◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان، جاب آفر بدون مدرک زبان

کشورهای اروپایی جزء پیشرفته‌ترین کشورهای جهان هستند. اتحادیه اروپا به دلیل بالابودن استاندارد زندگی،

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1402 - 09 - 15
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

کشورهای اروپایی جزء پیشرفته‌ترین کشورهای جهان هستند. اتحادیه اروپا به دلیل بالابودن استاندارد زندگی، دستمزد مناسب و آینده شغلی، بهترین انتخاب برای متقاضیانی است که به دنبال پیشرفت هستند. سالانه حدود 3 میلیون شهروند کشورهای غیراتحادیه اروپا برای مجوز کار در اروپا درخواست ویزا می‌دهند. 70 درصد ویزای کار توسط کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و پرتغال صادر می‌شود. برخی از کشورهای اروپایی ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان را برای مهاجران و نیروهای متخصص صادر می‌کنند. اتحادیه اروپا برای مهاجرین ویزای کار اروپا، حق زندگی و کار را می‌دهند. بسیاری از مردم، اروپا را محل فرصت‌ها می‌دانند و کشورهای اروپایی در بسیاری از زمینه‌ها در رتبه‌های بالایی قرار دارند. اتحادیه اروپا جزء کشورهای توسعه یافته جهان محسوب می‌شود و همین دلیل موجب شده فرصت‌های کاری زیادی برای اروپایی‌ها و مردم سایر کشورها ایجاد شود.

اتحادیه اروپا چندین ویزای کاری برای مهاجرین ارائه می‌دهند. از رایج‌ترین مجوز کار، می‌توان به کارت آبی اتحادیه اروپا اشاره کرد که در تمام کشورهای اتحادیه به جز دانمارک، ایرلند و بریتانیا صادر می‌شود. فرایند مهاجرت کاری، زمان‌بر و چالش‌برانگیز است، بااین‌حال، برخی از کشورها بسیار ساده‌تر از سایرین ویزا صادر می‌کنند.

 کشورهای اروپایی برای مهاجرت کاری بدون مدرک زبان

افرادی که قصد مهاجرت کاری را دارند، باید بدانند هر نوع شغلی بدون مدرک زبان در اروپا ارائه نمی‌شود. برخی از پوزیشن‌های شغلی ممکن است نیازی به مدرک زبان نداشته باشند. بسیاری از کشورهای اروپایی که زبان رسمی آن‌ها انگلیسی نیست، برای مهاجرت نیازی به مدرک زبان ندارند. برای مهاجرت بهتر است تسلط نسبی به زبان کشور مقصد یا انگلیسی داشته باشید. در این صورت راحت‌تر، می‌توانید نظر کارفرما را برای اخذ پذیرش جلب نمایید. برای دستیابی به اطلاعات، شرایط و مدارک موردنیاز کشور مقصد، یک مشاوره مهاجرت کاری می‌تواند کمک‌کننده باشد.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به فرانسه

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به فرانسه

زبان رسمی کشور فرانسه، فرانسوی است و مهاجرت بدون مدرک زبان به این کشور امکان‌پذیر خواهد بود. مهارت زبان یک شرط اجباری برای کار در فرانسه نیست. فرانسه با کشورهای اروپایی نظیر بلژیک، آلمان، سوئیس، ایتالیا، اسپانیا و هلند همسایه است. مساحت کل آن 551695 کیلومتر مربع بوده و بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی محسوب می‌شود. این کشور یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان را دارد و گردشگری بخش بزرگی از اقتصاد فرانسه به‌حساب می‌آید و سالانه بیش از 80000 هزار گردشگر را جذب می‌کند.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به اسپانیا

زبان رسمی کشور اسپانیا، اسپانیایی بوده و اقتصاد آن بر پایه صنعت خودرو، پوشاک، گردشگری و داروسازی است. ممکن است یافتن شغل در این کشور برای مهاجران خارجی سخت باشد، اما برای مهاجرانی که به دنبال کار و زندگی در اسپانیا هستند، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. برای مهاجرت کاری در صورت پیشنهاد جاب آفر، نیازی به مدرک زبان ندارید، اما باید تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشید. برای مهاجرت به این کشور نیازی است که در یک‌زمان خاص برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به استرالیا

زبان رسمی کشور استرالیا، انگلیسی است. این امکان وجود دارد که شما بدون ارائه مدرک از یک کارفرمای استرالیایی پیشنهاد کار دریافت کنید، اما ممکن است هنگام درخواست ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان، افسر مهاجرت سطح مهارت شما را در زبان انگلیسی بسنجد. توصیه می‌شود اگر قصد مهاجرت کاری دارید، تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشید تا بتوانید برای پذیرش افسر مهاجرت را متقاعد کنید که نیازی به مدرک زبان ندارید.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به آلمان

برای اخذ ویزای کار در آلمان، نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. تسلط نسبی به زبان انگلیسی و آلمانی جزء موارد الزامی برای مهاجرت به این کشور محسوب می‌شود. برای زندگی و کار در یک کشور اروپایی نیاز به مهارت زبان است تا مهاجر بتواند با دیگران در محل کار و زندگی ارتباط برقرار کند. افرادی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند، داشتن حداقل مدرک B1 الزامی است.

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به آلمان

افراد بعد از پذیرش ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان، می‌توانند در دوره‌های آموزشی شرکت کنند و در مدت‌زمان کوتاهی مدرک زبان را دریافت نمایند. آلمان با توجه به اقتصاد، بازار کار قوی و کیفیت بالای زندگی که دارد، برای نیروهای متخصص در زمینه مهندسی و فناوری بهترین انتخاب است. 

مهاجرت کاری بدون مدرک زبان به انگلیس

اگر قصد مهاجرت کاری به کشور انگلستان را دارید، شرط پذیرش به نوع حرفه و صلاحیت رقابت شما بستگی دارد. در انگلستان حرف‌زدن به انگلیسی بسیار اهمیت دارد. اگر جزء افرادی هستید که نمی‌توانید به‌خوبی انگلیسی صحبت کنید، جای نگرانی نیست، چراکه برخی از مشاغل در بریتانیا نیازی به مدرک زبان ندارند. چند ویزای کاری از جمله ویزای نوآور یا استارتاپ، عمومی و انتقال درون شرکتی نیازی به مدرک زبان نخواهند داشت.

راه های قانونی مهاجرت به اروپا بدون مدرک زبان

برای مهاجرت و دریافت ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان، روش‌های مختلفی وجود دارد. برخی از کشورهای اروپایی نظیر اسپانیا، پرتغال، یونان، ایتالیا، بلغارستان و لتونی این امکان را برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده‌اند، بدون مدرک زبان اقدام به گرفتن ویزای کار نمایند.

اگر در زمینه کاری خود یک متخصص به‌حساب می‌آیید، می‌توانید با ارائه رزومه قوی جاب آفر بگیرید. پیشنهاد کاری از کارفرمای کشور مقصد و داشتن تمکن مالی، می‌تواند مسیر مهاجرت شما را هموار کند. اگر یکی از اعضای خانواده شما شهروند یکی از کشورهای اروپایی است، می‌تواند اسپانسر شما برای گرفتن ویزای بدون مدرک زبان باشد.

بهترین کشور اروپایی برای کار کدام است؟

کشورهای اروپایی در سال‌های اخیر بین کار و زندگی شخصی تعادل برقرار کرده‌اند، همین دلیل موجب شده گزینه بهتری نسبت به سایر کشورها برای مهاجرت باشند.

سوئیس

سوئیس با ترکیب چشم‌اندازهای پردرآمد و کیفیت بالای زندگی در صدر فهرست برای مهاجرت کاری قرار دارد. بر اساس قانون کار، کارمندان حداکثر 40 تا 45 ساعت در هفته کار می‌کنند. در صورت اضافه شدن ساعت کاری، اضافه کاری با 25 درصد حق بیمه یا مرخصی به کارمند تعلق می‌گیرد.

آلمان

از لحاظ اقتصاد، آلمان بزرگ‌ترین کشور اروپایی محسوب می‌شود. این کشور از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در سراسر جهان برخوردار است و فرصت‌های شغلی بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. طبق قانون کار، کارمند روزانه 8 ساعت کار می‌کند. این کشور مرخصی استعلاجی با حقوق (حداکثر تا 6 هفته)، مرخصی عادی با حقوق و مرخصی پدر شدن را ارائه می‌دهد. همچنین هرگونه اضافه کاری توسط کارفرما پرداخت می‌شود.

نروژ

تقریباً 70 درصد جمعیت نروژ را نیروی کار تشکیل می‌دهند که بازار کار سالمی را برای این کشور ایجاد می‌کنند. کارمندان 40 ساعت در هفته کار می‌کنند و در صورت اضافه کاری، مستحق دریافت حداقل 40 درصد حقوق ساعتی توافقی هستند.

دانمارک

دانمارک تعادل خوبی بین کار و زندگی ایجاد کرده و قانون تبعیض در بین کارمندان را ممنوع کرده است. این کشور 10 طرح ارائه می‌دهد که می‌توانید براساس صلاحیت‌ها و مهارت‌های خود شغل مناسب را انتخاب نمایید. تایم کاری هفتگی 37 ساعت است و توسط قانون کار تعیین شده و اضافه کاری براساس توافق انجام شده پرداخت می‌شود. همچنین سالانه کارمندان، می‌توانند 5 هفته با حقوق به تعطیلات بروند. 

کلام آخر

ویزای کار اروپا بدون مدرک زبان در برخی از کشورهای اروپایی برای نیروهای متخصص صادر می‌شود. متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن تخصص بدون مدرک آیلتس، ویزای کاری دریافت نمایند. داشتن تسلط نسبی به زبان انگلیسی یا زبان رسمی کشور مقصد، می‌تواند کارفرما را برای پذیرش و جذب نیرو متقاعد کند. اگر در زمینه ویزای کار برای مهاجرت به یکی از کشورهای اروپایی اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید مشاوره مهاجرت کاری بگیرد و پاسخ سؤالات خود را دریافت نمایید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز