🎉🎉 تولد ۶ سالگی اسکورایز 🎉🎉

رزرو مشاوره تخصصی

تحصیل در مدرسه Rheintal

تحصیل در مدرسه Rheintal

مهران حسینی

1401 - 11 - 16

فهرست مطالب

  1. منتظر بمانید...

مدرسه رهینتال (Rheintal) برچس سوئیس در سال 2002 تأسیس شد. تعداد دانش‌آموزان این مدرسه در حال حاضر حدود 400 نفر است. این مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه، یکی از مدارس روزانه بین‌المللی است که به صورت خصوصی اداره می‌شود. به همین دلیل به منظور استفاده از امکانات آموزشی و رفاهی آن باید شهریه پرداخت شود. دانش‌آموزان در مقاطع سنی مختلف تا 18 سال می‌توانند در این مدرسه تحصیل کنند. همانطور که می‌دانید اخذ پذیرش از مدارس بین‌المللی تا حدودی دشوار است و باید مدارک ارائه شده، کامل باشند. در صورت اخذ اپلای دانش‌آموزی، امکان اخذ ویزا و ثبت‌نام در مدارس خصوصی نیز فراهم خواهد شد.

امکانات مدرسه در حال حاضر با زمان تأسیس آن اصلا قابل مقایسه نمی‌باشد و توسعه چشمگیری در این زمینه داشته‌است. استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معلمان مجرب، این مدرسه بین‌المللی را به یکی از مشهورترین مدارس سوئیس تبدیل کرده‌است. باید به این نکته توجه شود که مدرسه به صورت روزانه اداره می‌شود و امکان اسکان در خوابگاه وجود ندارد. در نتیجه والدین دانش‌آموزان باید مکان اقامتی نزدیک مدرسه را برای فرزند خود در نظر بگیرند.

امکانات مدرسه Rheintal سوئیس

به طور کلی مدارس بین‌المللی در سوئیس جزو بهترین مراکز آموزشی از نظر امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی هستند. به همین دلیل مدرسه Rheintal نیز شرایط مشابه‌ای با دیگر مدارس دارد. تحصیل در مدارس سوئیس یک رویا برای دانش‌آموزان در سراسر دنیا محسوب می‌شود. به همین دلیل سالانه دانش‌آموزان زیادی برای تحصیل در مدارس این کشور ثبت‌نام می‌کنند. امکانات مدرسه رهینتال عبارتند از:

  • آزمایشگاه مدرن و امروزی، کتابخانه، سالن مطالعه، سایت IT
  • رستوران، سالن غذاخوری و ...
  • اتاق موسیقی، تئاتر، کلاب موسیقی، خوانندگی و دپارتمان زبان خارجی
  • باشگاه ورزشی، استخر، زمین تنیس، زمین فوتبال، شنا و ...

با توجه به موارد ذکرشده دانش‌آموز در یک محیط با امکانات رفاهی و آموزشی سطح بالا می‌تواند مشغول به تحصیل شود. در واقع آینده تحصیلی و شغلی وی در این صورت تضمین شده ‌خواهدبود. برخی از مدارس بین‌المللی سوئیس دارای خوابگاه هستند و امکانات متعددی را نیز در این زمینه ارائه می‌دهند.

شهریه مدرسه رهینتال برچس سوئیس

با توجه به امکانات مدرسه رهینتال سوئیس، طبیعتا سالانه از دانش‎‌آموزان شهریه اخذ می‌شود. با توجه به عواملی مانند سن و مقطع تحصیلی، میزان شهریه متفاوت است. به همین منظور می‌توانید به سایت مدرسه  Rheintal school مراجعه کنید و مبلغ نهایی را محاسبه کنید. می‌توان کودکان را از سن 3 سالگی در مهدکودک ثبت‌نام کرد. در صورت ثبت‌نام دو فرزند به صورت همزمان امکان تخفیف در میزان شهریه وجود دارد. در ادامه به طور کامل شهریه هر مقطع را در این مدرسه ذکر خواهیم کرد:

  • 1000 فرانک سوئیس برای مقطع پیش‌دبستانی به صورت سالانه
  • 16900 تا 23980 فرانک برای مقطع مهد کودک به صورت سالانه
  • 24790 تا 27730 فرانک سوئیس مقطع ابتدایی به صورت سالانه
  • 29250 تا 29960 فرانک سوئیس برای مقطع راهنمایی به صورت سالانه
  • 32590 برای مقطع تحصیلی دبیرستان و اخذ دیپلم به صورت سالانه

علاوه بر هزینه‌های گفته شده باید هزینه غذا و اسکان دانش‌آموز نیز در نظر گرفته شود. به همین دلیل در هنگام دریافت ویزای دانش‌آموزی، از والدین برگه تمکن مالی دریافت می‌شود. در این صورت می‌توان مخارج تحصیل و زندگی دانش‌آموز در مدرسه Rheintal را تامین کرد. اطلاعات جامع و کاملی را از طریق سایت این مدرسه می‌توانید در مورد شهریه به دست آورید.

سطح کیفی مدرسه رهینتال Rheintal

بیشتر مدارس بین‌المللی کیفیت بالایی در زمینه آموزش و تدریس دارند. تحصیل در مدرسه Rheintal نیز از این ویژگی برخوردار است. ارائه برنامه آموزشی IB یکی از نشانه‌های بالا بودن سطح کیفی آموزش است. این برنامه می‌تواند به منظور بالا بردن سطح توسعه شخصی، فکری، علمی و آموزشی دانش‌آموز به کار رود.

زبان تحصیل در مدرسه رهینتال، انگلیسی است و اگر نیاز باشد امکان شرکت در دوره‌های فشرده آموزش انگلیسی وجود دارد. در کنار آن، زبان آلمانی نیز به دانش‌آموزان یاد داده خواهدشد. یادگیری مهارت‌های مختلف با برگزاری دوره‌های کارآموزی در این مدرسه یکی از ویژگی‌های تحصیل در آن است. درواقع دانش‌آموزان در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، مهارت های مختلفی را فراخواهندگرفت.

بالا بودن سطح کیفی آموزش در مدارس بین‌المللی ورود به دانشگاه را آسان‌تر خواهدکرد. در نتیجه امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر وجود دارد. مدرسه Rheintal یکی از مدارس در سطح متوسط است که امکانات آموزشی متنوعی را به دانش‌آموزان ارائه کرده‌است.

مشاوره در خصوص تحصیل در مدرسه Rheinthal

تحصیل در مدارس سوئیس یک رویا برای دانش‌آموزان سراسر دنیا محسوب می‌شود. یکی از دلایل آن نیز ارائه امکانات آموزشی و رفاهی می‌باشد. مشاوران ما که در زمینه مهاجرت تحصیلی تخصص دارند، به شما بهترین مدارس بین‌المللی سوئیس را پیشنهاد می‌دهند. مدرسه Rheintal یکی از این مدارس است که باید برای ثبت‌نام در آن مراحل به صورت اصولی طی شود. در این صورت با دریافت یک مشاوره تخصصی، مراحل اخذ اپلای، ویزا و ثبت‌نام در این مدرسه در مدت زمان‌ کوتاه‌تری انجام خواهدشد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود به جای سردرگمی در سایت‌های اینترنتی، همین حالا مشاوره تخصصی اسکورایز را در زمینه مهاجرت تحصیلی برای تضمین آینده فرزند خود دریافت کنید!

اخبار و نوشته‌های اسکورایز

مشاهده همه

دیدگاه کاربران