آشنایی با مدرسه Royal Crown در کانادا

مدرسه رویال کراون (Royal Crown) در تورنتو کانادا یکی از مدارس خصوصی شبانه‌روزی است که شهرت جهانی دار

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 05
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه رویال کراون (Royal Crown) در تورنتو کانادا یکی از مدارس خصوصی شبانه‌روزی است که شهرت جهانی دارد. دانش‌آموزان در محدوده سنی 12 تا 18 سال می‌توانند در این مدرسه مشغول به تحصیل شوند. رویال کراون از مدارس سطح بالا و تراز اول کشور کانادا محسوب می‌شود و در حال حاضر حدود 500 دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند. این مدرسه در شهر تورنتو در ایالت انتاریو قرار دارد. در نتیجه دسترسی بسیار خوبی به مراکز مختلف شهری مانند ایستگاه اتوبوس و مترو دارد. به منظور تحصیل در مقاطع تحصیلی نهم تا دوازدهم، والدین می‌توانند فرزند خود را در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

کشور کانادا یکی از مقاصد اصلی مهاجران برای تحصیل در مقاطع مختلف است. به همین دلیل والدین تمایل دارند که فرزندشان در بهترین مدارس کانادا تحصیل کند. در مدارس بین‌المللی شبانه‌روزی امکانات آموزشی و رفاهی بسیار خوبی در اختیار دانش‌آموز قرار می‌گیرد. همین امر موجب شده‌است که دانش‌آموز بتواند دیپلم خود را از مراکز بسیار پیشرفته اخذ کند. در نتیجه با سهولت بیشتری امکان ورود به بهترین دانشگاه‌های جهان را خواهدداشت. دانش‌آموزان خارجی دختر و پسر می‌توانند از سراسر دنیا برای تحصیل در این مدرسه ثبت‌نام کنند.

امکانات مدرسه رویال کراون Royal Crown کانادا

وجود امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی در یک مدرسه شبانه‌روزی بین‌المللی بسیار ضروری است. مدرسه Royal Crown از آن دسته مراکز آموزشی است که بسیاری از امکانات مورد نیاز دانش‌آموزان را فراهم کرده‌است. یکی از دغدغه‌های والدین، وجود خوابگاه در مدرسه است. در این صورت دیگر نیازی به همراهی والدین با دانش‌آموز وجود ندارد. در نتیجه از میزان هزینه‌های تحصیل فرزند در خارج از کشور، کاسته خواهدشد. در ادامه به برخی از امکانات مدرسه رویال کراون اشاره خواهیم کرد:

  • خوابگاه شبانه‌روزی: خوابگاه مدرسه Royal Crown به صورت شبانه‌روزی خدمات خود را ارائه می‌دهد. به منظور اسکان دختران و پسران، خوابگاه‌های مجزا در نظر گرفته‌شده‌است. اتاق‌ها به صورت دو نفره طراحی شده‌اند و هر کدام دارای امکاناتی مانند تهویه، حمام و سیستم گرمایشی هستند. امکانات عمومی مانند استخر و سالن بدنسازی نیز به صورت رایگان در محل اسکان وجود دارند.
  • غذای مدرسه: در مدرسه رویال کراون غذا در سان غذاخوری سرو خواهدشد. به منظور پخت غذاها از بهترین مواد اولیه و به صورت تازه استفاده می‌شود. متخصصین تغذیه در این راستا تلاش فراوانی کرده‌اند که غذاها با ذائقه دانش‌آموزان تطبیق داشته‌باشد.
  • مرکز درمانی مدرسه: یکی از امکانات رفاهی در مدرسه Royal Crown، خدمات درمانی است. کادر پزشکی باتجربه در این مدرسه به صورت مداوم در حال خدمت هستند. امکان اخذ مشاوره بهداشتی و رژیم غذایی از پزشکان برای دانش‌آموزان فراهم شده‌است.
  • محوطه مدرسه: همانطور که در ابتدا ذکر شد، این مدرسه شبانه‌روزی به امکانات شهری دستری قابل قبولی دارد. این مرکز آموزشی در حاشیه پارک بریملی وودز قرار دارد و دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده است. سالن اجتماعات و امکاناتی مانند آزمایشگاه در محوطه و محیط مدرسه قرار دارند.

علاوه بر امکانات رفاهی فوق، امکانات آموزشی بسیار زیادی نیز در اختیار دانش‌آموزان در این مدرسه قرار می‌گیرد. در کشور کانادا بیشتر مدارس دارای سطح علمی بالا هستند و اغلب رتبه جهانی دارند.

شهریه و هزینه تحصیل در مدرسه Royal Crown

هر ساله شهریه مدرسه Royal Crown از طرف مدیریت آن اعلام می‌شود. این هزینه بر اساس سن متقاضی، خوابگاه و مقطع تحصیلی ممکن است متغیر باشد. شهریه این مدرسه حدودا 45 هزار دلار کانادا است. این مبلغ به صورت سالانه از دانش‌آموزان دریافت می‌شود. علاوه بر شهریه، هزینه‌های دیگری نیز باید توسط والدین دانش‌آموزان پرداخت شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

  • 300 دلار کانادا برای اخذ اپلای دانش‌آموزی
  • 500 دلار کانادا برای یونیفرم
  • 650 دلار کانادا برای بیمه
  • 100 دلار کانادا به منظور ترانسفر
  • 300 دلار کانادا برای فعالیت‌های فوق برنامه درسی

بورسیه تحصیلی مدرسه رویال کراون کانادا

به منظور استفاده از بورسیه تحصیلی و تخفیف در شهریه، دانش‌آموزان می‌توانند مدارک هنری، علمی و ورزشی خود را از طریق ایمیل برای مدیریت مدرسه ارسال کنند. دانش‌آموزانی که در طول تحصیل در مدرسه Royal Crown، بتوانند نمرات بالایی کسب کنند، شامل تخفیف در شهریه می‌شوند. این مورد می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی کاهش هزینه تحصیل در مدارس کانادا داشته باشد. به همین دلیل دانش‌آموزان بسیار زیادی از سراسر دنیا به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی هستند. تحصیل رایگان در مدارس کانادا یکی از مزیت‌هایی است که برای دانش‌آموزان ممتاز خارجی در نظر گرفته‌شده‌است.

برنامه تحصیلی در مدرسه رویال کراون Royal Crown

وجود برنامه‌های درسی چالش‌برانگیز از مزایای تحصیل در مدرسه Royal Crown است. در این صورت نقاط قوت و ضعف دانش‌آموز مشخص خواهدشد. علاوه بر این از یک نظام آموزش جهانی برای تدوین برنامه درسی در این مدرسه، استفاده شده‌است. روش تدریس در مدرسه رویال کراون به صورتی است که دانش‌آموز در هنگام اخذ دیپلم و ورود به دانشگاه، مشکلی در زمینه تحصیل نداشته باشد. با توجه به روش تدریس در این مرکز آموزشی، بیشتر دانش‌آموزان بعد از فارغ‌التحصیلی، در بهترین دانشگاه‌های جهان پذیرفته می‌شوند. در نتیجه امکان تحصیل رایگان در دانشگاه، برای دانش‌آموختگان این مدرسه دور از ذهن نیست.

دریافت مشاوره برای اپلای در مدرسه Royal crown

مدارس کانادا همواره به عنوان مقصد اصلی دانش‌آموزان بین‌المللی انتخاب شده‌اند. مهاجرت تحصیلی به کانادا و انتخاب مدرسه مناسب کار چندان ساده‌ای نیست. در این راستا باید از مشاوره و راهنمایی‌های وی برای درست طی کردن این مسیر استفاده کرد. وجود بهترین مشاوران مهاجرت تحصیلی در تیم ما، مسیر را برای شما هموار می‌کند. ما در موسسه اسکورایز سعی داریم بهترین و کوتاه‌ترین مسیر به منظور تحصیل در مدارس خارج از کشور را به شما نشان دهیم. در این صورت در مدت زمان کوتاهی می‌توانید نسبت به اخذ ویزای دانش‌آموزی اقدام کنید. این موضوع تنها در صورتی امکان دارد که شما در مرحله اول بتوانید اپلای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. مراکز آموزشی مانند مدرسه Royal crown گزینه‌ی مناسبی برای اخذ پذیرش هستند.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز