پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

UKVI چیست و چه تفاوتی با آیلتس دارد؟

  • پرسیده شده در: 3 ماه،1 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tatschoolonline2020

آزمون آیلتس UKVI آزمونی است که توسط اداره مهاجرت بریتانیا برای ارزیابی توانایی زبان انگلیسی متقاضیان مهاجرت و تحصیل در این کشور برگزار می‌شود. این آزمون از نظر محتوا، قالب و سطح دشواری با آزمون آیلتس معمولی یکسان است، اما تنها در مراکزی که مورد تایید اداره مهاجرت بریتانیا هستند برگزار می‌شود.

تفاوت‌های اصلی آزمون آیلتس UKVI با آزمون آیلتس معمولی عبارتند از:

  • تنها آزمون مورد تایید اداره مهاجرت بریتانیا است.
  • کارنامه‌ی آن با آزمون آیلتس معمولی متفاوت است.
  • تنها در مراکز مورد تایید اداره مهاجرت بریتانیا برگزار می‌شود.
  • هزینه‌ی ثبت‌نام در آن کمتر از آزمون آیلتس معمولی است.

در صورتی که قصد مهاجرت یا تحصیل در بریتانیا را دارید، باید در آزمون آیلتس UKVI شرکت کنید.

آیا آزمون آیلتس UKVI برای شما مناسب است؟

شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی قیمت بالایی دارد و از طرف دیگر شما باید به سطح خوبی از زبان انگلیسی برسید که بتوانید از پس این آزمون‌ها برآیید. از طرف دیگر آزمون‌های بین‌المللی زبان بسیار گسترده هستند و با نیازهای متفاوت متقاضیان طراحی شده‌اند به همین دلیل پیش از ثبت‌نام در این آزمون‌ها باید اول مدرک زبان موردتایید موسسه یا دانشگاه مقصد خود را بررسی کنید و سپس در میان گزینه‌های پیش روی خود بهترین را انتخاب کنید.

در حقیقت افرادی که قصد مهاجرت به انگلستان برای زندگی، تحصیل در مقاطع آموزش عالی و یا کار را دارند ممکن است به ثبت‌نام در آزمون آیلتس UKVI نیازمند باشند. البته همان‌طور که پیش از این نیز به آن اشاره کردیم این آزمون با آیلتس معمولی تفاوتی از لحاظ محتوای آزمون ندارد و درواقع در روز آزمون همه متقاضیان احتمالا در یک مکان در حال پاسخ‌گویی به سوالات مشترک برای دو نوع آزمون متفاوت هستند.

در این روزها شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد به دلایل مختلف به دیگر کشورها مهاجرت می‌کنند. اما برای مهاجرت به صورت قانونی شما باید پیش‌نیازهایی را آماده کنید که یکی از مهم‌ترین آنها مدرک زبان معتبر در کشور و موسسه یا دانشگاه مقصد است. آزمون آیلتس UKVI که در این مقاله قصد بررسی آن را داریم یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است. با مطالعه مقاله آزمون آیلتس UKVI متوجه خواهید شد که آزمون UKVI برای شما مناسب است یا خیر.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات