تحصیل در مدرسه Notre Dame

مدرسه نوتردام (Notre Dame) یک مرکز آموزشی است که در شهر مدیسن هت آلبرتا کانادا قرار دارد. با ثبت‌نام

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 16
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه نوتردام (Notre Dame) یک مرکز آموزشی است که در شهر مدیسن هت آلبرتا کانادا قرار دارد. با ثبت‌نام در مدارس بین‌المللی مانند نوتردام، می‌توانید آینده تحصیلی فرزند خود را تضمین کنید. این مرکز آموزشی دخترانه و پسرانه به صورت خصوصی اداره می‌شود و دانش‌آموزان در مقاطع مختلف را پذیرش می‌کند. تنها 10 درصد از دانش‌آموزان این مدرسه، بومی هستند. درواقع در حدود 90 درصد دانش‌آموزان آن بین‌المللی می‌باشند.

دانش‌آموزان این مدرسه در محدوده سنی 11 تا 14 سال هستند. در حال حاضر در حدود 360 دانش‌آموز در این مدرسه به تحصیل مشغول هستند. ارائه یک برنامه درسی استاندارد یکی از ویژگی‌های سیستم آموزشی آن است. دانش‌آموزان در محیطی گرم و صمیمی آموزش می‌بینند. در نتیجه شوق به یادگیری در آن‌ها بیشتر می‌شود و علاقه بیشتری به مطالعه خواهندداشت. مدرسه نوتردام کانادا به صورت روزانه است و به همین دلیل امکان اسکان دانش‌آموز در آن وجود ندارد. در نتیجه والدین باید یک مکان نزدیک مدرسه برای اقامت فرزند خود پیدا کنند.

تمامی مدارس بین‌المللی به صورت خصوصی اداره می‌شوند و امکانات آموزشی و رفاهی متنوعی را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهند. در نتیجه به منظور ارائه این خدمات، از والدین شهریه دریافت می‌شود. از این رو در هنگام اخذ ویزای دانش‌آموزی، ارائه گواهی تمکن مالی الزامی است. والدین باید بتوانند هزینه زندگی و تحصیل در مدرسه Notre Dame را به صورت سالانه پرداخت کنند.

امکانات مدرسه Notre Dame کانادا

به طور معمول مدارس بین‌المللی خدمات متنوعی را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند. امکانات مدرسه Notre Dame کانادا مانند سایر مدارس خصوصی است. وجود امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی تاثیر زیادی در رشد و پیشرفت دانش‌آموز دارد. امکانات مدرسه نوتردام کانادا شامل موارد زیر است:

  • امکانات آموزشی: آزمایشگاه، سالن کنفرانس، کتابخانه، آمفی‌تئاتر، سایت IT، سالن موسیقی، اپرا و عکاسی
  • امکانات رفاهی: رستوران، سالن غذاخوری، فضای استراحت عمومی، وای فای و ...
  • امکانات ورزشی: باشگاه، راگبی، هاکی، بدمینتون، شنا، رقص و ....

این مدرسه بین‌المللی از نظر ارائه امکانات متنوع در سطح متوسط قرار دارد. در نتیجه ممکن است هزینه‌ کمتری برای شهریه در نظر گرفته شود. باید به این نکته توجه کنید که میزان شهریه برای هر مقطع متفاوت است.

شهریه مدرسه نوتردام کانادا

والدینی که قصد دارند فرزندشان را برای تحصیل در مدارس کانادا ثبت‌نام کنند، باید به میزان شهریه این مراکز آموزشی نیز توجه داشته‌باشند. شهریه تحصیل در مدرسه Notre Dame در مقاطع مختلف سال 2022 - 2023، متفاوت است و شامل موارد زیر است:

  • 14600 دلار برای Lower School (K - 5th)
  • 16540 دلار برای مقطع راهنمایی یا Middle School (پایه ششم تا هشتم)
  • 18175 دلار برای مقطع عالی یا Upper School (پایه نهم تا دوازدهم)
  • 24990 دلار برای دانشجویان بین المللی نیازمند ویزای F1 (پایه نهم تا دوازدهم)

با توجه به نکات ذکرشده در سایت مدرسه نوتردام ndacademy، نرخ شهریه به صورت سالانه 3 الی 5 درصد افزایش می‌یابد. در نتیجه باید برای آشنایی با نرخ شهریه در سال‌ جدید، به سایت مراجعه کنید. امکان ارائه کمک مالی برای افرادی که دارای شرایط خاص هستند نیز وجود دارد. درخواست برای کمک هزینه باید به صورت آنلاین برای مدرسه ارسال شود. در این مدرسه بین‌المللی هزینه برنامه‌های پشتیبانی آموزشی به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. این هزینه معمولا از 120 تا 126 دلار در ماه متغیر است.

محیط آکادمی نوتردام Notre Dame

به طور معمول مدارس بین‌المللی دارای محوطه و محیطی بزرگ هستند. محوطه مدرسه دارای مساحتی حدود 10 هزار مترمربع است که دارای باشگاه‌ها و زمین ورزشی می‌باشد. کلاس‌های درس مدرسه Notre Dame نیز دارای وسعت بالایی هستند و تجهیزاتی مانند پروژکتور و اسمارت بورد دارند. 20 هزار مترمربع نیز در این مدرسه به مرکز تفریحی اختصاص داده‌شده‌است. همانطور که می‌دانید به دلیل ارائه امکانات متعدد رفاهی و ورزشی، دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را می‌توانند در این مراکز سپری کنند. در نتیجه محیط آموزشی این مدرسه همراه با تفریح و ورزش است. این موضوع تاثیر زیادی روی افزایش یادگیری مطالب درسی خواهد داشت. زیرا تنوع زیادی در برنامه‌های آموزشی و تفریحی وجود دارد.

مدرسه نوتردام کانادا شرایط مناسبی را برای تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی فراهم کرده‌است. در این آکادمی علاوه بر محیط آموزشی و رفاهی بزرگ، کیفیت تدریس نیز بالا است. اغلب دانش‌‌آموزان بعد از اخذ دیپلم و تحصیل در مدرسه Notre Dame موفق به ورود به بهترین دانشگاه‌ها می‌شوند. به همین دلیل بسیاری از والدین تمایل دارند که فرزندشان در مدارس بین‌المللی کانادا تحصیل کند.

مشاوره تحصیلی در مورد مدرسه Notre Dame کانادا

موسسه اسکورایز همواره در صدد ارائه مشاوره تخصصی بی نقص و پیدا کردن راهی برای مهاجرت تحصیلی آسان است. ما در این موسسه سعی داریم بهترین راه و روش را برای تحصیل در مدارس خارج از کشور، در اختیار شما قرار دهیم. در این راستا مدارس متنوعی وجود دارند که با توجه به شرایط دانش‌آموز، به وی پیشنهاد می‌شوند. مانند مدرسه Notre Dame در آلبرتای کانادا که تحصیل در آن آینده دانش‌آموز را تضمین خواهدکرد. با دریافت یک مشاوره حرفه‌ای بخش اعظمی از راه طی می‌شود و در وقت شما صرفه‌جویی خواهدشد. از این رو پیشنهاد می‌شود که قبل از جستجوی بی‌حاصل در سایت‌های مختلف، دریافت مشاوره از کارشناسان اسکورایز را انتخاب کنید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز