◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

تحصیل در مدارس خارج از کشور با بهترین خدمات

تحصیل در مدارس خارج از کشور شرایط را برای آینده بهتر دانش‌آموزان، فراهم می‌کند. بزرگ‌ترین آرزو و روی

kosar Rasouli

kosar Rasouli

1401 - 10 - 12
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

تحصیل در مدارس خارج از کشور شرایط را برای آینده بهتر دانش‌آموزان، فراهم می‌کند. بزرگ‌ترین آرزو و رویای والدین این است که، فرزندشان در بهترین مدارس دنیا تحصیل کند. به همین علت والدین همواره تمایل دارند که شرایط را برای تحصیل فرزندان در خارج از کشور فراهم کنند. بسیاری از دانش‌آموزان از طریق دریافت بورسیه تحصیلی، در کشورهای خارجی تحصیل می‌کنند. اغلب افراد برای تحصیل در مقطع دبیرستان، کشورهای اروپایی مانند انگلیس، کانادا و آلمان را انتخاب می‌کنند. مهاجرت تحصیلی یکی از راه‌های ورود به دانشگاه، کسب شغل پردرآمد و اقامت کشورهای اروپایی است. از این رو بسیاری از والدین شرایط را برای تحصیل فرزندان خود در خارج از کشور، محیا می‌کنند.

قبل از اقدام به انتخاب کشور مناسب برای تحصیل فرزندان، باید در این مورد تحقیق شود. سوالات بسیار زیادی در این حوزه، ذهن والدین را به خود مشغول می‌کند. به عنوان مثال والدین تمایل دارند که بدانند مدارس خارج از کشور چگونه هستند؟ شرایط ثبت نام در مدارس بین المللی به چه صورت است؟ به همین منظور باید در ابتدا با شرایط ثبت‌نام، قوانین مدارس و بهترین کشورها برای تحصیل در مقطع دبیرستان، آشنا شد.

ثبت نام مدارس خارج از کشور

به منظور تحصیل دانش‌آموزان در خارج از کشور باید در مدرسه مورد نظر ثبت‌نام کرد. هنگامی که ما صحبت از تحصیل در مدارس خارج از کشور می‌کنیم، منظور ثبت‌نام افراد زیر 18 سال است. در صورتی که سن دانش‌آموز از 18 سال بیشتر باشد، امکان ثبت‌نام در مدارس بین‌المللی را نخواهدداشت. دانش‌آموز می‌تواند به منظور تحصیل در مقطع دبیرستان یا مقاطع پایین، با ارائه کارنامه و سایر مدارک در این مدارس ثبت‌نام کند. بدین منظور باید مدارک مُهرشده توسط آموزش و پرورش از طریق دارالترجمه، به صورت رسمی ترجمه شوند. همچنین باید وزارت امور خارجه و قوه قضاییه ترجمه رسمی مدارک را مُهر کنند.

برای تحصیل در خارج از کشور در مقطع دبیرستان، مدارس دارای سطوح مختلف هستند. مدارس A (سطح بالا)، مدارس B (معمولی) و مدارس C (سطح ضعیف) هر کدام دارای شرایط متفاوتی برای ثبت‌نام هستند. گروه آخر دربردارنده مدارسی است که عمدتا دانش‌آموزان مهاجر در آن ثبت‌نام می‌کنند؛ البته با توجه به کشور مورد نظر، ممکن است سطح این مدارس متفاوت باشد و لزوما در سطح ضعیف قرار ندارند.

مدارک لازم برای تحصیل در مدارس خارج از کشور

به منظور تحصیل در مدارس خارج از کشور باید مدارک تحصیلی و هویتی ارائه شوند؛ البته این مدارک برای پذیرش در مدارس کشورهای مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. مدارک لازم برای تحصیل در خارج از کشور عبارتند از:

  • ارائه رضایت‌نامه والدین
  • ارائه گذرنامه معتبر
  • اصل مدرک تمامی مقطع تحصیلی به همراه ترجمه
  • ارائه ریز نمرات تمامی دوره‌ها
  • مدرک زبان
  • ارائه گواهی‌ تمکن مالی برای تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر
  • اخذ پذیرش از مدارس معتبر

مدارک لازم برای تحصیل در مدارس خارج از کشور باید با توجه به قوانین و شرایط هر کشور، ارائه شوند. در این صورت امکان دریافت ویزای تحصیلی برای دانش‌آموز فراهم خواهدشد. در برخی از کشورها مانند کانادا نیازی به ارائه مدرک زبان انگلیسی نیست؛ اما بهتر است برای برقراری ارتباط با دانش‌آموزان، به این زبان مسلط باشید. 

مراحل تایید مدارک تحصیلی

به منظور تایید و ارزیابی مدارک تحصیلی مدارس خارج از کشور باید مراحل به ترتیب انجام شوند. بسیاری از دانش‌آموزان به دلایل مختلف مانند مهاجرت، در مدارس خارج از کشور تحصیل کرده‌اند. بررسی مدارک تحصیلی این دانش‌آموزان مانند کارنامه و ریز نمرات بسیار اهمیت دارد. در ادامه مراحل تایید مدارک تحصیلی مدارس خارج از کشور را ذکر خواهیم کرد:

  • ثبت‌نام در سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی
  • بارگذاری مدارک شامل برگه استغال به تحصیل، ریز نمرات درسی، برگه فارغ‌التحصیلی، انصراف از تحصیل و پذیرش در سایت
  • تأیید مدارک از طریق سایت
  • استعلام مدارک تحصیلی از مرجع صادرکننده توسط نمایندگی
  • مراجعه به بخش بررسی صحت مدرک در سایت ( اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل)
  • چاپ تأییدیه مدرک تحصیلی

برای تحصیل در مدارس خارج از کشور چقدر پول لازم است؟

تحصیل در مدارس خارج از کشور یکی از رویاهای دانش‌آموزان ایرانی است. به همین دلیل والدین تمایل دارند که فرزندان خود را برای تحصیل در مدارس بین‌المللی ثبت‌نام کنند. هزینه تحصیل در این مدارس ممکن است متفاوت باشد. مدارس انگلستان، آلمان و سوئیس در اروپا از مقاصد اصلی دانش‌آموزان برای مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای دانش‌آموزی می‌باشند. کانادا نیز یکی دیگر از مقاصد برای مهاجرت دانش‌آموزان به شمار می‌آید. انواع امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی در مدارس خصوصی شبانه‌روزی ارائه می‌شوند. در صورت امکان اقامت دانش‌آموز باید هزینه اسکان را نیز در نظر داشته‌باشیم.

طبیعتا والدین باید برای تحصیل فرزندشان در مدارس بین‌المللی هزینه‌های مختلفی را پرداخت کنند. با توجه به کشور و نوع امکانات ارائه شده، میزان پول پرداختی متفاوت است. میانگین هزینه برای تحصیل در مدارس خصوصی کشورهای اروپایی بالای 10 هزار یورو است. معمولا شهریه به صورت سالانه پرداخت می‌شود. علاوه بر مبلغ ذکرشده، باید هزینه اخذ پذیرش، ویزا و زندگی را نیز در نظر داشت.

مدارس مجازی خارج از کشور

امکان تحصیل در خارج از کشور به صورت مجازی، یکی از راه‌های ثبت‌نام فرزندان در مراکز آموزشی است. گاهی در محدوده‌ای ساکن هستید که امکان ثبت‌نام در مدارس وجود ندارد. در نتیجه امکان تحصیل به صورت آنلاین فراهم شده‌است. امکان تحصیل مجازی در بهترین مدارس دنیا برای کسانی که در ایران هستند نیز وجود دارد. در این صورت در وقت و هزینه‌های بالای مهاجرت صرفه‌جویی خواهدشد. با تحصیل از راه‌دور نیازی به دریافت ویزا نیست و به صورت غیرحضوری دانش‌آموزان تحصیل می‌کنند. دانش‌آموزان بین‌المللی که در حال تحصیل در مدارس خارج از کشور هستند نیز، می‌توانند به صورت مجازی آموزش ببینند.

در مدارس مجازی خارج از کشور، بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی، امکان اخذ مدرک تحصیلی معتبر وجود دارد. به همین دلیل این روش یک راه مطمئن برای تحصیل در مدارس خارج از کشور است. در شیوه مجازی، دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند و نیازی به حضور دانش‌آموز در کلاس درس نیست.

معافیت تحصیلی مدارس خارج از کشور

به منظور اخذ معافیت تحصیلی مدارس خارج از کشور، دانش‌آموزانی که مقیم کشورهای مختلف هستند باید در صورتی که در سن مشمولیت هستند و به تحصیل اشتغال دارند، به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی در کشور مربوطه مراجعه کنند. تا 6 ماه بعد از ورود به سن مشمولیت امکان اخذ معافیت تحصیلی از این طریق وجود دارد. درواقع با اتمام سن 18 سالگی، باید برگه معافیت تحصیلی دریافت شده‌باشد. در این صورت تا سن 20 سالگی نیز امکان تحصیل در مقطع دبیرستان وجود دارد. دانش‌آموزان مقیم خارج از کشور که مشمول هستند و دارای معافیت دانش‌آموزی می‌باشند، می‌توانند در دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم و بهداشت مدرک کارشناسی خود را دریافت کنند. بعد از اخذ کارشناسی در داخل کشور امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور برای این افراد فراهم می‌شود.

دانش‌آموزان هنگام ورود به سن مشمولیت تنها 6 ماه زمان دارند تا نسبت به دریافت معافیت تحصیلی اقدام کنند. در این حالت امکان تحصیل تا سن 20 سالگی نیز وجود دارد. باید به این نکته توجه کنید که اخذ معافیت تحصیلی در مدارس خارج از کشور دارای قوانین خاصی است که باید به آن توجه شود. در صورتی که قوانین به درستی انجام شوند، امکان اخذ معافیت تحصیلی نیز فراهم می‌شود.

تحصیل در دبیرستان‌های خارج از کشور

اهدافی مانند تحصیل در بهترین دانشگاه‌های خارجی و ورود به شغل‌های پردرآمد، بسیاری از دانش‌آموزان را ترغیب به تحصیل در مدارس خارج از کشور در مقطع دبیرستان می‌کند. به همین دلیل دانش‌آموزان ایرانی به منظور داشتن آینده‌ای درخشان تمایل به مهاجرت دارند. در این راستا والدین نقش بسیار پررنگی در انتخاب بهترین مدارس خارج از کشور دارند.

ممکن است فرد مقاطع ابتدایی و راهنمایی را در کشور خود به اتمام برساند. در این صورت باید کارنامه و مدارک این مقاطع برای تحصیل در مقطع دبیرستان، ارائه شود. در خارج از کشور امکان تحصیل در مدارس روزانه، شبانه، دولتی و خصوصی محیا است. با توجه به کشور مورد نظر، شرایط تحصیل در مقطع دبیرستان در این مدارس متفاوت است. درواقع ممکن است هر مدرسه دارای قوانین متفاوتی برای پذیرش دانش‌آموز باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قوانین تحصیل در مدارس خارج از کشور

در هر کشور قوانین آموزشی متفاوتی برای تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی، وجود دارد. به عنوان مثال در بسیاری از کشورها دانش‌آموزان از سن 6 الی 7 سالگی می‌توانند در مدارس ثبت‌نام کنند. همچنین برای تحصیل در این مدارس باید یک دوره 12 ساله طی شود. ممکن است دانش‌آموز در این مدت در دو الی سه مقطع تحصیل کند. این قوانین در مدارس ایرانی نیز اجرا می‌شود. درواقع بعد از اتمام تحصیل، مدرک دیپلم ارائه می‌شود و امکان تحصیل در دانشگاه وجود دارد.

برخی قوانین در مدارس کشورهای اروپایی مانند زمان شروع سال تحصیلی، با یکدیگر متفاوت است. مثلا در کشور آلمان سال تحصیلی در هفته دوم ماه سپتامبر شروع می‎‌شود. سنجش دانش‌آموزان نیز در هر کشور با توجه به نوع نظام آموزشی، به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود. به عنوان مثال در کشور آلمان سیستم امتیازبندی از نمره 1 الی 6 می‌باشد.

ارزان ترین کشورها برای تحصیل

تحصیل در مدارس اروپا یک رویا برای دانش‌آموزان و والدین آن‌ها است. با توجه به هزینه‌های بسیار بالا برای تحصیل در مدارس خارج از کشور، والدین همواره به دنبال ارزان‌ترین کشورها برای تحصیل فرزندان هستند. اتریش، فرانسه، انگلیس ، کانادا و آمریکا به منظور تحصیل در مدارس، شرایط بهتری را از نظر میزان هزینه، نسبت به سایر کشورها ارائه می‌دهند. باید به این نکته توجه کنید که هر چقدر کشور مورد نظر پیشرفته و گران باشد، هزینه تحصیل و زندگی در آن بیشتر است. برای تحصیل در مدارس خارج از کشور بهتر است به هزینه‌های پیش رو و میزان بودجه خود توجه کنید.

با اخذ بورسیه مدارس اروپایی امکان تحصیل برای دانش‌آموز فراهم می‌شود. در این صورت با صرف کم‌ترین هزینه، می‌توان در مقطع دبیرستان به تحصیل پرداخت. در صورتی که والدین دانش‌آموز در کشورهای اروپایی اقامت دائم داشته‌باشند، امکان تحصیل نیز برای فرزندان محیا می‌شود. با انتخاب ارزان‌ترین کشورها برای تحصیل دبیرستان، طبیعتا هزینه‌ کمتری برای طی کردن این مقطع پرداخت خواهدشد.

بهترین مدارس خارج از کشور برای تحصیل در مقطع دبیرستان

برخی از والدین با توجه به میزان درآمد به دنبال بهترین کشور برای تحصیل در مقطع دبیرستان هستند. بی‌تردید تحصیل در مدارس خارج از کشور یک گام رو به جلو برای پیشرفت دانش‌آموز است. استفاده از بهترین امکانات آموزشی و زندگی در رفاه، می‌توانند شرایط را برای طی کردن پله‌های ترقی دانش‌آموز، فراهم کنند. یکی از کشورهای پیشرفته جهان، انگلستان است که در زمینه پذیرش دانش‌آموزان بین‌المللی شهرت بسیار زیادی دارد.

به علت سطح بالای استاندارد آموزشی و زندگی، این کشور دارای رتبه 5 در دنیا است. در نتیجه دانش‌آموزان بسیاری زیادی هر ساله برای تحصیل در مدارس انگلستان، به آن مهاجرت می‌کنند. علاوه بر این کشور می‌توانیم از سایر کشورها مانند آلمان و کانادا نیز به عنوان بهترین کشورها برای تحصیل در مقطع دبیرستان، نام ببریم. 

تحصیل در مدارس انگلیس

یکی از کشورهای اروپایی که هر ساله پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی از سراسر دنیا است، انگلستان است. تحصیل در مدارس خارج از کشور یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است. در این راستا انتخاب کشورهای اروپایی برای تحصیل فرزند می‌تواند کمک شایانی به پیشرفت وی کند. تحصیل در مدارس انگلیس با شرایط ویژه‌ای همراه است. در صورت اخذ مدرک در مقطع دبیرستان شما می‌توانید در دانشگاه‌های معتبر پذیرش شوید. این موضوع موجب شده‌است که والدین تمایل بیشتری برای تحصیل فرزند خود در مدارس انگلیس داشته‌باشند.

تحصیل دبیرستان در انگلستان

از یک نظام آموزشی بسیار پیشرفته در مدارس انگلیس استفاده می‌شود. البته نظام آموزشی بریتانیا در بیشتر کشورهای جهان نیز اجرا شده‌است. تحصیل در مدارس انگلستان در پیشرفته‌ترین مراکز علمی و در تمامی مقاطع امکان پذیر است. در مقطع دبیرستان مدارس بین‌المللی این کشور از شهرت جهانی برخوردار هستند.

امکان انتخاب رشته‌های متنوع در دبیرستان برای دانش‌آموزان وجود دارد. حتی به دلیل بالا بودن سطح فوتبال در این کشور، دانش‌آموز می‌تواند در مدارس فوتبال انگلیس ثبت‌نام کند. تحصیل در مدارس خارج از کشور دارای مزیت‌های بسیار زیادی است. افرادی که از مدارس کشور انگلستان فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در دانشگاه‌های معتبری مانند آکسفورد و کمبریج پذیرش شوند. این موضوع می‌تواند روی آینده شغلی فرزندان تاثیر بسیار مطلوبی داشته‌باشد.

زبان تحصیل در مدارس انگلستان، انگلیسی است؛ اما امکان یادگیری زبان دوم و سوم نیز برای دانش‌آموزان فراهم است. به طور معمول دانش‌آموزان بین‌المللی از سنین 12 الی 18 سالگی در مدارس این کشور تحصیل می‌کنند. هزینه‌های تحصیل در کشور انگلستان تا حدودی بالا است و با توجه به مقطع تحصیلی مورد نظر و نوع مدرسه، از 25000 تا 45000 پوند است. به عنوان مثال برای تحصیل در مقطع متوسطه دوم مدرسه بدالس، باید 9990 تا 37200 پوند پرداخت شود. برای تحصیل در مقطع دبیرستان باید دانش‌آموز مدارک مختلفی مانند پاسپورت، ریز نمرات، کارنامه، مدرک زبان، عکس پاسپورتی و گواهی تمکن مالی را ارائه دهد و همچنین باید یک سرپرست یا قیم را معرفی کند.

تحصیل در مدارس آلمان

یکی دیگر از مقاصد جذاب برای دانش‌آموزان در سراسر دنیا، کشور آلمان است. نظام آموزشی سطح بالا و امکانات زندگی بسیار مطلوب، از دلایل تمایل افراد به تحصیل در دبیرستان‌های آلمان است. به همین دلیل بسیاری از والدین، آلمان را برای تحصیل فرزندان خود در مدارس خارج از کشور انتخاب می‌کنند. برنامه درسی استاندارد در آلمان به وسیله سازمان‌های معتبر جهانی مورد تایید قرارگرفته‌است. تحصیل در مدارس خارج از کشور یک شیوه برای طی کردن پله‌های رشد و پیشرفت است؛ بنابراین انتخاب کشورهای اروپایی مانند آلمان باید در اولویت باشد.

امکانات تحصیلی با سطح بسیار بالا و کلاس‌ها با جمعیت کم، از دیگر ویژگی‌های تحصیل در این کشور است. جالب است بدانید که به منظور تحصیل در دبیرستان‌های آلمان باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. این قانون بیشتر در مورد مدارس بین‌المللی و خصوصی صدق می‌کند. با توجه به سطح آموزشی، میزان شهریه و امکانات می‌توانید مدرسه مورد نظر در کشور آلمان را انتخاب کنید. مدارس برتر آلمان مانند مونیخ، برلین و فرانکفورت از سطح بسیار بالایی برخوردار هستند. از این رو برای تحصیل در مقطع دبیرستان می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.

با توجه به نوع مدارس و مقطع تحصیلی، هزینه تحصیل در دبیرستان‌های آلمان متفاوت است. البته امکان تحصیل در مدارس با پرداخت هزینه‌ کمتر نیز وجود دارد. این موضوع با توجه به شرایط و امکانات مدرسه، تعیین می‌شود.

تحصیل در مدارس کانادا

یکی از کشورهای مهاجرپذیر در دنیا، کانادا است. برخورداری از یک نظام آموزشی سطح بالا و پویا، موجب شده‌است که تحصیل در مدارس کانادا برای دانش‌آموزان جذاب باشد. به منظور تحصیل در کشور کانادا در مقاطع مختلف باید به زبان انگلیسی مسلط باشید؛ البته در برخی از ایالت‌ها مانند کبک، امکان تحصیل به زبان فرانسوی نیز وجود دارد. در برخی از مدارس این کشور برای ثبت‌نام نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. با توجه به نوع امکانات هر مدرسه، شهریه از 35000 تا 50000 دلار متفاوت است. به منظور تحصیل در مدارس خارج از کشور باید به هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشورها توجه شود.

هنگامی که دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی به کشور دیگر مهاجرت می‌کند، با فرهنگ و آداب رسوم آن بهتر آشنا خواهدشد. در نتیجه شرایط بهتری برای ورود به دانشگاه و بازار کار نیز برای او فراهم خواهدشد. دانش‌آموزان از سنین 12 الی 18 سال برای تحصیل در مدارس کانادا اقدام می‌کنند. در این صورت باید از ویزای دانش‌آموزی یا ویزای تحصیلی استفاده شود.

جالب است بدانید که تحصیل در مدارس کانادا دارای مزایای بسیار زیادی است. والدین دانش‌آموز می‌توانند بعد از ثبت‌نام فرزندشان، ویزای همراه 5 ساله دریافت کنند. همچنین دانش‌آموز بعد از پایان تحصیلات می‌تواند نسبت به اخذ اقامت کانادا اقدام کند. امکان ورود به بهترین دانشگاه‌ها، کسب مشاغل پردرآمد، امکان استفاده از سیستم Home stay و بالا بودن اعتبار مدرک تحصیلی از دیگر مزایای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس این کشور است.

تحصیل در مدارس هلند

هلند از پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی است. برای تحصیل در دبیرستان‌ها و کالج‌های این کشور در تمامی شهرها، تسلط به زبان هلندی(Dutch) ، الزامی است. زیرا زبان رسمی این کشور، زبان هلندی است. بسیاری از دانشگاه‌های برتر جهان در هلند قرار دارند و به این ترتیب با شروع تحصیل از سنین کودکی و نوجوانی در هلند، می‌توان به تحصیل در این دانشگاه‌های برتر نیز امیدوار بود. فرهنگ مردم هلند، به آسانی دانش آموزان بین المللی را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

سن شروع تحصیلات ابتدایی در هلند، پنج سالگی است. مدت زمان تحصیلات ابتدایی در این کشور هشت سال است. تحصیلات دوره متوسطه با توجه به نوع مدرسه، چهار تا شش سال زمان نیاز دارد. بعد از این دوران، افراد می‌توانند وارد مؤسسات آموزش عالی این کشور شوند. تحصیل در مدارس هلند، رایگان است. برخی از مدارس هلند از اولیای دانش آموزان، کمک هزینه تحصیلی نیز دریافت می‌کنند. برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی به هلند با کارشناسان خبره مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تحصیل در مدارس جمهوری چک

سن شروع تحصیل در مدارس این کشور، شش سال تمام است. دوران تحصیلات ابتدایی به دو قسمت تقسیم می‌شود. از قسمت دوم با عنوان تحصیلات متوسطه اول نیز یاد می‌شود. دوران تحصیلا ابتدایی و متوسطه اول، 9 سال است. بعد از اتمام تحصیلات متوسطه آزمون ماترینا از متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها گرفته می‌شود.

همین طور تمام تحصیلات ابتدایی تا پایان دانشگاه برای همه ملیت‌ها رایگان است. البته این در صورتی است که شما یک مؤسسه آموزش دولتی را مدنظر داشته باشید. شرایط تحصیل و زندگی دانش آموزی در جمهوری چک، بسیار مناسب است. معمولاً تمامی مهارت‌های کامپیوتر و حتی دو زبان خارجی، به دانش آموزان در این کشور آموزش داده می‌شود.

امکانات مدارس خارج از کشور

یکی از نکاتی که باید برای تحصیل در مدارس خارج از کشور به آن توجه کنیم، امکانات آموزشی و رفاهی است. معمولا امکانات مدارس خارجی کشورهای مختلف مانند انگلستان، آلمان و کانادا در سطح مطلوبی قرار دارند. فرزندان شما با تحصیل در این مدارس، زندگی در محیطی با بهترین کیفیت را تجربه خواهند کرد. در کشورهای اروپایی از بهترین نظام آموزشی برای تدریس دروس استفاده می‌شود. استفاده از مطالب و منابع درسی به روز، از دیگر امکانات تحصیل در این مدارس است.

با بهره‌مندی از بهترین شیوه‌های تدریس، مفاهیم به دانش‌آموز منتقل خواهدشد. همچنین دانش‌آموز بعد از دریافت مدرک دیپلم در مقطع دبیرستان می‌تواند فرصت مناسبی برای ورود به دانشگاه‌های معتبر کسب کند. در نتیجه از آینده شغلی بهتری نیز برخوردار خواهدشد. علاوه بر موارد ذکرشده، امکاناتی مانند اسکان در خوابگاه‌ها، امکان تحصیل در مدارس شبانه‌روزی و ... برای دانش‌آموز محیا می‌شود. دانش‌آموز در صورت تحصیل در خارج از کشور با فرهنگ‌های مختلف نیز آشنا خواهدشد.

مشاوره برای تحصیل در مدارس خارج از کشور

ممکن است بسیاری از والدین در هنگام انتخاب مدرسه برای تحصیل فرزند خود در خارج از کشور دچار تردید شوند. در این مواقع می‌توانید از مشاوره تحصیلی برای انتخاب بهترین مدارس خارج از کشور استفاده کنید. تیم اسکورایز با ارائه مشاوره تخصصی مسیر رسیدن به هدف را برای شما آسان‌تر خواهدکرد. از این رو توصیه می‌شود قبل از هر اقدامی، نسبت به دریافت مشاوره حرفه‌ای اقدام کنید. در این صورت می‌توانید در مدت زمان کوتاهی نسبت به اخذ اپلای و ویزای دانش‌آموزی اقدام کنید. مشاوره برای تحصیل در مدارس خارج از کشور بهترین روش برای انتخاب مراکز آموزشی برتر است.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز