🎉🎉 تولد ۶ سالگی اسکورایز 🎉🎉

رزرو مشاوره تخصصی

تحصیل در مدرسه وست مینستر Westminster

تحصیل در مدرسه وست مینستر Westminster

مهران حسینی

1401 - 11 - 12

فهرست مطالب

  1. منتظر بمانید...

مدرسه وست مینستر (Westminster) لندن یک مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه است که سابقه‌ای 460 ساله دارد. دانش‌آموزان خارجی به منظور تحصیل در دبیرستان و مدارس انگلستان، بهترین مراکز آموزشی را انتخاب می‌کنند. این مدرسه نیز در رده مدارس با امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی مناسب است. برگزاری دوره‌های زبان خارجی، هنرهای تجسمی، نمایشی، دوره‌های علوم مانند فیزیک و شیمی، دوره زبان انگلیسی و ریاضیات به منظور بالا بردن سطح دانش‌آموزان انجام می‌شود.

منطقه وست مینستر بین رودخانه تایمز و جنوب غرب لندن واقع شده‌است. در این منطقه بسیاری از مراکز مهم حکومتی مانند کاخ باکینگهام قرار دارند. افراد مشهور بسیار زیادی، در این مدرسه تحصیل کرده‌اند. همین موضوع موجب شده‌است که این مرکز آموزشی جزو مدارس برتر قرار بگیرد. در واقع بهترین گزینه برای دانش‌آموزان خارجی است و امکانات متنوع آموزشی را به آن‌ها ارائه خواهدداد.

اگر بخواهیم یک مدرسه معتبر شبانه‌روزی در انگلستان را به شما پیشنهاد بدهیم، طبیعتا نام وست مینستر را خواهید شنید. دانش‌آموزان در سنین 7 تا 18 سال می‌توانند از مقطع ابتدایی تا دبیرستان در مدرسه Westminster تحصیل کنند. تعداد دانش‌آموزانی که در این مرکز در حال تحصیل هستند، در حدود 1000 نفر است.

امکانات مدرسه وست مینستر Westminster لندن

در هنگام انتخاب مدرسه برای تحصیل زیر 18 سال، باید به امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی آن توجه کنیم. به عنوان مثال در مواردی که والدین به همراه دانش‌آموز مهاجرت نمی‌کنند، بهتر است مدارسی انتخاب شوند که دارای خوابگاه هستند. یکی از امکانات مدرسه وست مینستر نیز، ارائه خوابگاه است. البته خوابگاه تنها برای دختران بالای 16 سال و پسران بالای 13 سال است. امکانات رفاهی بسیار خوبی در این اقامت‌گاه‌ها در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد.

غذای مدرسه شامل سه وعده غذای اصلی و میان‌وعده است که توسط مرکز آموزشی تامین می‌شود. به منظور پخت غذا از مواد اولیه باکیفیت و تازه استفاده می‌شود. تنوع غذایی در سلف بسیار زیاد است و وجود فرهنگ های مختلف برای تهیه غذا توجه می‌شود. در کنار امکانات این چنینی، خدمات درمانی نیز توسط مرکز بهداشت مدرسه ارائه می‌شود. امکان معاینه و تجویز دارو توسط پزشک متخصص نیز وجود دارد. در صورت نیاز می‌توان دانش‌آموزان را برای تشخیص بهتر، به پزشک متخصص ارجاع داد.

شهریه مدرسه Westminster انگلستان

برای محاسبه دقیق میزان شهریه، باید به سایت مدرسه Westminster مراجعه کنید. به طور کلی ملاک محاسبه میزان شهریه، به سن و مقطع تحصیلی دانش‌آموز نیز مرتبط است. به منظور تحصیل در مدارس انگلیس باید تمامی شرایط و ضوابط مراکز آموزشی را از طریق سایت آن‌ها مشاهده کرد. برای خوابگاه اغلب باید هزینه جداگانه پرداخت شود؛ اما هزینه سایر امکانات معمولا به همراه شهریه دریافت می‌شود. به عنوان مثال شهریه برای دانش‌آموزان بالای 13 سال day pupils برای هر ترم 10488 پوند است. این میزان شهریه در سال در حدود 31464 پوند می‌باشد.

مراحل اخذ پذیرش از مدرسه Westminster

در مدرسه وست مینستر پذیرش دانش‌آموزان از سنین 3 تا 4 سالگی است. در این صورت باید کودکان ابتدا در مهدکودک ثبت‌نام شوند. مراحل اخذ پذیرش از این مدرسه چندان ساده نیست؛ زیرا دانش‌آموزان خارجی باید ویزای دانش‌آموزی انگلستان را دریافت کنند. یکی از شروط اصلی اخذ این نوع ویزا، ارائه اپلای دانش‌آموزی است. در واقع هنگامی که با درخواست دانش‌آموزش برای پذیرش موافقت شود، می‌تواند نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام کند. والدین باید یک سال قبل از شروع سن 7 سالگی نسبت به ارسال درخواست پذیرش اقدام کنند. زیرا به منظور تحصیل در مقطع ابتدایی مدرسه وست مینستر باید بین سنین 7 الی 18 سال اقدام شود.

بعد از اخذ پذیرش نوبت به دریافت ویزای دانش‌آموزی می‎‌رسد. در این حالت باید در حدود 4 تا 6 ماه قبل از مهاجرت به انگلستان، درخواست خود را برای اخذ ویزا ارائه داده باشیم. برای دریافت پذیرش از مدرسه Westminster باید به سایت مدرسه مراجعه کنید و مدارک هویتی و تحصیلی فرزند را آپلود کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در مدرسه Westminster

برای دریافت اپلای دانش‌آموزی انگلستان و ثبت‌نام در مدرسه وست مینستر باید مدارک مختلفی ارائه شود. این مدرسه شرط داشتن قیم و سرپرست را به دلیل ارائه خوابگاه حذف کرده است. مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در مدرسه وست مینستر عبارتند از:

  • ارائه گذرنامه معتبر
  • ارائه نامه پذیرش
  • فرم درخواست ویزا tier 4
  • ارائه مدرک تحصیلی
  • ارائه ریز نمرات
  • برگه تمکن مالی
  • بیمه سلامت
  • انگیزه نامه

در صورت ارائه مدارک ذکرشده، امکان اخذ ویزای دانش‌آموزی و ثبت‌نام در مدرسه Westminster وجود دارد. از این رو باید مدارک به صورت کامل ارائه شوند. در غیر این صورت مدت زمان صدور ویزا با تأخیر مواجه خواهدشد.

مشاوره تحصیلی در خصوص ثبت‌نام در مدرسه Manchester

به منظور ثبت‌نام در مدارس بین‌المللی معتبر مانند منچستر انگلستان، ابتدا باید به سایت مراجعه و نسبت به آپلود مدارک اقدام کرد. اگر قصد دارید که فرزند خود را در مدرسه‌های بین‌المللی ثبت‌نام کنید باید مراحل متعدد را به درستی طی کنید. در این صورت نیاز به یک مشاوره تخصصی دارید. ما در مجموعه اسکورایز متشکل از یک تیم حرفه‌ای و قوی از کارشناسان، سعی داریم بهترین مشاوره را به مخاطبان خود ارائه دهیم. به هیچ‌عنوان نمی‌توان با جستجو در اینترنت، پاسخ دقیقی برای سوالات خود پیدا کنید. هر آنچه در فضای مجازی در مورد مهاجرت تحصیلی منتشر می‌شود تنها چکیده‌ای از روش تحصیل در مدارس خارج از کشور است. بنابراین بهتر است قبل از هرچیز نسبت به دریافت مشاوره تحصیلی از متخصص اقدام کنید.

اخبار و نوشته‌های اسکورایز

مشاهده همه

دیدگاه کاربران

سید علی فتاح زاده

سید علی فتاح زاده

13 - 11 - 1401

https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp !