پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

سلام من تازه میخوام برای آیلتس شروع کنم به خوندن ....اول بایدنمره آیلتس رو بگیرم و بعد برای پذیرش دانشگاه ها درخواست بدم یا از الان میتونم این کار رو انجام بدم ؟ پروسه پذیرش طولانیه ؟

  • پرسیده شده در: 2 سال پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار

آواتار

wewiwa3496
پاسخ داده شده در: 1 ماه پیش

مهاجرت به سوئیس و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه غنی کننده باشد. سوئیس دارای سیستم تحصیلی بسیار با کیفیت و محیط زیست زیبا و پویا است. در زیر چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در سوئیس آورده شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:* - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای و در چه سطح تحصیلی (لیسانس، فوق لیسانس، دکترا) می‌خواهید تحصیل کنید.2. **آموزش زبان:** - در برخی از دوره‌ها، به خصوص دوره‌های انگلیسی، زبان آموزش می‌دهند. اما ممکن است در برخی موارد به زبان آلمانی، فرانسوی یا ایتالیایی نیز باشد. برای انگلیسی، معمولاً آزمون‌های زبان مانند IELTS یا TOEFL مورد نیاز است.3. **انتخاب دانشگاه:** - سوئیس دارای دانشگاه‌های بسیار با کیفیت و ارائه برنامه‌های تحصیلی متنوع است. انتخاب دانشگاه بر اساس رشته مطالعاتی، سطح شهرت، و مکان جغرافیایی مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - پس از انتخاب دوره و دانشگاه، باید درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. این مرحله ممکن است شامل ارسال مدارک تحصیلی، رزومه، و نامه تحقیقاتی باشد.5. **ویزای تحصیلی:**- پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات دقیق در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا را بررسی کنید.6. **آمادگی برای زندگی در سوئیس:**- مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و مسائل مهاجرتی در سوئیس اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از هر مرحله، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به سوئیس را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.



آواتار

civaw10122
پاسخ داده شده در: 4 ماه،1 هفته پیش

" تحصیل در آلمان فرصتی عالی برای به دست آوردن یک تجربه تحصیلی بین‌المللی و دستیابی به دانش و فرصت‌های شغلی ویژه است."

مهاجرت به آلمان



آواتار

lanota4493
پاسخ داده شده در: 8 ماه،2 هفته پیش

سلام خانم مرسده

خب یکی از راه های مهاجرت به آلمان همین راه تحصیلی هست. نیازی نیست شما همون اول مدرک رو داشته باشی. میتونی اپلای کنی بعد از این که اپلای کردی، حالا باید مدارکت رو تکمیل کنی. که یکیش همین مدرک زبان هست.

موسسه مهاجرتی اصطهباناتی هم با وکیل های مجربی که در خصوص مهاجرت تحصیلی به آلمان داره میتونه کاملا تو این زمینه کمکت کنه.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات