تحصیل در مدرسه نیو اسکول

مدرسه نیو اسکول (The new school) در نیویورک دارای 5 کالج هنرهای نمایشی، تحقیقات اجتماعی، طراحی پرسون

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 12
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه نیو اسکول (The new school) در نیویورک دارای 5 کالج هنرهای نمایشی، تحقیقات اجتماعی، طراحی پرسوناژ، هنرهای لیبرال و درام است. در کالج هنرهای نمایشی، موسیقی معاصر و جاز تدریس می‌شود. این مجموعه دانشگاهی در سال 1919 توسط جان دیویی تأسیس شد و افراد مشهوری مانند بردلی کوپر، مارلون براندو و دانا کرن در آن تحصیل کرده‌اند. استاتید برجسته این مرکز آموزشی تاثیر زیادی روی پرورش دانش‌آموزان نخبه دارند. یکی از هدف‌های این مجموعه، تربیت افرادی است که بتوانند به نوعی در دنیای امروز تاثیرگذار باشند.

به منظور تحصیل در مدرسه نیو اسکول باید درخواست خود را به این مرکز آموزشی ارسال کنید. در صورت تایید امکان اخذ اپلای وجود دارد و در ادامه می‌توانید موفق به اخذ ویزای تحصیلی شوید. تحصیل در دانشکده‌های معتبر می‌تواند منجر به تغییر در آینده تحصیلی و شغلی دانش‌آموز شود. از این رو بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در مراکز علمی و هنری سطح بالا تحصیل کند.

شرایط تحصیل در مدرسه نیواسکول

تحصیل در دانشگاه The new school نیز مانند دیگر مراکز آموزشی دارای شرایط خاصی است. با مراجعه به سایت دانشگاه نیو اسکول و بخش ارسال درخواست، امکان اخذ پذیرش فراهم می‌شود. علاوه بر این در سایت تمامی شرایط این دانشگاه برای پذیرش دانشجو به طور کامل شرح داده شده‌است. دسترسی به بخش‌هایی مانند مسکن و غذا، اطلاعات دانشگاهی، دانش‌آموزان بین‌المللی، اطلاعات مالی، بخش سلامت و پزشکی، انجمن‌ها، خدمات و ایمنی همگی از این طریق امکان‌پذیر است.

در تمامی روزهای هفته از 10 صبح تا 16 امکان برقراری تماس تلفنی با دانشگاه فراهم شده‌است. مدرسه نیو اسکول در روزهای چهارشنبه تعطیل است و باید در هنگام برقراری تماس به این موضوع دقت شود.

دانشجویان برای تحصیل در مقطع کارشناسی می‌توانند یکی از رشته‌های ذکرشده در بخش قبل را انتخاب کنند. با توجه به نوع رشته، شهریه ثابت و متغیر نیز متفاوت است؛ زیرا این مدرسه به صورت خصوصی اداره می‌شود.

شهریه تحصیل در The new school

سطح بالای آموزش، ایمنی، سلامت و ارائه امکانات آموزشی و رفاهی از ویژگی‌های تحصیل در نیو اسکول است. با توجه به نظر هیئت علمی دانشگاه، امکان تنظیم برنامه زمان‌بندی آموزشی وجود دارد. به دلیل ارائه امکانات متنوع در این مدرسه خصوصی، طبیعتا دانشجویان باید شهریه را به صورت سالانه پرداخت کنند. به عنوان مثال برای دریافت مدرک در مقطع کارشناسی AAS، BBA، BFA، BS پارسونز، باید هر ترم 26854 دلار پرداخت شود که در واقع شهریه هر واحد 1810 دلار می‌باشد.

دانشجویان مدرسه نیو اسکول باید به میزان شهریه هر ترم، قبل از ثبت‌نام در این مرکز آموزشی دقت کنند. علاوه بر شهریه، هزینه مربوط به اسکان و اقامت دانشجو نیز باید پرداخت شود. به همین دلیل شخص باید از تمکن مالی مناسب برای تحصیل در این مرکز آموزشی برخوردار باشد. در برخی از این مراکز، امکان استفاده از بورسیه تحصیلی نیز وجود دارد. در نتیجه می توان از تخفیف در شهریه یا تحصیل رایگان برخوردار شد.

اخذ شهریه در دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی اغلب با توجه به امکانات ارائه‌شده است. در مراکز آموزشی دولتی، این شهریه از شهروندان اخذ نمی‌شود؛ اما اگر یک شهروند تصمیم به تحصیل در دانشگاه‌ خصوصی بگیرد، باید شهریه پرداخت کند. این دانشگاه‌ها به صورت خصوصی اداره می‌شوند و امکانات بیشتری در مقایسه با مدارس و دانشگاه‌های دولتی ارائه می‌دهند. به همین دلیل شرایط برای پیشرفت دانشجو نیز بهتر است.

شرایط اسکان در خوابگاه نیو اسکول

تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان خارجی تمایل دارند که در مراکز آموزشی ثبت‌نام کنند که دارای خوابگاه باشند. مدرسه The new school نیز شرایط مناسبی برای اسکان دانشجویان دارد. در این صورت باید درخواست مسکن برای ترم بهار ارائه شود. بهتر است دانشجویان قبل از درخواست مسکن، هزینه‌ها را به دقت مطالعه کنند. سالن‌های اقامت و انواع اتاق برای اسکان دانشجو در دانشگاه خدمات ارائه می‌دهند. بسیاری از دانشجویان نیز تمایل دارند که در خوابگاه دانشگاه یا محل‌های اقامت نزدیک آن اسکان یابند. در این صورت هزینه‌های پرداختی برای مسکن کمتر خواهدشد.

بسیاری از دانشجویان، دانشگاه‌هایی را برای تحصیل انتخاب می‌کنند که بتوانند از طریق آن شغل مورد نظر خود را بعد از اتمام تحصیلات، پیدا کنند. در این صورت امکان اخذ اقامت در کشور مورد نظر وجود دارد. مرکز آموزشی نیو اسکول در نیویورک جزو بهترین دانشگاه‌های آمریکا محسوب می‌شود و به همین دلیل سالانه دانشجویان بسیار زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل در این مدرسه، ثبت‌نام می‌کنند. به طور کلی تحصیل در مدارس خارج از کشور در چندسال گذشته در بین ایرانیان از محوببیت بالایی برخوردار است، شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مشاوره حرفه‌ای در خصوص تحصیل در مدرسه نیو اسکول

بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان برای پیشرفت در مراحل بعدی زندگی، در مدارس بین‌المللی مانند نیو اسکول نیویورک تحصیل کند. در این صورت بهتر است از مشاوره حرفه‌ای برای این کار استفاده شود. انتخاب بهترین مدرسه بین‌المللی و طی کردن مراحل دریافت پذیرش و ویزای دانش‌آموزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن یکی از تخصص‌های تیم اسکورایز است. شما متوانید قبل از سرگردانی در فضای مجازی و اینترنت، با دریافت یک مشاوره تخصصی دید بهتری در مورد مهاجرت تحصیلی پیدا کنید. در این صورت با راهنمایی مشاوران، امکان انتخاب مدارس بهتر متناسب با نوع شرایط شما وجود خواهدداشت.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز