پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

آموزش گرامر صفات شمارشی در انگلیسی به همراه مثال کاربردی

  • پرسیده شده در: 3 ماه،2 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tatschoolonline2020

صفت شمارشی در انگلیسی چیست؟

صفات شمارشی کلمات یا عباراتی هستند که برای نشان دادن تعداد یا مقدار یک اسم یا ضمیر در جمله استفاده می‌شوند. آنها اطلاعاتی در مورد مفرد یا جمع بودن اسم یا ضمیر، خاص یا عام، و یا معین یا نامعین بودن می‌دهند. این صفات معمولاً قبل از اسم بکار می‌روند، مثلا کمی شیر (a little milk).

نکتهاکثر صفات شمارشی به دنبال یک اسم می‌آیند؛ اگرچه در شرایطی که مشخص است به چه چیزی اشاره می‌کنیم، می‌توان از آنها به تنهایی و بدون اسم نیز استفاده کرد.

مثلا:

Do you want some water?

– Just a little.

آب میخوای؟

– فقط کمی.

صفات شمارشی برای توصیف مقادیر زیاد (muchmany)، مقادیرکوچک (littlea little) و تعریف‌نشده (someany) بکار می‌رود. همچنین صفاتی وجود دارند که ایده مقدار کافی (enough) را بیان می‌کنند. علاوه بر این، صفات شمارشی ممکن است با اسامی قابل شمارش و یا غیرقابل شمارش استفاده ‌شوند.

در ادامه به همراه مثال‌های متنوع، به توضیح انواع صفات شمارشی در زبان انگلیسی خواهیم پرداخت.

انواع صفت شمارشی در زبان انگلیسی

 

همانطور که در قسمت قبلی نیز اشاره کردیم، صفات شمارشی در انگلیسی با توجه به نوع کاربردی که دارند، دارای انواع متفاوتی بوده و می‌توان آنها را به سه گروه طبقه بندی کرد.

این سه گروه عبارتند از:

  1. صفت های قابل شمارش در انگلیسی که فقط با اسامی قابل شمارش استفاده می‌شوند.

این صفات عبارتند از:

  • Many
  • Each
  • Every
  • Either
  • Neither
  • Both
  • Few
  • A few
  • Several
  • a couple of
  • hundreds of
  • thousands of

نکتهصفات شمارشی a couple of،hundreds of و thousands of جز اشکال محاوره‌ای هستند.

صفت‌های شمارشی (quantifiers) در انگلیسی کلمات بسیار مهمی هستند، زیرا به ما اجازه می‌دهند کمیت (مقدار یا تعداد) چیزی را بیان کنیم. صفات شمارشی در زبان انگلیسی از تنوع زیادی برخوردارند و به همین دلیل استفاده از آنها ممکن است کمی دشوار باشد.

در مقاله  آموزش گرامر صفات شمارشی در انگلیسی به همراه مثال کاربردی ابتدا با ماهیت صفات شمارشی آشنا خواهید شد و سپس انواع، جایگاه و کاربرد آنها را در گرامر زبان انگلیسی خواهید آموخت. همچنین برای یادگیری بهتر این صفات، مثال‌هایی برای کمک به بهبود درک شما از آنها آورده شده است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید. 

منبع: https://tatschool.ir/education/quantifiers-english/




آواتار

ay7644975
پاسخ داده شده در: 3 ماه،2 هفته پیش

مهاجرت به مجارستان و تحصیل در کشور مجارستان می‌تواند یک گزینه مهم برای افرادی باشد که به دنبال تجربه تحصیلی و زندگی در کشورهای اروپای مرکزی هستند. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در مجارستان اشاره شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی و دانشگاه:** - ابتدا باید رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. مجارستان دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی با سابقه و معتبری است.2. **آموزش زبان:** - برخی از برنامه‌های تحصیلی به زبان مجارستانی ارائه می‌شوند. برای ادامه تحصیل، شما ممکن است نیاز به یادگیری زبان مجاری داشته باشید. همچنین، برخی از دوره‌ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شوند.3. **انتخاب و درخواست برای دوره تحصیلی:* - پس از تصمیم‌گیری در مورد رشته تحصیلی و دانشگاه، باید به درخواست پذیرش اقدام کرده و مدارک مورد نیاز را به دانشگاه ارسال کنید.4. **ویزای تحصیلی:** - پس از پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات دقیق در مورد مدارک و شرایط مورد نیاز برای ویزا را بررسی کنید.5. **آمادگی برای زندگی در مجارستان:** - مطالعه درباره شرایط زندگی، امکانات شهری، سیستم آموزشی، و مسائل مالی مرتبط با زندگی در مجارستان مهم است.قبل از هر چیز، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به مجارستان را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات