پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

بهترین موسسات برگزار کننده آزمون آزمایشی ماک آیلتس MOCK

  • پرسیده شده در: 3 ماه،3 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tatschoolonline2020

در زمان انتخاب بهترین مراکز آزمون آزمایشی IELTS باید به عوامل مختلفی دقت کنید. البته این عوامل ممکن است برای هر متقاضی متفاوت باشد؛ به عنوان مثال فردی که قصد شرکت در امتحان آزمایشی کامپیوتری را دارد، باید به سراغ بهترین موسسه‌ای برود که آزمون‌های کامپیوتری را نیز برگزار می‌کند.

علی‌رغم اینکه بهترین انتخاب شما می‌تواند موسسه‌ای باشد که قصد دارید آزمون اصلی را در آنجا شرکت کنید، موسساتی نیز وجود دارند که با وجود برگزار نکردن آزمون اصلی، آزمون های آزمایشیِ با کیفیتی برگزار می‌کنند؛ زیرا امکانات و دانش بالایی دارند.

معمولا تمام موسسات برگزاری آزمون آیلتس، امتحان ماک را نیز برگزار می‌کنند که در مقاله بهترین مراکز برگزاری آزمون آیلتس سعی کردیم بهترین آن ها را به شما معرفی کنیم. علاوه بر اینها ارائه نتیجه به صورت تشریحی عامل دیگری است که می‌تواند در بهبود روند آموزش و در نهایت کسب نمره بهتر به شما کمک کند.

بهترین مراکز برگزارکننده آزمون آزمایشی ماک (Mock) آیلتس

موسسه فرهنگی ایرسافام (Irsafam)، موسسه آیلتس تهران (Ielts Tehran / Proshot Language Academi)، موسسه عصر دین و دانش (Asre Din o Danesh)، موسسه آفرینش و موسسه بیان برتر جز بهترین موسسات برای آزمون‌های آزمایشی (Mock) هستند.

ما سعی کردیم در این مقاله برخی از بهترین موسسات برگزارکننده آزمون ماک IELTS را به شما معرفی کنیم. اکثر این مراکز، موسسات مجاز برگزارکننده آزمون اصلی آیلتس نیز به حساب می‌آیند. شما با تجربه آزمون در یک موسسه برگزار کننده آزمون اصلی آیلتس در کنار آزمون های باکیفیت ماک می‌توانید تجربه‌ای نزدیک به آزمون اصلی را داشته باشید. به این ترتیب نمره‌ای که در این آزمون‌های آزمایشی کسب خواهید کرد، نزدیک‌ترین نمره به سطح واقعی شما خواهد بود؛ زیرا هم آزمون و هم تصحیح آن بر اساس استاندارد انجام خواهد شد و این موضوع بسیار مهم است. 

برای اطلاع از سایر موسساتی که آزمون ماک را برگزار می‌کنند و چگونگی برگزاری آن در این موسسات می‌توانید به مقاله معرفی موسسات برتر برگزارکننده ماک آیلتس رجوع کنید.

با آرزوی موفقیت برای شما



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات