پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

آموزش گرامر ضمایر مفعولی در انگلیسی

  • پرسیده شده در: 3 ماه،1 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tatschoolonline2020

کاربرد ضمایر مفعولی در گرامر انگلیسی

ضمایر مفعولی، ضمایری هستند که جایگزین اسم می‌شوند؛ چون برای ما مشخص است که مفعول چه کسی یا چه چیزی است. استفاده از ضمایر مفعولی باعث می‌شود که متن سریع تر خوانده شود و فهم آن راحت تر باشد و همچنین از تکرار جلوگیری شود.

ضمایر مفعولی در انگلیسی

در انگلیسی هفت نوع ضمیر مفعولی وجود دارد:

ضمایر فاعلیضمایر مفعولی
Ime
youyou
hehim
sheher
weus
theythem
itit

drive_spreadsheetصادر کردن به «کاربرگ‌نگار»

استفاده از ضمیر مفعولی "you"

ضمیر مفعولی "you" در انگلیسی هم در نقش مفرد و هم در نقش جمع استفاده می‌شود. در نقش مفرد، به شخص یا اشخاصی که گوینده مستقیماً مخاطب قرار می‌دهد اشاره دارد. در نقش جمع، به گروهی از افراد اشاره دارد.

استفاده از ضمیر مفعولی "him"

ضمیر مفعولی "him" عموماً برای اشاره به پسر یا مرد استفاده می‌شود. اما می‌توان از آن برای اشاره به خداوند و همچنین حیواناتی که جنسیت آنها مشخص و نر است نیز استفاده کرد.

استفاده از ضمیر مفعولی "her"

ضمیر مفعولی "her" عموماً برای اشاره به دختر یا زن استفاده می‌شود. اما می‌توان از آن برای اشاره به ماشین، کشتی، کشور یا حیواناتی که جنسیت آنها مشخص است نیز استفاده کرد.

استفاده از ضمیر مفعولی "it"

ضمیر مفعولی "it" برای اشاره به اشیا، حیواناتی که جنسیت آنها مشخص نیست و همچنین برای اشاره به مفاهیم انتزاعی استفاده می‌شود.

نکات مهم در استفاده از ضمایر مفعولی

  • در انگلیسی، جنسیت گرامری اسم معمولا با جنسیت طبیعی آن یکی است؛ به این معنی که مرد در دستور زبان مذکر و زن مونث است. با این حال، چند استثنا مهم وجود دارد که در بالا به آنها اشاره شد.
  • در برخی موارد، استفاده از ضمیر مفعولی به جای اسم به این معنی است که جنسیت مفعول مشخص نیست. به عنوان مثال، در جمله "I saw a cat. I petted it." جنسیت مفعول (cat) مشخص نیست.
  • در برخی موارد، استفاده از ضمیر مفعولی به جای اسم به این معنی است که جنسیت مفعول برای گوینده مهم نیست. به عنوان مثال، در جمله "I met a new person today. I really liked them." جنسیت مفعول (person) برای گوینده مهم نیست.

برای مطالعه استثنائات مربوط به این حوزه و آشنایی بیشتر با ضمایر مفعولی و همچنین دریافت مثال های بیشتر در این حوزه می توانید به مقاله آموزش 0 تا 100 ضمایر مفعولی مراجعه کنید.




آواتار

gimego6427
پاسخ داده شده در: 3 هفته،6 روز پیش

آموزش حرفه‌ای در آلمان به عنوان "آوسبیلدونگ" (Ausbildung) شناخته می‌شود. این سیستم آموزش حرفه‌ای به دانشجویان این امکان را می‌دهد که مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای لازم برای ورود به بازار کار را بدست آورند. در طول دوره آموزش حرفه‌ای، دانشجویان به شیوه‌های کاری و تئوری مربوط به حرفه خود آشنا می‌شوند.برنامه‌های ویزای آوسبیلدونگ آلمان معمولاً حدود 3 تا 3.5 سال طول می‌کشند و شامل دوره‌های تئوری در مراکز آموزش حرفه‌ای و دوره‌های عملی در محیط‌های کاری واقعی می‌شوند. پس از اتمام با موفقیت این دوره، دانشجویان می‌توانند گواهینامه حرفه‌ای دریافت کنند و به بازار کار وارد شوند.آوسبیلدونگ یک جزء مهم از سیستم آموزشی آلمان است و به دانشجوها فرصت می‌دهد تا مهارت‌های عملی و تخصصی خود را بهبود بخشند و به جامعه کاری آلمانی کمک کنند.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات