است. البته متقاضیان تحصیل پسر زیر ۱۸ سال می‌بایست نامه اخذ پذیرش از مدارس کشور مقصد را در دست داشته باشند تا قادر به دریافت ویزای تحصیلی شوند. داشتن پاسپورت معتبر با اعتبار کافی، ارائه تمکن مالی، ارائه آخرین مدرک تحصیلی با ریزنمرات از دیگر شروط لازم برای خروج این افراد از کشور است.

مهاجرت زیر ۱۸ سال به استرالیا

امکان مهاجرت به کشور استرالیا برای افراد زیر ۱۸ سال به نسبت سایر کشورهای دنیا با سهولت انجام می‌شود. لازم به ذکر است که دریافت ویزای استرالیا در این سنین دارای شرایط و قوانین خاصی در این زمینه است. رایج‌ترین نوع مهاجرت زیر ۱۸ سال به استرالیا به متقاضیان تحصیلی اختصاص دارد. البته ویزاهای دیگر نیز برای افراد زیر ۱۸ سال به جز تحصیل در استرالیا وجود دارد، ولی ازآنجایی‌که بسیاری افراد در این سنین به‌قصد تحصیل اقدام به مهاجرت به این کشور می‌نمایند، این گزینه در صدر لیست مهاجرت افراد زیر ۱۸ به‌ویژه برای پسران قرار دارد. افراد متقاضی در این شرایط با کسب رضایت و اجازه از والدین قادر هستند به طور کامل اقدام به دریافت گذرنامه نمایند. البته داشتن تمکن مالی در این شرایط جزو موارد مهم برای این افراد به شمار می‌رود. دریافت ویزای خویشاوندی معروف به ویزای ۱۱۷ و ۸۳۷ برای افراد زیر ۱۸ سال توسط دولت استرالیا در نظر گرفته شده است. ویزای فرزندخواندگی که به ویزای ۱۰۲ در استرالیا معروف است از دیگر مواردی است که افراد متقاضی زیر ۱۸ سال قادرند با آن اقدام به مهاجرت به استرالیا نمایند.

مهاجرت زیر 18 سال به جمهوری چک

جمهوری چک، همیشه یکی از بهترین کشورهای جهان برای تشکیل خانواده بوده است. مردم نوع‌دوست و خوش‌برخورد، رشد اقتصادی و تورم صفر، آمار پایین جرایم و تبهکاری این کشور را به بهشت نوجوانان تبدیل کرده است. در رتبه‌بندی‌های متعدد جهانی برای کشورهای شاد، جمهوری چک بالاتر از ایالات متحده آمریکا، بلژیک، فرانسه، مالت، امارات متحده عربی و بیش از صد کشور دیگر در رتبه هجدهم این فهرست قرار دارد. چنین جایگاه بالایی در رتبه‌بندی اصلاً ما را شگفت‌زده نمی‌کند! جمهوری چک در واقع کشوری بسیار شاد است و چک‌ها ملتی هستند که می‌دانند چگونه از زندگی لذت ببرند. مهاجرت کودکان و نوجوانان زیر هجده سال به این کشور، به دو صورت ممکن است. اول این که والدین آنها همراهشان باشند و دوم اینکه والدین ساکن جمهوری چک یا کشور دیگری باشند و قصد داشته باشند شرایط را برای مهاجرت فرزندان خود به این کشور آماده کنند. درهرحال حضور وکیل مهاجرتی یا قیم قانونی برای همراهی افراد زیر هجده سال در پروسه مهاجرت ضروری است.

 مهاجرت زیر 18 سال به هلند

هلند یکی از متمدن‌ترین کشورهای جهان است و به صلح‌طلبی زیاد شهرت دارد. شرایط آب‌وهوایی ایده‌آل، فرهنگ مدرن و رشد فزاینده تکنولوژی در این کشور، همگی از دلایلی هستند که این کشور را برای کودکان و نوجوانان به گزینه مناسبی برای رشد و مهاجرت تبدیل می‌کنند. اگر فردی با سن زیر 18 سال قصد ورود به کشور هلند را داشته باشد، بایستی ویزای تحصیلی دریافت کند. موارد نادری وجود دارند که فردی با این سن بتواند به‌صورت مستقل و با دیگر روش‌های مهاجرت وارد هلند شود. همین‌طور درصورتی‌که والدین متقاضی مهاجرت تحصیلی به هلند قبل از 18 سالگی، ساکن کشور هلند باشند نیز می‌توانند ترتیب اخذ ویزا را برای فرزندان خود بدهند. دریافت بیمه درمانی نیز برای نوجوانان و کودکان زیر هجده سال جهت ورود به کشور هلند الزامی است. جهت تکمیل مراحل صدور ویزای تحصیلی یا اقامتی برای افراد زیر هجده سال، حضور قیم قانونی ضروری است. نکته مهم دیگر این است که اگر شما یا فرزندتان تابعیت کشوری به جز کشورهای خاورمیانه را داشته باشید یا رابطه فرزندخواندگی بین شما وجود داشته باشد، مراحل اخذ ویزا تغییر می‌کند. سن کودکان و نوجوانان نیز عامل مهم دیگری است که در پروسه مهاجرت تأثیرگذار است.

کلام پایانی

هرساله افراد بسیاری برای رسیدن به اهداف خود اقدام به مهاجرت به سایر کشورها می‌نمایند. طی سال‌های اخیر آمار متقاضیان مهاجرت زیر ۱۸ سال نیز روند افزایشی داشته است. خوشبختانه شرایط مهاجرت این افراد به بسیاری از کشورها فراهم است. هر چند که شاید شرایط کشورها برای پذیرش کمی متفاوت باشد، اما به‌طورکلی افراد زیر ۱۸ سال با داشتن رضایت از والدین، داشتن یک قیم یا سرپرست قانونی در کشور مقصد، نامه اخذ پذیرش مدرسه در کشور مقصد با ارائه نامه تمکن مالی قادر به مهاجرت به سایر کشورها خواهند بود.

سؤالات متداول

امکان همراهی والدین در مهاجرت افراد زیر 18 سال وجود دارد؟ این موضوع به کشور مقصد بستگی دارد. در این بین می­توان به انگلیس و کانادا اشاره کرد که ویزای همراه را برای یکی از والدین صادر می­کنند.

بهترین روش مهاجرت زیر 18 سال چیست؟ بعد از مهاجرت به عنوان همراه پدر و مادر، مهاجرت تحصیلی بهترین روش برای افراد زیر 18 سال است.

برای مهاجرت تحصیلی زیر 18 سال مدرک زبان نیاز است؟  خیر. مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی افراد زیر 18 سال از الزامات نیست.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز

Hamid Reza Razavi

Hamid Reza Razavi

26 - 09 - 1402

سلام خسته نباشید من زیر ۱۸ سالمه و میخوام مهاجرت کنم آیا میشه از طریق ورزش هم مهاجرت کرد

پاسخ Hamid Reza Razavi

سلام وقت بخیر ما از طریق تحصیلی اقدام‌ داریم🌹

پاسخ Hamid Reza Razavi

سلام وقت بخیر ما از طریق تحصیلی اقدام‌ داریم🌹

Hamid Reza Razavi

Hamid Reza Razavi

26 - 09 - 1402

سلام خسته نباشید آیا میشه ورزشی هم مهاجرت کرد به آمریکا زیر ۱۸ سال