◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

از صفر تا صد مهاجرت بدون مدرک زبان

مهاجرت بدون مدرک زبان کار ساده‌ای نیست. بدون داشتن مدرک زبان گزینه‌های زیادی برای مهاجرت وجود ندارد.

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1402 - 09 - 11
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مهاجرت بدون مدرک زبان کار ساده‌ای نیست. بدون داشتن مدرک زبان گزینه‌های زیادی برای مهاجرت وجود ندارد. بهترین روش برای مهاجرت که نیازی به مدرک زبان نداشته باشد، تحصیلی است. برخی از کشورها، پذیرش مشروط و نوعی ویزای تحصیلی دارند که به دانشجو امکان می‌دهد پس از ورود به کشور مقصد، زبان خود را بهبود ببخشد. مهاجرت از طریق منابع مالی یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید بدون مدرک زبان در کشور مقصد به‌عنوان مهاجر پذیرش شوید. برای مهاجرت از راه‌های اقتصادی ضروری است که مبلغ مشخصی در حساب خود داشته باشید و درآمد ثبات ماهیانه به‌حساب شما واریز شود. به‌طورکلی آیلتس یا سیستم بین‌المللی آزمون زبان انگلیسی یک آزمون استاندارد است که برای مهاجرت تحصیلی و کاری استفاده می‌شود. دانشجویان خارجی باید دارای مدرک آیلتس باشند یا این‌که اثبات کنند که در یک مؤسسه متوسط انگلیسی در کشورهای خارجی تحصیل کرده‌اند.

بهترین کشور برای مهاجرت بدون مدرک زبان

با قاطعیت نمی‌توان تنها یک کشور را به‌عنوان بهترین مقصد برای مهاجرت بدون نیاز به مدرک زبان دانست. در حال حاضر مهاجرت به اروپا و تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی بسیار پرطرف‌دار است. پذیرش بدون مدرک آیلتس برای مهاجرت کاری و تحصیلی متفاوت بوده و هر کشور شرایط خاص خود را دارد. برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک آیلتس کشورهای استرالیا، انگلیس، کانادا، آمریکا، مالزی، نیوزیلند، آلمان، سوئد، نروژ، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، فرانسه، سوئیس و دانمارک می‌توانند بهترین انتخاب باشند. دانشجویان خارجی، می‌توانند بدون مدرک زبان در دانشگاه‌های، کشور یونان و اتریش پذیرش شوند. یکی از مزایای مهاجرت به کشورهای اروپایی این است که برای سفر به کشورهای منطقه شنگین نیازی به ویزا ندارید.

اپلای بدون مدرک زبان

کشورهای مختلفی فرصت‌های شغلی بدون آیلتس را برای مهاجرین ارائه می‌دهند. کشورهای استرالیا، آلمان، لهستان، ژاپن، سنگاپور، اسپانیا، یونان، دانمارک، امارات، نیوزیلند، ایرلند و کره جنوبی ویزای کاری آسانی را ارائه می‌دهند. باتوجه‌به شرایط متقاضی و این‌که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری را دارد، انتخاب بهترین کشور می‌تواند متفاوت باشد.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان

 شرایط صدور ویزای کاری نسبت به تحصیلی سخت‌تر است، چراکه نیروی کار باید بتواند با همکاران خود ارتباط برقرار نماید. دریافت مجوز کار بدون آیلتس و تجربه کاری قطعاً یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود، اما این گزینه مناسب، برای تمام متقاضیان یکسان نیست. داشتن یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرما، می‌تواند راهی برای مهاجرت کاری بدون مدرک زبان باشد. کارفرمایان می‌توانند از طریق برنامه‌هایی نظیر برنامه کارگران خارجی موقت، نیروی موردنظر خود را استخدام نمایند. بر اساس TFWP، کارفرمایان می‌توانند کارگران خارجی را برای پر کردن کمبود موقت نیروی کار در زمینه‌های مختلف پذیرش دهند. برای مهاجرت کاری الزامی برای داشتن مدرک آیلتس یا تافل وجود ندارد. مهاجرت کاری بدون تسلط به زبان چالش‌برانگیز است و نداشتن هیچ‌گونه ارتباط با اطرافیان در طولانی‌مدت دردسرساز خواهد بود. 

پذیرش مشروط بدون مدرک زبان

پذیرش مشروط یک برنامه‌ای است که از طریق کالج‌ها و دانشگاه‌های آمریکایی ارائه می‌شود و به دانشجویان خارجی این امکان را می‌دهد، بدون مدرک زبان در یکی از دانشگاه‌ها پذیرش شود. مهم‌ترین شرط دانشگاه مقصد برای دانشجویان خارجی این است که مهارت زبان انگلیسی خود را بهبود بخشند. یکی از شرط‌های مهم برای دانشجویان، ورود موقت است و باید از اهداف شما اطلاع داشته باشند.

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

در این صورت باید تمکن مالی، انگیزه‌نامه و تمام مدارک شما توسط نماینده دانشگاه تأیید شود. بعد از پذیرش مشروط، نیاز به پذیرش در دوره فشرده ‌زبان دارید و باید آن را درخواست نمایید. درخواست شما باید به همراه هزینه‌ها و تأییدات مالی ارائه شود. بعد از پذیرش، حضور شما در دوره آموزش زبان تأیید و فرم مهاجرت برای شما صادر می‌شود.

آیا برای مهاجرت مدرک زبان لازم است

اگر قصد مهاجرت دارید، باید بدانید که یکی از شرط‌های اصلی پذیرش، مدرک زبان است. مهاجرت زیر 18 سال و تحصیل در مدارس بین‌المللی، اغلب بدون مدرک زبان ممکن خواهد بود. همچنین در حال حاضر برخی از کشورهای جهان بدون مدرک زبان، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند. در این صورت‌پذیرش مهاجر آسان شده و این امکان به دانشجویان خارجی داده می‌شود که بعد از اخذ پذیرش بدون هیچ‌گونه استرس و نگرانی، با شرکت در دوره‌های آموزشی مدرک زبان را دریافت نمایند.

ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان

امکان مهاجرت و اخذ ویزای کار بدون مدرک زبان در اروپا از طریق برنامه مهاجرتی ویزای طلایی اروپا وجود دارد. در حقیقت تعداد کشورهایی که نیاز به مدرک زبان ندارند، بسیار محدود هستند. اگر قصد مهاجرت کاری دارید، توصیه می‌شود قبل از اقدام و اخذ ویزا، تسلط نسبی به زبان انگلیسی یا زبان رسمی کشور مقصد داشته باشید. در این صورت زندگی در کشور مقصد راحت‌تر می‌شود و امکان اخذ تابعیت کشور موردنظر افزایش می‌یابد. داشتن صلاحیت و مهارت‌های مناسب، می‌تواند در اخذ ویزای کار در هر نقطه از اروپا را برای شما ساده کند. اغلب کشورها در زمینه صدور ویزای کاری، سیاست‌های سخت‌گیرانه‌ای دارند. برای دریافت ویزای کار اروپا کشورهای نروژ، استونی، ایرلند، هلند، جمهوری چک و آلمان ساده‌ترین قانون برای پذیرش مهاجر را دارند.

مهاجرت پرستاری بدون مدرک زبان

برخی از کشورها پذیرش نیروهای پرستاری را بدون آیلتس ارائه می‌دهند. متقاضیانی که مهارت و تجربه کار در بیمارستان‌ها را دارند، می‌توانند بدون مدرک زبان برای مهاجرت اقدام نمایند. مهاجرت پرستاری بدون مدرک در اغلب کشورها امکان‌پذیر نیست، هرچند کشورهایی که بدون مدرک زبان اقدام به پذیرش می‌کنند، شرایط خاص خود را دارند. کشور فرانسه برای پذیرش، پرستاران باید هم‌زمان با دوره کارورزی، دوره‌های رایگان زبان فرانسه را بگذرانند و بعد از یک سال سطح زبان خود را به مدرک B2 این کشور برسانند. سوئد یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که امکان مهاجرت پرستاری بدون مدرک زبان وجود دارد. مهاجرت پرستاری به سوئد موجب اخذ ویزای دوره زبان سوئدی می‌شود تا متقاضی همزمان با یادگیری زبان بتواند پروسه معادل‌سازی مدارک خود را طی کند. گذراندن دوره‌های زبان سوئدی در این کشور به یک سال زمان نیاز دارد و برای آن باید حدود 10000 یورو هزینه کنید. در کشور دانمارک دوره‌های زبان دانمارکی رایگان بوده و یا با هزینه‌های ناچیزی برگزار می‌شود. برای رسیدن به سطح زبان Danish 3، سه سال زمان نیاز است.

پذیرش دکتری بدون مدرک زبان

داشتن مدرک تافل یا آیلتس، یکی از سخت‌ترین موانع برای مهاجرت تحصیلی است. بسیاری از دانشجویان بین‌المللی زبان رسمی کشور آن‌ها انگلیسی نیست و سطح مهارت این زبان را ندارند. تافل و آیلتس آزمون‌هایی هستند که برای تعیین مهارت‌های گفتاری، خواندن و شنیداری طراحی شده و برای ورود به بهترین دانشگاه‌های سراسر جهان ضروری است. تعداد کمی از دانشگاه‌ها بدون درخواست آزمون زبان، دانشجویان بین‌المللی را پذیرش می‌کنند. دانشجویانی که تمام مقاطع تحصیلی یا کارشناسی‌ارشد را در یکی از دانشگاه‌های انگلیسی‌زبان گذرانده‌اند، بدون مدرک زبان پذیرش می‌شوند.

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

یکی از ساده‌ترین روش‌های مهاجرت، تحصیل است. در حال حاضر بسیاری از کشورهای اروپایی، اقدام به پذیرش دانشجو بدون مدرک زبان می‌کنند. یکی از مهم‌ترین شرایط پذیرش، می‌تواند شامل سن، معدل بالا و تمکن مالی باشد. فرانسه یکی از کشورهایی است که به دانشجویان بین‌المللی اجازه تحصیل بدون مدرک زبان را می‌دهد. در این صورت زبان دانشجویان باید در سطح A1 فرانسه باشد، چراکه در هنگام مراجعه به سفارت برای مصاحبه ضروری است که آشنایی کافی با زبان این کشور داشته باشند. یکی از کشورهای اقتصادی برای زندگی و تحصیل اسپانیا است. برای اخذ ویزای تحصیلی نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. برای زندگی در این کشور تسلط اولیه به زبان اسپانیایی ضروری است. تحصیل در این کشور به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی تدریس می‌شود. برای تحصیل به زبان اسپانیایی، می‌توانید بعد از اخذ پذیرش، مدرک زبان اسپانیایی خود را بگیرید و سپس وارد دانشگاه شوید.

 از دیگر کشورهای اروپایی که بدون مدرک زبان، برای دانشجویان بین‌المللی بدون مدرک زبان ویزا می‌دهند، اتریش و ایتالیا است. زبان رسمی کشور اتریش انگلیسی و آلمان است و با ارائه مدرک هر کدام از این دو زبان، می‌توانید اقدام به مهاجرت تحصیلی نمایید. از دیگر روش‌ها برای اخذ ویزای تحصیلی، گرفتن پذیرش مشروط است.

بورسیه دکتری بدون مدرک زبان

برخی از دانشگاه‌ها بورسیه دکتری بدون آیلتس را در اختیار دانشجویان بین‌المللی قرار می‌دهند. دانشجویان مقطع دکتری که از سطح علمی بالایی برخوردار هستند، می‌توانند از بهترین دانشگاه‌های جهان بورسیه دریافت نمایند. بسیاری از کشورها در سراسر جهان بورسیه دکتری بدون آیلتس را برای دانشجویان خارجی در نظر می‌گیرند که شامل موارد زیر هستند:

  • بورسیه دولتی شانگهای
  • بورسیه دانشگاه هوکایدو و تویوهاشی در ژاپن
  • بورسیه گیتس کمبریج در انگلستان
  • بورسیه دانشگاه کوئست، بریتیش کلمبیا و تورنتو کانادا
  • بورسیه‌‌های دولتی روسیه

جاب آفر بدون مدرک زبان

جاب آفر به‌ معنای پیشنهاد کاری از سمت کارفرما است. یکی از مهم‌ترین شرایط برای اخذ جاب آفر تحصیلات و داشتن سابقه کار به‌عنوان نیروی متخصص است. در مهاجرت کاری باید بتوانید با کارفرمایان و همکاران خود ارتباط برقرار کنید. این امکان وجود دارد برخی از کشورها و کارفرمایان بدون درنظرگرفتن مدرک زبان، درخواست جاب آفر برای نیروهای خارجی داشته باشند. برای اخذ جاب آفر از کارفرما باید سطح زبان شما در حدی باشد که بتوانید با کارفرما ارتباط برقرار کنید.

کلام آخر

برخی از کشورها در زمینه تحصیلی و کاری اقدام به پذیرش بدون مدرک زبان می‌کنند. ایتالیا یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است که از سیستم آموزشی بالایی برخوردار بوده و اقدام به پذیرش دانشجویان در مقاطع مختلف بدون مدرک زبان می‌کند. اگر متقاضیان به زبان تسلط دارند، نیازی به گرفتن مدرک آیلتس یا تافل ندارند و می‌توانند برای تحصیل یا کار اقدام به اخذ پذیرش کنند.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز