🎉🎉 تولد ۶ سالگی اسکورایز 🎉🎉

رزرو مشاوره تخصصی

آشنایی با مدرسه john f kennedy در سوئیس و نحوه ثبت نام

آشنایی با مدرسه john f kennedy در سوئیس و نحوه ثبت نام

مهران حسینی

1401 - 12 - 19

فهرست مطالب

  1. منتظر بمانید...

مدرسه جان اف. کندی (John F. Kennedy) یک مرکز آموزشی پسرانه و دخترانه است که پذیرای دانش‌آموزان در سنین 3 تا 14 سال می‌باشد. این مدرسه در کوه‌های آلپ سوئیس در شهر ساین واقع شده‌است. حدود 65 دانش‌آموز در این مدرسه در حال تحصیل هستند. این مدرسه شبانه‌روزی به صورت خصوصی اداره می‌گردد و از نظر کیفیت آموزش، در سطح متوسط دسته‌بندی می‌شود. تحصیل در مدارس بین‌المللی مانند جان اف. کندی می‌تواند موجب رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموز شود. دانش‌آموزان خارجی از سراسر دنیا برای تحصیل در مدارس سوئیس و این مدرسه ثبت‌نام می‌کنند و همین امر موجب آشنایی کودک با فرهنگ‌های مختلف می‌شود.

با توجه به نحوه ثبت‌نام، این مدارس مراحل طولانی و دشواری را برای اخذ پذیرش پیش روی دانش‌آموز قرار می‌دهند. از این رو باید با دریافت یک مشاوره تحصیلی، زمان را از دست نداد. در ادامه با نحوه ثبت‌نام در این مدرسه بین‌المللی بیشتر آشنا خواهیم شد.

نحوه ثبت‌نام در مدرسهjohn f kennedy سوئیس

به منظور آشنایی با شرایط ثبت‌نام، باید به سایت مدرسه john f kennedy مراجعه کنید. در این صورت می‌توانید با این مدرسه بیشتر آشنا شوید و از نحوه ثبت‌نام در آن مطلع شوید. کلیه مدارک هویتی و تحصیلی دانش‌آموز باید از این طریق برای مدرسه ارسال شود. در این صورت مدارک بررسی می‌شوند و در انتها پاسخ داده خواهدشد. در صورتی که مدارک تکمیل باشند، احتمال موافقت با درخواست پذیرش بیشتر است. اخذ اپلای دانش‌آموزی از مدارس شبانه‌روزی بین‌المللی کار چندان پیچیده‌ای نیست اما نیاز به مشاوره دارد. در این صورت مشاوران ما در موسسه اسکورایز می‌توانند در این مسیر با شما همراه باشند.

بعد از اخذ پذیرش باید نسبت به دریافت ویزای دانش‌آموزی اقدام شود. مدارکی مانند پاسپورت، گواهی تمکن مالی، بیمه و ... در این مقطع باید ارائه شوند. در صورتی که مراحل به درستی طی شود، در مدت زمان کوتاه‌تری امکان اخذ ویزای دانش‌آموزی وجود دارد.

شهریه مدرسه جان اف. کندی سوئیس

همانطور که می‌دانید مدارس بین‌المللی شبانه روزی به منظور ارائه خدمات و امکانات متنوع، از والدین شهریه دریافت می‌کنند. میزان شهریه ممکن است با توجه به سن دانش‌آموز، مقطع تحصیلی و ... متفاوت باشد. این هزینه به صورت سالانه دریافت می‌شود و باید به آن هزینه خوابگاه و غذا را نیز اضافه کرد. با توجه به وجود خوابگاه، اسکان دانش‌آموز در همان محل تحصیل است و در نتیجه هزینه رفت و آمد به آن اضافه نمی‌شود.

برخی از مدارس دارای خوابگاه نیستند و شرایط اسکان ندارند و به همین دلیل باید در نزدیک‌ترین مکان به مدرسه اسکان یابند که با انتخاب مدارس‌شبانه روزی این مشکل وجود ندارد. به منظور محاسبه کل هزینه و شهریه مدرسه John F. Kennedy می توانید به سایت مدرسه مراجعه کنید و اطلاعات جامع‌تری را کسب کنید.

امکانات رفاهی و آموزشی مدرسه John F. Kennedy سوئیس

هر مدرسه خصوصی که به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود دارای امکانات آموزشی و رفاهی متنوعی است. مسلما این امکانات نسبت به مراکز دولتی بیشتر است و حتی گاهی اوقات شهروندان سوئیسی نیز ترجیح می‌دهند که فرزندشان در این مدارس تحصیل کند. با وجود این امکانات آینده تحصیلی و شغلی دانش‌آموز تضمین شده می‌باشد. یکی از امکانات اصلی این مدرسه، ارائه خوابگاه به دانش‌آموزان بالای 6 سال است. وجود یک محیط گرم و صمیمی، موجب رضایت دانش‌آموزان از این خوابگاه شده‌است. امکان استفاده از امکانات رفاهی و ورزشی مجموعه نیز برای ساکنین خوابگاه وجود دارد.

یک عادت غذایی سالم با استفاده از مواد غذایی تازه در این مدرسه رعایت می‌شود. امکان استفاده از مواد غذایی مورد نیاز بدن مانند میوه، غلات، پروتئین و سبزیجات نیز وجود دارد. غذاهای ملل مختلف مانند آسیا و خاورمیانه نیز توسط آشپزهای ماهر سرو می‌شوند. بخش دیگری از امکانات این مجموعه مربوط به خدمات درمانی می‌باشد. این خدمات توسط یک مرکز بهداشت متشکل از کادر پزشکی ماهر ارائه می‌شوند.

دریافت مشاوره تحصیلی در مورد مدرسه John F. Kennedy سوئیس

مدرسه John F. Kennedy سوئیس یکی از مدارس خاص در این کشور است که هر ساله دانش‌آموزان خارجی از سراسر دنیا به منظور تحصیل در این مدرسه ثبت‌نام می‌کنند. با دریافت مشاوره تحصیلی می‌توان مراحل و مسیر اخذ پذیرش را سریع‌تر طی کرد. ما در موسسه اسکورایز اطلاعات جامع و کاملی در مورد نحوه ثبت‌نام در این مدرسه در اختیار شما قرار خواهیم داد. در این صورت مراحل با سرعت بیشتری طی می‌شود و در وقت صرفه‌جویی خواهدشد.

اخبار و نوشته‌های اسکورایز

مشاهده همه

دیدگاه کاربران