انگیزه نامه شما

نگارش تضمینی رزومه، انگیزه‌نامه و ریکام

با مدارک اصولی پذیرش خود را تضمین کنید!

اپلای موفق

نکات ضروری برای یک اپلای بی‌دردسر

مهم، ضروری و بسیار حساس؛ این بهترین توضیح برای مدارکی مانند رزومه، توصیه‌نامه، انگیزه‌نامه و مدارکی ازاین‌دست به‌حساب می‌آید. یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم موفقیت در پذیرش، ناقص یا غیرحرفه‌ای بودن مدارک اپلای است. کارشناسان باتجربه اسکورایز با نگارش صحیح و حرفه‌ای مدارک، شانس شما را در گرفتن پذیرش و بورسیه تحصیلی چندبرابر می‌کنند.

مدارک اسکورایز

چه مدارکی میتوانیم باکیفیت بالا برایتان آماده کنیم؟

انگیزه نامه ( SOP )
انگیزه نامه ( SOP )

نامه‌ای بیان‌کننده‌ی سوابق آکادمیک و انگیزه‌‌ی شما برای ادامه‌ی تحصیل

رزومه ( cv )
رزومه ( cv )

مهم‌ترین مدرک اپلای، نشان‌دهنده‌ی سوابق تحصیلی و علمی، معرف هر دانشجو

توصیه‌نامه (Recommendation)
توصیه‌نامه (Recommendation)

ضمانت و تائیدیه‌ی اساتید برای هر دانشجو توسط تیم حرفه ای اسکورایز

بررسی روند

روندی که هرساله تکرار می‌شود را باهم بررسی کنیم...

هرساله دانشجویان متقاضی در کلاس های TOEFL، GRE و IELTS ثبت نام می‌کنند. مدت زمان زیادی را در این کلاس ها شرکت می‌کنند. آزمون های آزمایشی می‌دهند و برای اخذ نمره خوب تلاش مضاعف می‌کنند. از طرف دیگر نوشتن SOP، CV و Recommendation را به آخر کار موکول و وقتی به SOP های نمونه در اینترنت نگاه می‌کنند به این فکر می افتند که آیا آن ها نیز به این خوبی می‌توانند بنویسند یا نه؟

ناگهان متوجه می‌شوند که به ددلاین نزدیک شده اند و هنوز SOP را ننوشته‌اند. استادی که می‌خواهد انگیزه نامه بدهد میگوید خودت متن را بنویس من ارسال میکنیم. در سریع ترین زمان SOP معمولی می‌‌نویسند، رزمه‌ای با قالب غیر حرفه‌ای نگارش میکنند، انگیزه نامه‌ای مینویسند که بیشتر توصیه نمیکند و بسیار خوشحال هستند که مدارک خود را زودتر ارسال کرده‌اند. در آخر هم نامه ریجکت شدن از دانشگاه مد نظرشان به دریافت می‌کنند و هرچه رشته کرده بودند پنبه می‌شود. و به همین سادگی آن همه هزینه و تلاش بر باد می‌رود.

مدارک حیاتی (انگیزه نامه، رزومه، ریکام) شما نهایتا تا ۷ روز بعد از ثبت سفارش آماده خواهد شد. در زمان‌ جشنواره ممکن است ارائه این خدمات تا ۲ هفته زمان ببرد.

بررسی روند هر ساله
چرا اسکورایز

دلایلی که اسکورایز بهتر میتواند نیاز شما را برطرف کند

1

نگارش تعاملی

برای نگارش بهترین انگیزه نامه هم فرمی در اختیار شما قرار داده می‌شود، هم با شما در طی نگارش در تماس خواهیم بود.

2

تضمین بازگشت وجه

ملاک کیفیت کار فقط نظر شماست، در صورتی که در نتیجه راضی نباشید، وجه پرداختی شما بازگشت داده می‌شود.

3

خاص شما

انگیزه نامه به صورت انحصاری مخصوص شما نگارش می‌شود.

4

نگارش ۷ روزه

انگیزه نامه‌ی شما نهایتا تا ۷ روز بعد از ثبت سفارش آماده خواهد شد و ممکن است ارائه این خدمات تا ۲ هفته زمان ببرد.

5

ادبیات شکسپیری

نگارنده‌های اسکورایز،دارای مدرک دکتری ادبیات انگلیسی از بهترین دانشگاه‌ها هستند، و سابقه‌ی زیادی در این زمینه دارند.

6

تناسب قیمت و کیفیت

وجهی که برای نگارش انگیزه نامه و CV سرمایه‌ گذاری می‌کنید در مقابل فاندی که می‌گیرید هیچ است.

7

کپی = ریجکت

سرتان کلاه نرود، بسیاری از موسسات از متن‌های تمپلیت و کپی استفاده‌ می‌کنند.

8

امکان ادیت

هرچند که ما مدارک را حرفه‌ای نگارش میکنیم، باز هم می‌توانید سلیقه‌ي شخصیتان را به ما بگویید.

نقطه قوت

یک SOP خوب نقاط ضعف شما را پوشش می‌دهد

ک SOP خوب به سادگی نقاط ضعف شما را پوشش می‌دهد و یک SOP ساده و معمولی و بدون رعایت نکات لازم یک رزومه فوق‌العاده و خوب را بی تاثیر می‌کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که یک SOP خاص و کپی نشده شما را از بقیه رقیبان متمایز می‌کند.

کپی کردن SOP فقط باعث بی اعتبار کردن و رد شدن شما می‌شود.

انگیزه نامه تنها مدرک و نامه ای است که کاملاً در اختیار شما قرار دارد و اگر برای نوشتنش وقت بگذارید و به خوبی آن را تنظیم کنید، می توانید شانس موفقیت خود را در اخذ پذیرش به میزان قابل توجهی افزایش دهید. در وبینار تخصصی نگارش رزومه و SOP تمام آنچه که برای نگارش یک SOP و رزومه کامل و خاص نیاز دارید بیان شده است و می‌توانید آن را تهیه کنید.

بررسی روند هر ساله
پذیرش های ما

نمونه پذیرش های اسکورایز

ما به رضایت شما افتخار می‌کنیم! اسکورایز باسابقه پذیرش از مطرح‌ترین دانشگاه‌های جهان مانند دانشگاه MIT بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد تا مسیر تحصیلی خود را آن‌گونه که مایل هستید ترسیم کنید.

سفارش دهید
تفاوت مهم

تفاوت رزومه با SOP در چیست؟

رزومه نشان دهنده پیشینه و بک گراند شما در حوزه تخصصی شماست و نشان می دهد که چه تجاربی دارید و چقدر در زمینه مورد نظر خود تبحر دارید. یک رزومه خوب دو نکته مهم دارد اولا شما فرد لایقی باشید و تجارب بالایی داشته باشید که مربوط به گذشته شماست و عملاً در زمان کوتاه تغییرپذیر نیست و دوماً رزومه خوب نوشته شده باشد و مهارت های شما به خوبی و درستی و متقاعدکنندگی مناسبی به شکل صحیح و علمی به زبان انگلیسی نگاشته شود.

اما انگیزه نامه بسیار نوشته متفاوت تر و چالشی تر از رزومه شماست. چرا که قالب مشخصی ندارد و عملاً شما باید در یک صفحه سفید شروع به نوشتن کنید تا در نهایت متنی مختصر و مفید بنویسید که از دل شما برامده و نکات نالازم و بیهوده و غیرحرفه ای در متن خود نداشته باشید و هر چه نوشته اید مطلبی مرتبط و البته متقاعدکننده باشد. همچنین باید از اصول خاصی در این نوشته استفاده کنید که چندتا از این نکته‌ها رو می‌تونید در ویدئو بالا دیدید.

بهترین انگیزه نامه

انگیزه نامه‌ای که ۳۰،۰۰۰ دلار فاند از نیویورک دارد

رزومه‌ای که ماهی ۲،۲۰۰ یورو از بلژیک می‌گیرد، آیا این مدارک را می‌خواهید ببینید!؟

statue-of-liberty

2499

انگیزه نامه نگارش شده

2180

رزومه نگارش شده

1453

توصیه نامه نگارش شده

613

مشتری راضی

statue-of-liberty
بررسی روند هر ساله
نگارش تخصصی

هر کدام از انگیزه نامه ‌های نوشته شده توسط اسکورایز، خاص است

در مرحله‌ی بعدی فرمی در اختیار شما قرار داده می‌شود که با پر کردن آن و همچنین تماس نگارنده با شما باعث می‌شوند انگیزه نامه خاص و اختصاصی شما شود.
مسیری آسان

بهترین افتخار ما ، صدای رضایت شماست !

هشدار
مواظب باشید

هشدار !

هرگونه کپی از SOP های موجود در اینترنت حتی به مقدار کم و جزئی نتیجه ای جز ریجکت شدن درخواست شما ندارد. به این کار سرقت ادبی می‌گویند و تمامی دانشگاه ها به هیچ وجه سرقت ادبی را نمی‌پذیرند و شما را وارد لیست سیاه خود می‌کنند و دیگر نمی‌توانید به این دانشگاه درخواست خود را بفرستید.

هزینه نوشتن

هزینه نوشتن انگیزه نامه و رزومه

تیم اسکورایز به نگاهی مناسب به نیاز مشتریان خود توانسته انواع مختلفی از مشاوران را در زمینه های مختلف برای ارائه بهترین خدمات آماده کند.

اشتباه نکنید

جزء آن 4 نفر نباشید!

با استناد بر گزارش‌های منتشر شده از دانشگاه‌های بین‌المللی، 40% متقاضیان اپلای، به دلیل نامناسب بودن مدارک خود، نظیر CV و SOP نتوانسته‌اند نظر کمیته پذیرش را جلب کنند. به عبارتی از هر 10 متقاضی، 4 نفر به دلیل ضغف در مدارک پذیرفته نمی‌شوند. به‌خصوص در دانشگاه‌هایی که روند پذیرش آن‌ها کمیته محور است، انگیزه‌نامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

تیم بزرگ اسکورایز باسابقه اخذ پذیرش از دانشگاه‌های سخت‌گیر و مطرحی مانند ام‌آی‌تی و پرینستون، همچنین با استفاده از بهترین کارشناسان نگارنده مدارک اپلای، مدارکی تضمین شده و حرفه‌ای را برای شما تهیه می‌کند.

بهترین دانشگاه‌های دنیا دور از تصور نیستند؛ با مدارک حرفه‌ای، اصولی و فنی می‌توان هر دانشگاهی را برای پذیرفتن دانشجو ترغیب کرد.

اشتباه نکنید
اشتباه نکنید
تاثیر SOP

اهمیت SOP در اپلای

مدارکی نظیر رزومه، توصیه‌نامه یا مدارک و سوابق تحصیلی، همگی نشان‌دهنده مسیری است که تابه‌حال پیموده‌اید. در این میان تنها SOP یا همان انگیزه‌نامه است که شما را در آینده توصیف می‌کند و نشان می‌دهد شما قصد دارید در چه مسیری گام بردارید و به چه نتایجی دست پیدا کنید.

اینکه چگونه از انگیزه، هدف و آرزوهای خود به‌‌ طرز واقع‌گرایانه سخن بگویید، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع هدف از این بیانیه این است که اساتید و مسئولین دانشگاه را قانع سازید تا شما را انتخاب و روی شما سرمایه‌گذاری کنند.

شما با یک SOP اصولی می‌توانید از جدیت و اراده خود در مسیری که برای خودتان متصور هستید سخن بگویید و با پرهیز از رؤیاپردازی و حرف‌های کلیشه‌ای، اساتید و هیئت پذیرش را قانع کنید که فرد مناسبی برای تحصیل در آن دانشگاه و حتی اخذ بورسیه هستید.

مسیر حرفه ای

رزومه حرفه‌ای بیانگر حرفه‌ای بودن شماست!

اینکه شما چه میزان فنی، حرفه‌ای و باتجربه هستید بحثی جدا است؛ در اینجا این مهم خواهد بود که چقدر بتوانید خودتان را توضیح و ارائه دهید. هزاران و بلکه میلیون‌ها دانشجو بوده‌اند که علی‌رغم دستاوردهای بزرگ و سوابق درخشان تحصیلی، نتوانستند کارنامه خود را به‌خوبی بیان کنند و در دریافت پذیرش از دانشگاه مدنظرشان ناکام ماندند. یک رزومه حرفه‌ای از فاکتورهای زیادی برخوردار است که علاوه بر بیان سوابق تحصیلی، کاری، دستاوردها و آثار باید هیئت پذیرش را قانع سازد که شما فردی بسیار حرفه‌ای و لایق تحصیل در دانشگاهی که به آن درخواست داده‌اید هستید.

اشتباه نکنید
اشتباه نکنید
پشتیبانی محکم

توصیه‌نامه شما را ضمانت می‌کند

ریکام، توصیه‌نامه یا همان Recommendation Letter مدرکی است که مدارک دیگر شما را تضمین می‌کند. به این معنا که این نامه که در اصل از زبان استاد سابق شما خواهد بود، از تفکرات، روحیات، اخلاقیات و دستاوردهای شما می‌گوید و اذعان می‌دارد که شما قابلیت‌های بسیاری دارید که می‌توانید در دانشگاه موردنظرتان شکوفا شوید و به دستاوردهایی به‌مراتب بزرگ‌تر از پیش دست یابید.

هر میزان که رزومه قوی و انگیزه‌نامه وسوسه‌کننده‌ای داشته باشید، باز هم توصیه‌نامه یک مدرک ضروری است که باید در بین مدارک شما وجود داشته باشد، زیرا که نظر افرادی که در گذشته با شما کار کرده‌اند، برای افرادی که در آینده قرار است استاد شما باشند، اهمیت بالایی دارد. برای نگارش یک توصیه‌نامه حرفه‌ای نیز اسکورایز در کنار شما خواهد بود تا با کمک اساتید سابق شما، بهترین توصیه‌نامه برایتان تنظیم شود.

سوالات شما

سوالات متداول در مورد انگیزه نامه

اگر بیشتر از ۷ روز طول کشید چی؟

هر چند که ما بیان کردیم ۷ روزه انگیزه‌نامه و رزومه‌ی شما نگارش میشود، ولی عموما آنچه که معمولا اتفاق می‌افتد این که این مدارک کمتر از ۴ روز به دست شما می‌رسد، با این وجود اگر به هر دلیل بیشتر از ۷ روز طول کشید وجه پرداختی شما عودت داده میشود و اعتبار هدیه به شما تعلق می‌گیرید. ارائه این خدمات تا ۲ هفته زمان ببرد.

چه اطلاعاتی باید به شما بدهم؟

بعد از ثبت سفارش فرمی در اختیار شما قرار داده ‌می‌شود که حاوی سوالاتی است که جواب دادن به آنها انگیزه نامه شما را خاص می‌کند.

فرم را باید به چه زبانی پر کنم؟

مهم نیست به چه زبانی پر میکنید، فارسی، انگلیسی و حتی فینگلیش. آنچه که مهم است دقت در پر کردن فرم است، هرچقدر بیشتر وقت بگذارید انگیزه‌نامه‌ی بهتری دریافت میکنید.

ضمانت بازگشت وجه چگونه است؟

ملاک فقط و فقط شما هستید، اگر از کیفیت کار راضی نبودید به راحتی طی یک ایمیل موضوع را به همکاران ما اطلاع دهید تا وجه پرداختی شما عودت داده شود.

چرا باید بدم اسکورایز این کار‌ها را انجام بده؟

شما می‌توانید خودتان رزومه و انگیزه‌نامه‌ی خودتان را نگارش کنید، آموزش‌های بسیاری هم در سایت ما هم در سراسر اینترنت موجود است، ولی آنچه که باعث می‌شود افراد اسکورایز را انتخاب کنند، تجربه‌ی اسکورایز در نگارش انگیزه‌نامه و رزومه‌های با کیفیتی است که به تنهای می‌تواند نتیجه اپلای شما را دگرگون کند.