پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

مراحل تایید مدارک در سامانه میخک برای ترجمه

  • پرسیده شده در: 3 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator


نحوه تایید مدارک تحصیلی و هویتی برای ترجمه در سامانه میخک
مطابق قوانین جدید متقاضیان ترجمه رسمی اسناد و مدارک تحصیلی که نیاز به دریافت تاییدیه و مهر وزارت امور خارجه برای ترجمه مدارک خود دارند لازم است اقدام به دریافت تایید مدارک در سامانه میخک  کنند.بنابراین لازم است تصویر اصل مدارک خود را در قسمت درخواست آپوستیل سامانه میخک آپلود نمایند. پس از مراجعه به این سایت و گذراندن مراحل ثبت نام وارد قسمت آپوستیل شده و ثبت درخواست آپوستیل خود را انجام دهید. و نتیجه آن را به صورت لحضه ای دریافت نمایید.

در حال حاضر برنامه نرم افزاری آپوستیل در این سامانه از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ به طور آزمایشی جهت درخواست تایید مدارک تحصیلی، شناسنامه و کارت ملی راه اندازی شده است. در آینده و پس از گذراندن دوره آزمایشی سایر مدارک و اسناد نیز نیاز به ثبت در خواست آپوستیل در سامانه میخک را دارند.

در حال حاضر ثبت درخواست آپوستیل به صورت رایگان انجام می شود و نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نمی باشد.
مرحله اول: ثبت نام و ورود به سامانه میخک
وارد  سامانه میخک وزارت امورخارجه شوید.

بر روی قسمت ثبت نام/ ورود به سامانه کلیک نمایید.

بررسی تایید مدارک در سامانه میخک
سپس آدرس پست الکترونی (ایمیل)، کد ملی و کد امنیتی داده شده را وارد کرده و بر روی دریافت رمز عبور یکبار مصرف کلیک کنید. یک رمز عبور ۶ رقمی به ایمیل شما ارسال می شود که آن را در مرحله بعد طبق تصویر زیر وارد نمایید. بر روی ورود به سامانه با رمز یکبار مصرف کلیک کرده و وارد سامانه شوید.

تایید مدارک سامانه میخک وزارت امور خارجه
پس از وارد شدن به سامانه میخک اطلاعات هویتی شخصی خود را وارد نمایید. وارد کردن نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد، جنسیت، شغل، تحصیلات مشخصات محل تولد و محل صدور شناسنامه و همچنین سریال شناسنامه لازم است.

نحوه سامانه میخک تایید مدارک تحصیلی

نکته: در این بخش شماره سریال شناسنامه از شما در خواست می شود ( داشتن شماره سریال شناسنامه الزامی است)

پس از وارد کردن اطلاعات با کلیک بر روی صفحه بعد اطلاعات تکمیلی خواسته شده را وارد نمایید در این مرحله نیز اطلاعاتی مانند: کشور و استان و شهر محل زندگی، آدرس و کد پستی لازم می‌شود.

دریافت تایید مدارک سامانه میخک
نکته: در قسمت اقامت نوع اقامت خود را مشخص کنید و اگر ایرانی هستید نوع اقامت را سایر انتخاب کرده و کشور اقامت جمهوری اسلامی ایران و مدت اقامت سن خودتان را در ۱۲ ضرب کرده و وارد نمایید.(اگر ۲۰ سال دارد: ۲۴۰=۱۲*۲۰)

سپس بر روی گزینه صفحه بعد کلیک نمایید.

دریافت کد صحت مدارک از میخک
در این مرحله اطلاعات خود را بررسی نمایید در صورت اشتباه بودن بر روی صفحه قبل کلیک کنید و در صورت صحیح بودن اطلاعات کد امنیتی خواسته شده را وارد کرده و بر روی ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

سپس بر روی بله کلیک نمایید تا مرحله ثبت اطلاعات به پایان برسد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه میخک و همچنین دریافت سایر مراحل تایید مدارک در این سامانه به مقاله مراحل تایید مدارک در سامانه میخک برای ترجمه سر بزنید. 

منبع: https://tat-translator.ir/confirmation-mikhak-system-documents/




آواتار

gimego6427
پاسخ داده شده در: 1 هفته،3 روز پیش

در ایران، وزارت بهداشت مسئولیت اعتبارسنجی دانشگاه‌های پزشکی و بهداشتی را بر عهده دارد. دانشگاه‌های مورد تایید وزارتخانه، تضمینی برای کیفیت آموزش و پژوهش در زمینه‌های پزشکی و بهداشتی ارائه می‌دهند. این دانشگاه‌ها با تکیه بر استانداردهای بین‌المللی و ملی، برنامه‌های آموزشی متنوعی را در مقاطع مختلف ارائه می‌دهند تا فارغ‌التحصیلان خود را به عنوان کادرهای متخصص و متعهد در حوزه بهداشت و پزشکی به بازار کار معرفی کنند. اعتبار و تایید وزارت بهداشت برای این دانشگاه‌ها نشانگر این است که آموزش‌ها و فعالیت‌های آنها به طور کامل با الزامات مشخص شده در حوزه بهداشت و پزشکی سازگار هستند و فارغ‌التحصیلان آماده‌ی ورود به محیط کار حرفه‌ای و ارائه‌ی خدمات بهداشتی با کیفیت هستند.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت