پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

بهترین راه مهاجرت به آلمان چیست؟

  • پرسیده شده در: 2 ماه،3 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

davidazad922

مهاجرت به آلمان راه های متعددی دارد که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال، شما می توانید برای تحصیل در کالج های آلمان یا دانشگاه های آلمان اقدام نمایید که در این صورت به ویزای تحصیلی آلمان نیاز دارید. یا می توانید در دوره های آوسبیلدونگ آلمان شرکت کنید و حین تحصیل حقوق هم دریافت کنید. در صورتی که تمایل به مهاجرت به آلمان را دارید، می توانید به کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ویزایار مراجعه نموده و پرونده خود را به دست وکلای توانای ما بسپارید. 




آواتار

kazhal.1998m
پاسخ داده شده در: 3 هفته،4 روز پیش

سلام ممنون از این موضوعی که به اشتراک گذاشتید، برای مهاجرت به آلمان چالش های زیادی وجود داره یا راحت میشه به این کشور مهاجرت کرد؟



آواتار

gimego6427
پاسخ داده شده در: 1 ماه،2 هفته پیش

اوسبیلدونگ آلمان چیست آوسبیلدونگ به معنای آموزش یا آموزش حرفه‌ای در زبان آلمانی است. در سیاق آلمان، Ausbildung به دوره‌های آموزش حرفه‌ای اشاره دارد که افراد را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. این دوره‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مانند صنعت، تجارت، خدمات، فناوری و حرفه‌های دستی ارائه شوند.آوسبیلدونگ در آلمان معمولاً شامل یک دوره تئوری در مراکز آموزش حرفه‌ای و یک دوره عملی در محل کار است. این دوره‌ها معمولاً تا سه یا سه و نیم سال طول می‌کشند و به دانش‌آموزان امکان می‌دهند تا مهارت‌ها و دانش‌های حرفه‌ای خود را توسعه دهند و در زمینه‌های مختلف شغف و تخصص پیدا کنند. پس از پایان آموزش، فرد می‌تواند به عنوان یک حرفه‌ای ماهر واجد مهارت به بازار کار وارد شود.



آواتار

reihaneh.akbari6731
پاسخ داده شده در: 2 ماه پیش

چه تاپیک خوبی ...دوستان منم میخوام به اسپانیا مهاجرت کنم فقط سوالم اینه که برای ویزای شنگن شدن قبلش باید یه سفر برم تور اسپانیا یا ربطی نداره؟



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات