آشنایی با مدرسه Mill Hill در انگلستان

مدرسه میل هیل (Mill Hill) یک مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه در لندن انگلستان است که در حدود 1570 نفر د

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 04
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه میل هیل (Mill Hill) یک مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه در لندن انگلستان است که در حدود 1570 نفر در آن به تحصیل مشغول هستند. این مدرسه قدیمی در حدود 2 قرن پیش تأسیس شده‌است و به عنوان یک مرکز آموزشی شبانه‌روزی، پذیرای دانش‌آموزان بین‌المللی از سراسر دنیا است. دانش‌آموزانی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می‌توانند کالج میل هیل را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنند. به دلیل شهرت و امکانات بسیار زیاد این مرکز آموزشی، دانش‌آموزان بعد از اخذ مدرک دیپلم می‌توانند در بهترین دانشگاه‌های جهان ثبت‌نام کنند.

در سال 1807 چند تاجر به منظور تحصیل دانش‌آموزان پسر، مدرسه میل هیل را تأسیس نمودند؛ اما امروزه دانش‌آموزان دختر و پسر می‌توانند در این مرکز آموزشی تحصیل کنند. امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی این مجموعه موجب شده‌است که از شهرت جهانی برخوردار شود. به منظور اسکان دانش‌آموزان خارجی در این مدرسه، تمهیدات متنوعی ارائه شده‌است. به عنوان مثال خوابگاه‌های مجهز و مجزا برای پسران و دختران، شرایط را برای اقامت دانش‌آموزان فراهم‌کرده‌اند. وسعت این مجموعه در حدود 50 هکتار است و دارای یک محوطه سرسبز می‌باشد. امکانات ورزشی و تفریحی آن در این محوطه جانمایی شده اند. فاصله مدرسه میل هیل تا لندن بسیار کم است و همین امر موجب دسترسی راحت به آن شده‌است.

شهریه مدرسه میل هیل Mill Hill در انگلستان

مدرسه Mill Hill در انگلستان به عنوان یک مدرسه شبانه‌روزی بین‌المللی به صورت خصوصی اداره می‌شود. همین امر موجب شده‌است که برای ارائه امکانات متنوع آموزشی و رفاهی، از دانش‌آموزان شهریه به صورت سالانه اخذ شود. این شهریه ممکن است برای بومیان این کشور، با تخفیف همراه باشد. گاهی نیز دانش‌آموزان بین‌المللی می‌توانند از بورسیه تحصیلی نیز با توجه به شرایط مدرسه، استفاده کنند. باید به این نکته توجه کنید که به منظور ثبت‌نام فرزندتان در این مدرسه باید در مراحل مختلف ثبت‌نام و شهریه، هزینه‌های متعددی پرداخت کنید. از این رو در هنگام اخذ ویزای دانش‌آموزی انگلستان، باید گواهی تمکن مالی از طرف والدین ارائه شود. در ادامه هزینه‌های تحصیل در مدرسه میل هیل لندن را به صورت مجزا ذکر خواهیم کرد:

  • 150 پوند به منظور ثبت‌نام دانش‌آموز بومی
  • 200 پوند به منظور ثبت‎‌نام دانش‌آموز خارجی
  • ارائه سپرده 2000 پوندی (قابل برگشت)
  • 7610 پوند به عنوان شهریه ترمی و غذا
  • 22860 پوند به عنوان شهریه سالانه و غذا
  • 10380 پوند شهریه ترمی برای شیفت شب هفتگی با غذا
  • 31140 پوند برای شهریه سالانه برای شیفت شبانه هفتگی با غذا

همانطور که مشاهده می‌کنید علاوه بر پرداخت شهریه، باید هزینه‌های دیگر نیز برای ثبت‌نام در مدرسه میل هیل لندن پرداخت شود. با توجه به شهریه بالا، امکانات آموزشی و رفاهی این مدرسه نسبت به سایر مدارس بیشتر است. در نتیجه والدینی که از تمکن مالی برخوردار هستند، ترجیح می‌دهند که فرزند خود را در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

بورسیه تحصیلی مدرسه میل هیل انگلستان

در بیشتر مدارس بین‌المللی انگلستان مانند مرکز آموزشی میل هیل، امکان استفاده از بورسیه تحصیلی وجود دارد؛ اما این موضوع به این معنی نیست که امکان تحصیل رایگان در این مدارس وجود دارد. در واقع دانش‌آموزان ممتاز از این طریق می‌توانند از تخفیف شهریه برخوردار شوند. به عنوان مثال مدرسه Mill Hill لندن تا 10 درصد تخفیف شهریه را برای دانش‌آموزان ممتاز در نظر گرفته است. البته این مدرسه کمک‌هزینه‌های مالی بسیار زیادی را به دانش‌آموزان جدید‌الورود ارائه می‌دهد. در نتیجه دانش‌آموزان بسیار زیادی از سراسر دنیا تمایل دارند که در این مرکز آموزشی تحصیل کنند. تحصیل در مدارس انگلیس یکی از رویاهای والدین برای فرزندانشان است. در نتیجه می‌توانند در همان سنین کودکی، فرزند خود را در مدارس ابتدایی و دبیرستان بین‌المللی ثبت‌نام کنند.

روش ثبت‌نام در مدرسه Mill Hill لندن

در حال حاضر برای ثبت‌نام در مدرسه Mill Hill لندن باید از طریق سایت مراحل آن را طی کرد. ابتدا باید درخواست خود را به همراه مدارکی مانند کارنامه تحصیلی، ریز نمرات، مدارک هویتی و ... در سایت ثبت کنید. در صورت تایید باید هزینه اولیه ثبت‌نام از طرف والدین دانش‌آموز پرداخت شود. به منظور تحصیل در مقطع نهم، باید مدرک زبان آیلتس 4 ارائه شود. این مدرک برای مقطع دهم با نمره 4.5 باید ارائه شود. طبیعتا برای مقاطع بالاتر باید آیلتس 5 در هنگام ثبت‌نام ارائه گردد. برای دریافت بورسیه تحصیلی باید مراحل به صورت درست و اصولی طی شوند. تنها در این صورت است که امکان استفاده از این شرایط برای دانش‌آموز فراهم می‌شود.

دانش‌آموزان زیر 18 سال می‌توانند در این مدرسه از طریق آنلاین ثبت‌نام کنند. امروزه از سراسر دنیا، دانش‌آموزان برای تحصیل در این مدرسه ثبت‌نام می‌کنند. از این رو یکی از مدارس بین‌المللی مشهور در سراسر دنیا به شمار می‌رود. تحصیل در مقطع ابتدایی و دبیرستان در مدرسه میل هیل می‌تواند موجب تضمین آینده تحصیلی و شغلی دانش‌آموز در آینده شود. همچنین امکان ورود به دانشگاه‌های معتبر جهان نیز راحت‌تر خواهدشد. از این رو بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در این مدارس به تحصیل مشغول شود. بعد از طی کردن مراحل ثبت‌نام و اخذ اپلای تحصیلی انگلیس، امکان دریافت ویزای برای دانش‌آموز فراهم خواهدشد.

 مشاوره تحصیلی به منظور اخذ پذیرش از مدرسه Mill Hill

همانطور که می‌دانید بیشتر مدارس بین‌المللی انگلستان از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند. وجود امکانات آموزشی و رفاهی خود دلیلی بر این اثبات این موضوع است. تیم قوی و حرفه‌ای اسکورایز با ارائه مشاوره در خصوص روش اخذ پذیرش از این مدارس می‌تواند راهنمایی خوبی برای طی کردن مراحل مختلف مهاجرت تحصیلی به انگلیس برای شما باشد. ما در این موسسه سعی داریم بهترین مشاوره در خصوص تحصیل در مدارس خارج از کشور را در اختیار شما قرار دهیم. در این صورت در وقت و زمان خود نیز صرفه‌جویی خواهیدکرد. مدرسه Mill Hill یکی از مراکز آموزشی مناسب برای تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف است. در صورت دریافت مشاوره تحصیلی، می‌توانید در مدت زمان کوتاهی اپلای دانش‌آموزی را دریافت کنید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز