◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

عقب افتادن ددلاین دانشگاه ها بخاطر قطعی اینترنت ایران

عقب افتادن ددلاین دانشگاه ها به سبب قطعی اینترنت

محمدرضا طیران

محمدرضا طیران

1398 - 09 - 03
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

همانطور که می دانید اینترنت ایران به صورت سراسری به مدت 6 روز قطع شد و در این حین عده ی زیادی از عزیزانی که آزمون های تافل، آیلتس و جی ار ای داشتند موفق به انجام آزمون نشدند و حتی موارد پایه ای تر مثل ایمیل به اساتید و مکاتبات نیز به تاخیر افتاده است. گزارشات حاکی از آن است که جای نگرانی برای دانشجویان ایرانی نیست، اگر چه بستگی به پیگیری بیشتر شما دارد.

رئیس‌شورای ملی آمریکا (NIAC)، جمال عبدی، بیانیه زیر را صادر کرد که دانشگاه‌ها را موظف کرده است تا مهلت درخواست برای اتباع ایرانی را در به خاطر تعطیلی گسترده اینترنت که توسط دولت ایران تحمیل شده‌بود، گسترش دهند و عقب بیندازند.

او گفت: " ما از همه مدیران دانشگاه ها می‌خواهیم تا  deadline ها را برای اتباع ایرانی که تحت تاثیر ناآرامی‌های اخیر در ایران هستند را تمدید کنند. همانطور که توسط سازمان‌های حقوق بشر و شرکت‌های فن‌آوری به ثبت رسیده‌است، دولت ایران به اعتراضات، با قطعی شش روزه و بیشتر اینترنت واکنش داد . در چنین شرایطی امکان پذیر نیست که اتباع ایرانی آزمون‌های استاندارد مثل تافل، جی ار ای و ... بدهند.

علاوه بر این، این که چه زمانی اینترنت و دیگر موارد اصلی احیا خواهند شد، وضوح کمی وجود دارد. آینده دانشجویان ایرانی نباید در نتیجه نقض فاحش حقوق بشر توسط دولت ایران آسیب ببینند و ما همه مدیران دانشگاه را تشویق می‌کنیم تا تمامی امکانات و امکانات ممکن را به آن‌ها تعمیم دهند.

 

کارکنان NIAC مایل هستند تا در مورد وضعیت موجود با هر مدیر بحث و تبادل نظر کنند تا بر اهمیت تمدید مهلت درخواست برای دانشجویان آینده تاکید کنند."

 

منبع:

NIAC

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز