test

آشنایی با مدرسه Nottingham در انگلیس و نحوه ثبت نام

مدرسه ناتینگهام (Nottingham) یک مرکز آموزشی دخترانه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان 3 تا 18 سال می‌باشد و د

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 12 - 19
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه ناتینگهام (Nottingham) یک مرکز آموزشی دخترانه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان 3 تا 18 سال می‌باشد و در شهر ناتینگهام واقع شده‌است. حدود 750 دانش‌آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند. با وجود امکانات و شرایط متنوع، امکان رشد تحصیلی دانش‌آموزان دختر در این مرکز آموزشی وجود دارد. با شکوفایی استعدادها، مسیر برای پیشرفت تحصیلی و شغلی در آینده فراهم می‌شود. والدینی که تمایل دارند فرزندشان در مدارس انگلیس تحصیل کنند می‌توانند با توجه به شرایط مدرسه، آن را انتخاب کنند. نحوه ثبت‌نام در این مدرسه نیز مانند سایر مراکز آموزشی بین‌المللی از طریق سایت انجام می‌شود. اخذ اپلای دانش‌آموزی تنها از این طریق امکان‌پذیر خواهدبود.

برخی از مدارس امکاناتی مانند خوابگاه را نیز در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهند؛ اما مدرسه ناتینگهام انگلیس فاقد مکانی برای اسکان می‌‎باشد. از این رو باید یک مکان نزدیک مدرسه برای اقامت دانش‌آموزان خارجی انتخاب شود تا دسترسی به آن دشوار نشود. به منظور آشنایی با نحوه ثبت‌نام در این مدرسه با ما همراه باشید.

نحوه ثبت‌نام در مدرسه Nottingham انگلیس

در سایت مدرسه ناتینگهام شرایط و قوانین به منظور ثبت‌نام شرح داده‌شده اند. در بخشی از سایت باید برای دریافت اپلای دانش‌آموزی، مدارک تحصیلی و هویتی خود را آپلود کنید. در این صورت بعد از گذشت مدت زمانی در صورت تکمیل بودن مدارک، با درخواست شما موافقت خواهدشد.

اغلب والدین فرزند خود را در مقاطع بالا مانند راهنمایی و دبیرستان ثبت‌نام می‌کنند. در این صورت با طی کردن مدت زمان کوتاه‌تری امکان ورود به دانشگاه‌های مطرح انگلیس برای دانش‌آموز، فراهم می‌شود. قبل از هر چیز باید شرایط مالی برای تحصیل و زندگی در یک کشور خارجی در نظر گرفته شود. تحصیل در مدارس انگلیس نیازمند داشتن تمکن مالی است که در هنگام اخذ ویزا یا ثبت‌نام باید از طریق یک گواهی، اثبات شود.

در صورت کامل بودن مدارک مهاجرت تحصیلی به انگلیس و هویتی، روند اخذ اپلای دانش‌آموزی ساده‌تر خواهدشد. در نتیجه در مدت زمان کمتری می‌تواند موفق به اخذ ویزای دانش‌آموزی شد. باید به سن کودک و زمان شروع کلاس‌های درس مدرسه Nottingham انگلیس نیز دقت شود تا زمان بهتر مدیریت شود و از دست نرود.

امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه دخترانه ناتینگهام انگلیس

همانطور که می‌دانید مدارس بین‌المللی به صورت خصوصی اداره می‌شوند. در نتیجه از مدارس دولتی دارای امکانات رفاهی و آموزشی بیشتری هستند. هزینه این امکانات از طریق پرداخت شهریه توسط والدین تامین می‌شود. مدرسه ناتینگهام نیز یک مدرسه روزانه بین‌المللی است که دارای امکانات آموزشی و رفاهی متنوعی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • امکانات رفاهی: ارائه غذا با تنوع بالا ( رژیم گیاهخواری، خاص و مذهبی)، ارائه خدمات درمانی توسط کادر پزشکی متخصص، رستوران و سالن غذاخوری، سالن بازی، دارای دوربین مداربسته و وای فای
  • امکانات آموزشی: تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، کتابخانه و سالن مطالعه، امکان اخذ مشاوره تحصیلی و شغلی، دارای دپارتمان ادبیات انگلیسی، آموزش انواع ساز و سایت IT
  • امکانات ورزشی: امکان استفاده از باشگاه ژیمناستیک، فوتبال، کریکت، تنیس، تنیس روی میز، شنا، رقص، والیبال، بدمینتون، رقص و دو و میدانی

با توجه به شهریه پرداختی ارائه امکانات این‌چنینی دور از ذهن نیست و مدرسه Nottingham نیز از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. به طور معمول در بیشتر مدارس بین‌المللی امکانات رفاهی و ورزشی نیز در کنار امکانات رفاهی ارائه می‌شوند.

رشته‌های تحصیلی مدرسه Nottingham

در مقطع متوسطه و دبیرستان دانش‌آموز باید رشته تحصیلی خود را انتخاب کند. در مدرسه دخترانه Nottingham انگلستان، نیز شرایط برای تحصیل در رشته‌های مختلف فراهم شده‌است. رشته‌های پرطرفدار مانند پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی و داروسازی در این مدرسه قابل انتخاب هستند. امکان تحصیل در چنین رشته‌هایی می‌تواند شرایط را برای پیشرفت دانش‌آموز در آینده و دانشگاه فراهم کند.

مشاوره تحصیلی در مورد مدرسه Nottingham انگلیس

به منظور اپلای تحصیلی انگلیس در مدرسه Nottingham انگلیس نیز مانند سایر مدارس بین‌المللی باید یک مسیر طولانی طی شود. در نتیجه نباید اشتباهی در هنگام طی کردن مراحل رخ دهد و مسیر به درستی انتخاب شود. از این رو ما در موسسه اسکورایز سعی می‌کنیم بهترین مشاوره تحصیلی را در حوزه نحوه ثبت‌نام در مدرسه ناتیگنهام به شما ارائه دهیم. در این صورت امکان بروز اشتباه تقریبا به صفر می‌رسد. مشاوران ما مدارس را متناسب با شرایط شما پیشنهاد می‌دهند و به همین دلیل مدت زمان کمتری برای ثبت‌نام، اخذ اپلای و ویزا صرف خواهدشد. زمان در مورد دانش‌آموزان در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و به ویژه دبیرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز