رزرو مشاوره تخصصی

سفارت هلند در ایران + اطلاعات کامل

سفارت هلند در ایران + اطلاعات کامل

امیرحسین عقیلی

1403 - 07 - 03

روزبه‌روز به تعداد افرادی که قصد مهاجرت و یا بازدید از هلند را دارند افزوده می‌شود؛ به این ترتیب کسب اطلاعات درباره سفارت هلند در ایران برای این متقاضیان ضروری است. هلند نیز یکی از کشورهای اروپایی است که بخش بزرگی از فعالیت‌های مرتبط به ویزا و مصاحبه خود را به یک کارگزاری رسمی به نام کارگزاری وی اف اس گلوبال (VFSGlobal) واگذار کرده است. در حال حاضر سفارت هلند در ایران تنها به امور اداری ویزاهای بلندمدت (بیش از 90 روز) رسیدگی می‌کند که می‌تواند شامل ویزای تحصیلی، کاری، خانوادگی و یا ازدواج شود. همچنین شرکت VFSGlobal نیز امور ویزاهای کوتاه‌مدت و توریستی کمتر از 90 روز را به عهده دارد.

فهرست مطالب

  1. منتظر بمانید...

رزرو وقت سفارت هلند در ایران

 

رزرو وقت سفارت هلند در ایران

یکی از نکات مهم در رزرو وقت سفارت هلند در ایران این است که مهم نیست درخواست شما برای چه نوع ویزایی باشد؛ زیرا در نهایت تمام قرار ملاقات‌ها از طریق سایت شرکت VFSGlobal بررسی و ثبت می‌شوند. به این ترتیب شما باید وارد پورتال فرم آنلاین رزرو وقت در سایت VFSGlobal شوید. دقت داشته باشید که تمام وقت‌هایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود حداقل 90 روز بعد از موعد ثبت‌نام خواهد بود؛ پس بهتر است زمان پرواز خود را در نظر بگیرید و حداقل 4 ماه قبل از ددلاین اقدام به رزرو وقت سفارت هلند در ایران کنید.

ویزای هلند نیازی به مصاحبه ندارد و این وقت تنها برای تحویل مدارک و انجام مراحل انگشت‌نگاری و امور بیومتریک صورت می‎گیرد که آن هم توسط شرکت وی اف اس گلوبال انجام می‎شود. برای رزرو وقت کافی است وارد سایت این شرکت شوید. مبدأ و مقصد را روی کشور ایران و هلند تنظیم کنید و در نهایت با پر کردن فرم به صورت آنلاین و پرداخت 700 هزار تومان (که در نهایت به شما برگردانده می‎شود) درخواست رزرو را ارسال کنید. بعد از چند روز وقت نهایی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین هزینه هر ویزا وابسته به نوع آن می‌تواند متفاوت باشد.

راه های تماس با سفارت هلند در ایران

در این بخش راه های تماس با سفارت هلند در ایران را برای شما قرار داده‌ایم. البته در صورت داشتن سؤال درباره وضعیت پرونده متأسفانه پاسخی به شما داده نخواهد شد.

شماره تماس سفارت هلند در ایران: 982123660000+

شماره تماس واتس‌اپ در صورت نیاز به ارسال پیام: 31682388055+

لینک وب‌سایت سفارت: https://www.netherlandsworldwide.nl/

شماره‌تلفن کارگزاری VFSGlobal:

+982191008046 / ۰۲۱۸۲۸۰۵۹۱۴ 

ایمیل کارگزاری VFSGlobal: [email protected]

آدرس و ساعات کاری سفارت هلند در ایران

خوشبختانه ویزای هلند نیاز به مصاحبه ندارد، اما گاهی ممکن است به دلایلی به سفارت احضار شوید؛ به این دلیل خوب است با ساعات کاری و آدرس سفارت هلند در ایران آشنایی داشته باشید.

آدرس سفارت هلند در ایران: تهران، فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، پلاک 60

سفارت هلند در ایران روی مپ

سفارت هلند در ایران بلد

سفارت هلند در ایران نشان

ساعات کاری: روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 16/ پنج‌شنبه ها از 7:30 تا 13:30 / جمعه و شنبه تعطیل

آدرس شرکت وی اف اس گلوبال (VFSGlobal): تهران، میدان هروی، خیابان موسوی (گلستان چهارم)، مجمع هروی سنتر، طبقه چهارم

شرکت VFSGlobal روی مپ

شرکت VFSGlobal بلد

شرکت VFSGlobal نشان

ساعات کاری: روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 17 / جمعه و شنبه تعطیل

دقت داشته باشید که هر دو سفارت هلند در ایران و کارگزاری VFSGlobal در تعطیلات سال نو میلادی و برخی تعطیلات رسمی تقویم ایرانی تعطیل هستند.

چطور میتوانم به سفارت هلند در ایران بروم؟

برای اینکه بتوانید به سفارت هلند در ایران بروید متأسفانه باید بگوییم که هیچ مسیر وسیله نقلیه مترویی در حوالی آن وجود ندارد مگر آنکه به صورت محلی از اتوبوس‌های BRT و یا خط واحد استفاده کنید. به صورت کلی بهتر است که با ماشین شخصی خودتان به محل بروید.

برای رفتن به شرکت VFSGlobal مسیر کمی آسان است. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این شرکت ایستگاه مترو میدان هروی است. بعد از پیاده‌شدن از مترو شما می‌توانید سوار تاکسی‌هایی شوید که در محدوده قرار دارند.

اخبار و نوشته‌های اسکورایز

مشاهده همه

دیدگاه کاربران