test

آشنایی با مدرسه walthamstow hall در انگلیس و نحوه ثبت نام

مدرسه والتهامستو هال (walthamstow hall) در سال 1838 در کنت انگلیس تاسیس شد. با توجه به قدمت 180 ساله

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 12 - 19
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه والتهامستو هال (walthamstow hall) در سال 1838 در کنت انگلیس تاسیس شد. با توجه به قدمت 180 ساله از امکانات آموزشی و رفاهی زیادی برخوردار است و یکی از مراکز آموزشی معتبر محسوب می‌شود. حدود 610 دانش‌آموز در این مدرسه دخترانه در حال تحصیل هستند. اهمیت به وجود تفاوت‌های فردی در دانش‌آموزان، ارائه فرصت‌ها و چالش‌های متعدد و افزایش اعتماد به نفس در دختران از ویژگی‌های تحصیل در این مدرسه است. امکان شرکت در رشته‌های ورزشی، موسیقی و هنری نیز برای دانش‌آموزان فراهم شده‌است. به منظور ثبت‌نام باید به سایت مدرسه والتهامستو هال مراجعه کنید.

امکان ثبت‌نام دانش‌آموزان دختر در سن 3 تا 18 سالگی در این مدرسه وجود دارد. وجود امکانات آموزشی و رفاهی در مدارس بین‌المللی خصوصی موجب شده است که بسیاری از والدین تمایل داشته باشند فرزندشان در این مراکز آموزشی تحصیل کنند. انگلستان یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرت تحصیلی به انگلیس محسوب می‌شود. مراحل تحصیل در مدارس انگلیس باید حتما با دریافت مشاوره تحصیلی انجام شود.

نحوه ثبت‌نام در مدرسه walthamstow hall

همانطور که می‌دانید به منظور ثبت‌نام در مدارس بین‌المللی باید به سایت آن‌ها مراجعه شود. کلیه مراحل ثبت‌نام در سایت توضیح داده می‌شوند. می‌توانید به منظور ثبت‌نام در مدرسه walthamstow hall نیز باید این مراحل طی شود. بدیهی است که اولین مرحله اخذ پذیرش از مرکز آموزشی است. برای این منظور باید مدارک هویتی و آموزشی در سایت آپلود شوند. بعد از موافقت با حضور دانش‌آموز در این مدارس، باید نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام شود. ما در موسسه اسکورایز سعی می‌کنیم بهترین مشاوره تحصیلی را برای ثبت‌نام در مدارس انگلیس به شما ارائه دهیم. دریافت یک مشاوره اصولی، می‌تواند مسیر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز را هموار کند.

باید به این نکته توجه شود که در برخی از مدارس امکان اسکان دانش‌آموز وجود دارد. در صورت عدم اسکال، هزینه رفت و آمد تا مکن اقامت نیز به هزینه‌های جانبی افزوده خواهدشد. از این رو بهتر است در هنگام انتخاب و ثبت‌نام در مدرسه، به این شرایط رفاهی نیز دقت شود.

شهریه مدرسه والتهامستو هال انگلیس

مدارس بین‌المللی مانند والتهامستو هال انگلیس که به صورت خصوصی اداره می‌شوند، به منظور ارائه امکانات آموزشی و رفاهی از دانش‌آموزان شهریه دریافت می‌کنند. با توجه به سن متقاضی، نوع خوابگاه دانش‌آموزی و حتی مقطع تحصیلی ممکن است نوع خوابگاه متفاوت باشد. بنابراین در هنگام انتخاب مدرسه باید این سه فاکتور مهم را مد نظر قرار داد. میزان شهریه به صورت کامل بر اساس مقطع تحصیلی در سایت شرح داده‌شده‌است. میزان شهریه در سال 2022 – 2023 در برخی رشته‌های مدرسه walthamstow hall انگلیس به شرح زیر است:

  • هزینه ثبت‌نام غیر قابل استرداد 150.00 پوند
  • هزینه تحصیل به طور کلی 7,355.00 پوند در هر ترم
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی انفرادی 245.00 پوند در هر ترم
  • هزینه تحصصیل تئوری موسیقی 50.00 پوند در هر ترم
  • هزینه تحصیل تئاتر موزیکال 245.00 پوند در هر ترم

علاوه بر موارد ذکرشده میزان هزینه تحصیل در مدرسه والتهامستو هال در رشته‌های دیگر نیز ممکن است با هم متفاوت باشد. هزینه صبحانه، چای، سرویس رفت و برگشت و ... نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور بیمه حوادث شخصی دانش‌آموز نیز باید هزینه‌ای پرداخت شود که در سال جدید به دانش‌آموز اعلام می‌شود. در این صورت باید با توجه به تمامی هزینه‌ها، در هنگام دریافت ویزای دانش‌آموزی، باید گواهی تمکن مالی پرداخت شود.

امکانات مدرسه walthamstow hall انگلیس

مدارس بین‌المللی دارای امکانات آموزشی و رفاهی متعددی هستند. مدرسه walthamstow hall انگلیس به صورت روزانه اداره می‌شود و به همین دلیل خوابگاه ندارد. در سلف مدرسه امکان سرو صبحانه و میان‌وعده‌های سالم نیز وجود دارد. علاوه بر این خدمات درمانی نیز توسط یک کادر پزشکی خبره به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. در صورت نیاز دانش‌آموز به کادر پزشکی ارجاع داده می‌شود.

دریافت مشاوره ثبت‌نام مدرسه دخترانه walthamstow hall

به منظور ثبت‌نام در مدارس بین‌المللی باید مراحل مختلفی از جمله دریافت اپلای تحصیلی انگلیس تا ویزا طی شود. ما در موسسه اسکورایز با ارائه مشاوره تحصیلی سعی داریم بهترین مسیر را برای ثبت‌نام در این مدارس به شما معرفی کنیم. در این صورت در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی خواهدشد. در این صورت با توجه به شرایط هر دانش‌آموز، مدرسه مناسب پیشنهاد می‌شود. در صورتی که تمایل به تحصیل در مدرسه walthamstow hall را داشته‌باشید، بهترین شرایط برای ثبت‌نام در این مدارس به شما گفته خواهدشد. س

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز