آشنایی با مدرسه Cargilfield در انگلستان

مدرسه کارگیلفیلد (Cargilfield) در شهر ادینبورگ اسکاتلند واقع شده‌است و یکی از بهترین مدارس پایه انگل

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 26
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه کارگیلفیلد (Cargilfield) در شهر ادینبورگ اسکاتلند واقع شده‌است و یکی از بهترین مدارس پایه انگلستان به شمار می‌رود. این مدرسه قدیمی در سال 1873 تأسیس شد و به عنوان قدیمی‌ترین مدرسه ابتدایی در اسکاتلند شناخته می‌شود. حدود 300 دانش‌آموز با ملیت‌های مختلف در این مدرسه در حال تحصیل هستند. این مرکز خصوصی است و برای ثبت‌نام و تحصیل در آن باید شهریه پرداخت شود. دانش‌آموزان در محدوده سنی 3 تا 13 سال در این مدرسه ثبت‌نام می‌شوند.

با توجه به سطح بالای آموزش و برنامه‌ استاندارد درسی، بسیاری از والدین این مرکز آموزشی را به عنوان محل تحصیل فرزند خود انتخاب می‌کنند. تحصیل در مدارس انگلیس یک رویا برای دانش‌آموزان بین‌المللی است و بسیاری از ایرانیان نیز به همین علت از طریق مهاجرت تحصیلی، فرزند خود را در این مراکز ثبت‌نام می‌کنند. همانطور که ذکر شد تعداد دانش‌آموزان در این مدرسه کم میباشد و این موضوع نشان می‌دهد که کیفیت تدریس در آن بالا است. در واقع در هر کلاس درس به طور متوسط 14 تا 16 دانش‌آموز حضور دارند. حضور در برنامه‌های ورزشی، هنری و درسی بخش مهمی از امکانات آموزشی و رفاهی این مرکز آموزشی برای دانش‌آموزان است.

امکانات مدرسه Cargilfield اسکاتلند

مدارس بین‌المللی مانند Cargilfield ، همواره امکانات متعددی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. به همین دلیل به منظور ارائه این امکانات آموزشی و رفاهی، شهریه از والدین دریافت می‌شود. طبیعتا مدرسه کارگیلفیلد نیز شرایط مشابه‌ای با سایر مدارس شبانه‌روزی بین‌المللی دارد. خوابگاه با تمام تجهیزات مورد نیاز یکی امکانات این مجموعه آموزشی است. در این صورت دانش‌آموز باید شهریه جداگانه برای اسکان در خوابگاه پرداخت کند.

امنیت و رفاه این بخش بسیار بالا است و دانش‌آموزان در کل هفته در آن اقامت دارند. پخت غذاهای باکیفیت یکی دیگر از امکانات این مرکز آموزشی بین‌المللی است. در چنین مدارسی ذائقه دانش‌آموزان خارجی در نظر گرفته می‌شود و مطابق با منوی غذایی کشورهای مختلف، غذا سرو می‌شود. امکانات آموزشی و رفاهی این مدرسه عبارتند از:

  • امکانات آموزشی مانند آزمایشگاه، سالن مطالعه، کتابخانه، سایت it
  • امکانات هنری مانند اتاق موسیقی، گیتار، پیانو، کلاب شعر، تئاتر و خوانندگی
  • امکانات ورزشی مانند باشگاه، استخر شنا، زمین فوتبال، تنیش و راگبی
  • امکانات امنیتی مانند دوربین مداربسته و گاو صندوق
  • امکانات رفاهی مانند آشپزخانه، حمام، کمد و ...
  • خدمات مانند غذا، آرایشگاه، معلم خصوصی، نظافت اتاق و سرویس رفت و برگشت

هزینه تحصیل در مدرسه کارگیلفیلد انگلستان

همانطور که می‌دانید به منظور تحصیل در مدارس خارج از کشور باید شهریه پرداخت شود. از این رو هنگام اخذ ویزای دانش‌آموزی باید گواهی تمکن مالی ارائه شود. در این صورت والدین باید تمامی هزینه‌های مربوط به تحصیل و اسکان فرزند خود را به صورت سالانه پرداخت کنند.

جالب است بدانید هزینه تحصیل در مدرسه کارگیلفیلد نسبت به سایر مدارس بین‌المللی کمتر است. یکی از اهداف این مدرسه ثبت‌نام دانش‌آموزان مختلف برای بهره‌مندی از شرایط بی‌نظیر آموزشی مدرسه است. به منظور کمک به والدین برای پرداخت شهریه، امکان قسط‌بندی نیز وجود دارد. در این صورت در 12 قسط هزینه سالانه پرداخت می‌شود. این مدرسه در مقطع مهد کودک، پیش‌دبستانی و ابتدایی نسبت به پذیرش دانش‌آموز اقدام می‌کند. در ادامه هزینه تحصیل در مدرسه Cargilfield را ذکر خواهیم کرد:

  • هزینه مهد کودک: 2107 پوند شیفت صبح در یک ترم، 2107 پوند در شیفت عصر در یک ترم و 3527 پوند روزانه در یک ترم
  • هزینه پیش‌دبستانی: 2527 پوند برای مقطع 1، 2 و 3 در یک ترم
  • هزینه مقاطع بالاتر: 6795 پوند کلاس‌های هفتگی در یک ترم و 5540 پوند کلاس های روزانه در یک ترم 

اخذ بورسیه تحصیلی مدرسه Cargilfield اسکاتلند

دانش‌آموزان ممتاز بین‌المللی از سرتاسر جهان همواره به دنبال تحصیل رایگان در کشورهای پیشرفته هستند. از این رو بسیاری از والدین تمایل دارند که مدارسی را انتخاب کنند که در شهریه پرداختی تخفیف ارائه دهند. گاهی با اخذ بورسیه شرایط برای تحصیل رایگان نیز در برخی از مدارس فراهم می‌شود؛ اما معمولا در صورت ارائه کارنامه با نمرات بالا، در میزان شهریه پرداختی تخفیف در نظر گرفته می‌شود. با توجه به اینکه در مدرسه Cargilfield امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی وجود دارد، مطمئنا شرایط متنوعی نیز برای بورسیه تحصیلی اعطا می‌کند.

بورسیه تحصیلی مدرسه کارگیلفیلد انگلستان به دانش‌آموزان دارای توصیه نامه تعلق می‌گیرد. به این معنی که از طرف مرکز آموزشی قبلی خود توصیه شده‌باشد که دانش‌آموز در آینده نیاز به تحصیل تخصصی تر دارد. همچنین در صورتی که دانش‌آموز دارای یک استعداد در زمینه هنری، ورزشی و ... باشد، نیز واجد شرایط برای دریافت بورسیه است. دانش‌آموزانی که قبل از فرم 4 در حال تحصیل هستند می‌توانند از بورسیه رایگان استفاده کنند.

مشاوره تخصصی ثبت‌نام در مدرسه Cargifield در انگلستان

موسسه اسکورایز در خصوص مهاجرت زیر 18 سال در مدارس اروپایی به شما اطلاعات ارزشمندی از طریق مشاوره تخصصی ارائه خواهدداد. ما در این موسسه که به صورت تخصصی روی مهاجرت تحصیلی تمرکز دارد، سعی می‌کنیم بهترین مدارس را با توجه به شرایط دانش‌آموز، پیشنهاد دهیم. همانطور که می‌دانید ثبت‌نام در مدرسه Cargifield در انگلستان نیز مانند سایر مدارس دارای مراحل مختلف است. اولین مرحله دریافت اپلای دانش‌آموزی می‌باشد که در صورت عدم ارائه مدارک به صورت کامل، با آن موافقت نخواهدشد. در نتیجه با دریافت یک مشاوره تخصصی می‌توانید مراحل را به صورت اصولی طی کنید و زمان را از دست ندهید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز