◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

آشنایی با مدرسه William در کانادا

مدرسه ویلیام (William) در شهر تورنتو کانادا واقع‌شده‌است. این مدرسه دخترانه و پسرانه، پذیرایی دانش‌آ

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 05
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه ویلیام (William) در شهر تورنتو کانادا واقع‌شده‌است. این مدرسه دخترانه و پسرانه، پذیرایی دانش‌آموزان در مقطع سنی 12 تا 17 سال است. به منظور تحصیل زیر 18 سال در این مدرسه باید ابتدا نسبت به اخذ اپلای دانش‌آموزی اقدام کرد. بدین منظور باید به سایت مدرسه ویلیام کانادا مراجعه کنید. آکادمی William دانش‌آموزان را از 17 کشور جهان را در خود جای داده‌است. به طور تقریبی حدود 1000 نفر دانش‌آموز در این مدرسه به تحصیل مشغول هستند. همانطور که می‌دانید تحصیل در مدارس کانادا یک رویا برای دانش‌آموزان در سراسر دنیا است. وجود امکانات آموزشی و استفاده از سیستم آموزشی سطح بالا، موجب پیشرفت دانش‌آموز در مراحل بعدی تحصیل خواهدشد. در نتیجه بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند که فرزند خود را در این مدارس ثبت‌نام کنند.

دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این مدرسه باید دارای کارنامه تحصیلی با حداقل معدل 17 باشند. همچنین به منظور تحصیل در مدرسه ویلیام باید مدرک زبان سطح B1 ارائه شود. به منظور تحصیل در مدرسه ویلیام کانادا باید به صورت سالانه شهریه پرداخت شود. علاوه بر پرداخت شهریه به صورت سالانه، ممکن است هزینه‌های دیگری نیز وجود داشته‌باشند. از این رو والدین باید از تمکن مالی مناسب برخوردار باشند. علاوه بر امکانات آموزشی، امکانات رفاهی متعددی برای دانش‌آموزان در مدرسه وجود دارد که در ادامه مقاله با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

امکانات آموزشی و رفاهی مدرسه William کانادا

تمامی مدارسی که در کشور کانادا به صورت خصوصی اداره می‌شوند، دارای امکانات آموزشی و رفاهی بهتری نسبت به مدارس دولتی هستند. به همین دلیل از دانش‌آموزان برای ارائه خدمات، شهریه دریافت می‌شود. در این بخش به معرفی برخی از امکانات این مدرسه خواهیم پرداخت:

  • وجود آزمایشگاه مدرن و پیشرفته، کتابخانه، سالن IT و سالن کنفرانس
  • انواع رستوران و سالن غذاخوری
  • اتاق موسیقی، آمفی‌تئاتر و اتاق رقص
  • سالن مطالعه، باشگاه علم و مهندسی، عکاسی و نقاشی
  • دپارتمان علوم اجتماعی
  • امکاناتی مانند باشگاه ورزشی، ژیمناستیک، فوتبال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون
  • امکانات رفاهی مانند حمام شخصی، گاو صندوق، یخچال، آشپزخانه، وای فای، فضای استراحت عمومی و ...
  • ارائه خدماتی مانند معلم خصوصی، تمیز کردن اتاق ها، سرویس رفت و برگشت، وعده غذایی و شستشوی لباس

به دلیل شبانه‌روزی بودن این مدرسه امکان اسکان در خوابگاه نیز وجود دارد. در نتیجه بهترین انتخاب برای دانش‌آموزان خارجی است که با والدین خود به کانادا مهاجرت نکرده‌اند. خوابگاه دانش‌آموزی دارای بهترین امکانات رفاهی برای اسکان است. علاوه بر موارد ذکر شده باید غذاهای مدرسه و خدمات درمانی را نیز به امکانات مدرسه اضافه کنیم. سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام در این مدرسه برای دانش‌آموز تامین می‌شود. به منظور سلامتی دانش‌آموزان، نظارت دقیقی روی سلامت مواد غذایی وجود دارد. استفاده از مواد غذایی باکیفیت، یکی از ارکان اصلی طبخ غذا در این مدرسه است.

خدمات درمانی مدرسه توسط یک کادر پزشکی ماهر و باتجربه ارائه می‌شوند. در این صورت امکان تجویز دارو و ارائه مشاوره پزشکی نیز وجود دارد. پزشکان روی رژیم غذایی و زندگی سالم دانش‌آموزان در مدرسه William، نظارت بسیار ویژه‌ای دارند. در صورت نیاز امکان ارجاع به پزشک متخصص در این مدرسه فراهم شده‌است. با توجه به امکانات ارائه شده در این مدرسه، می‌توان گفت که تقاضا برای ثبت‌نام در آن نیز زیاد است.

شهریه مدرسه ویلیام کانادا

همانطور که می‌دانید مدارس خصوصی بین‌المللی به منظور ارائه امکانات آموزشی و رفاهی، از دانش‌آموزان شهریه دریافت می‌کنند. این موضوع در تمامی کشورهای پیشرفته وجود دارد. ممکن است در یک کشور، هزینه تحصیل و زندگی کمتر از کشورهای دیگر باشد. کانادا مقصد بسیاری از دانش‌آموزان مهاجر از سراسر دنیا است؛ اما مطمئنا والدین این دانش‌آموزان برنامه‌ریزی مشخصی برای پرداخت هزینه تحصیل فرزند خود در کانادا دارند.

فاکتورهای زیادی مانند سن متقاضی، مقطع تحصیلی و خوابگاه روی میزان شهریه سالانه تاثیرگذار هستند. به همین دلیل باید به صورت دقیق از تمامی هزینه‌ها مطلع شد. اغلب در پروفایل دانش‌آموز در سایت مدرسه ویلیام امکان مشاهده میزان شهریه به صورت تقریبی وجود دارد.

خوابگاه مدرسه William در کانادا

دانش‌آموزانی که به تنهایی به کشور کانادا برای تحصیل مهاجرت می‌کنند، می‌توانند در خوابگاه‌ مدارس اسکان داده‌شوند. به همین منظور نیز اغلب مدارس شبانه‌روزی، یک ساختمان با امکانات متعدد را در محوطه مدرسه به عنوان خوابگاه دانش‌آموزی در نظر می‌گیرند. در مدرسه ویلیام نیز این شرایط برای دانش‌آموزان فراهم شده‌است. البته دانش‌آموزان می‌توانند از اقامتگاه‌های نزدیک مدرسه نیز برای اسکان استفاده کنند.

این اقامتگاه‌ها فاصله بسیار کمی با مدرسه ویلیام دارند و به همین دلیل رفت‌وآمد دانش‌آموز با مشکل مواجه نخواهدشد. بیشتر دانش‌آموزان تمایل دارند که در اقامتگاه‌هایی اسکان یابند که با مدرسه فاصله اندکی داشته باشد. در این صورت هزینه رفت‌وآمد نیز کاهش پیدا خواهدکرد.

محیط مدرسه ویلیام William

مدرسه ویلیام 2 پردیس در خیابان ویکتوریا و کوبورگ دارد. پردیس کوبورگ مدرسه William حدود یک ساعت با تورنتو فاصله دارد. در ساختمان قدیمی مدرسه ویلیام که در حدود 100 سال قدمت دارد، امکانات مدرنی ارائه شده‌است. یک کافه‌تریای بزرگ در این مرکز ساخته شده‌است که پذیرای 500 دانش‌آموز است. محوطه مدرسه دارای امکانات رفاهی و ورزشی بسیار متنوعی است که دانش‌آموزان می‌توانند از آن استفاده کنند.

راهنمایی در خصوص تحصیل در مدرسه William در کانادا

در حال حاضر مقالات زیادی در سایت اسکورایز در خصوص مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد. شما برای آشنایی با اپلای تحصیلی کانادا می‌توانید به این مقالات مراجعه کنید؛ اما به منظور طی کردن مراحل به صورت اصولی، نیازمند دریافت مشاوره هستید. مدرسه William در کانادا یکی از مدارس بسیار خوب جهت تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف است. از این رو افراد زیادی تمایل دارند که فرزندشان در این مرکز آموزشی تحصیل کند. برای اینکه وقت و زمان شما بیهوده تلف نشود، می‌توانید قبل از هرچیز نسبت به دریافت مشاوره از موسسه اسکورایز اقدام کنید. ما در این مجموعه سعی داریم روش‌های آسان و بدون دردسر را برای تحصیل فرزندانتان در مدارس بین‌المللی را برای شما بازگو کنیم.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز