پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

راهنمای ترجمه مدارک برای سفارت هلند

  • پرسیده شده در: 3 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator


هلند، مقصدی مناسب برای مهاجرت
هلند از مقصد‌هایی است که کیفیت زندگی بالایی را برای مهاجران فراهم می‌کند. نرخ جرم‌ و جنایت پایین و برخورد‌های دوستانه مردم از ویژگی‌های بارز این سرزمین هستند.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هلند، تعادل مثال‌زدنی آن، میان زندگی حرفه‌ای و زندگی شخصی است. در این کشور تنها حدود ۰.۳ درصد کارمندان ساعت‌های کار طولانی دارند که با میانگین جهانی، یعنی ۱۰ درصد، قابل مقایسه نیست. همچنین شاغلین تمام‌ وقت بیشتر از ۶۰ درصد اوقات شبانه‌روز خود را به امور شخصی و اوقات فراغت می‌گذرانند.

مزیت دیگر، فرهنگ پذیرا و دوستانه مردم است. به‌طورکلی هلندی‌ها با خارجی‌ها برخورد خوبی دارند. انواع جشنواره، رویداد‌های فرهنگی و فرهنگ کافه‌نشینی به‌وفور در این کشور به چشم می‌خورد.

در این سرزمین تعداد زیاد انگلیسی‌زبان‌ها جلب توجه می‌کند. هلندی‌ها به‌عنوان ملتی که انگلیسی زبان مادری‌شان نیست، بیشترین مهارت را در استفاده از این زبان دارند. کیفیت بالای سیستم آموزشی هم موردی است که در هر دو مدارس دولتی و خصوصی هلند مشهود است. بیش از ۸۰ درصد بزرگسالان این کشور تحصیلات متوسطه را به پایان رسانده‌اند و حدود یک سوم هم مدرک دانشگاهی دارند. هر دوی این معیار‌ها از میانگین جهانی بالاتر است.

در این کشور، رفت‌ و آمد زحمت چندانی ندارد. هلند سرزمین نسبتاً کوچکی است و سیستم حمل‌ونقل بسیار خوبی، شامل: قطار، تراموا، اتوبوس و مترو، دارد.

اما نکات منفی مهاجرت به هلند:
بالا بودن هزینه‌های درمانی: خدمات درمانی هلند کیفیت خوبی دارد. بااین‌حال بیمه، حتی برای ساده‌ترین خدمات پزشکی، مانند مراجعه به پزشک عمومی، ضروری است؛ درحالی‌که بیمه درمانی هلند هزینه بالایی دارد.
مالیات‌های سنگین: نرخ مالیات هلند به‌طورکلی بالا است؛ ازجمله مالیات بر درآمد و بیمه تأمین اجتماعی. در حالت معمول و بدون معافیت مالیاتی، یک فرد شاغل ۳۶.۱ درصد مالیات می‌پردازد و یک زوج با دو کودک ۲۹.۱ درصد.
کمبود مسکن: هلند به نوعی بحران مسکن دچار شده که کمبود خانه را به‌همراه داشته است. در نتیجه هم اجاره و هم خرید ملک، هزینه زیادی دارد.
هزینه بالای زندگی: در هلند هزینه زندگی بالا است؛ از مسکن گرفته تا مواد غذایی و خدمات. به‌طور متوسط هزینه‌های زندگی نسبت به انگلستان ۱۰.۷ درصد بیشتر است.
آداب اجتماعی خاص: بعضی آداب و رسوم هلندی‌ها، مثلاً اهمیت زیاد دادن به سروقت بودن یا صراحت زیاد، ممکن است برای تازه واردین ناخوشایند باشند.
لیست مدارک موردنیاز سفارت هلند برای ترجمه
مدارک لازم سفارت هلند و چک لیست مدارک سفارت هلند
برای اخذ ویزاهای مختلف از جمله ویزای تجصیلی هلند و یا ویزای کاری هلند چک لیست مدارک لازم برای سفارت هلند متفاوت است.
در پایین، فهرست مدارکی را که برای درخواست ویزای هلند نیاز دارید، برای سه نوع ویزا به تفکیک برایتان آورده‌ایم. مانند رسم معمول سفارتخانه‌ها، شما باید در زمان مراجعه به سفارتخانه، اصل هر مدرک را به‌همراه کپی آن و همچنین ترجمه رسمی مدرک به‌همراه داشته باشید. یادآوری می‌کنیم که مدرک فارسی به‌تنهایی قابل‌قبول نیست و برای ترجمه رسمی هم باید به دارالترجمه‌های معتبر مراجعه کنید. نسخه ترجمه‌شده هر مدرک باید به یکی از زبان‌های انگلیسی، هلندی، فرانسوی یا آلمانی باشد.

توجه: مدارک هر ویزا و شرایط آن‌ها در گذر زمان تغییر می‌کنند؛ پس در کنار مطالب درج‌شده در اینجا، خودتان هم پرس‌وجو‌های لازم را انجام بدهید.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی هلند
برای ویزای تحصیلی، جهت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های هلند، معمولاً دانشگاه یا مؤسسه آموزشی موردنظر فهرست مدارک موردنیاز را در دسترس شما قرار می‌دهد. بااین‌حال به‌طورکلی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

اطلاعات بیومتریک
گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار باقیمانده
گواهی تولد یا همان شناسنامه
فرم یا فرم‌های تکمیل‌شده ویزای موردنظر، شامل: ویزای شینگن، مجوز اقامت موقت (MVV) یا ویزای اقامت دانشجویی (VVR)
دو قطعه عکس پرسنلی رنگی مناسب پاسپورت با پس‌زمینه سفید که حداکثر ۶ ماه از گرفتن آن گذشته باشد (طبیعتا عکس به ترجمه نیازی ندارد و برای کامل بودن لیست در آن گنجانده شده است)
مدرک تحصیلی
ترجمه ریزنمرات آخرین مقطع تحصیلی
مدرک زبان قابل‌قبول برای دانشگاه مورد پذیرش
نامه رسمی پذیرش از دانشگاه یا به‌عبارتی تأییدیه ثبت‌نام رسمی یا گواهی موقت ثبت‌نام به‌عنوان دانشجو در دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی موردنظر (به‌اختصار HBO)
طرح تحصیلی یا انگیزه‌نامه، با اشاره به اینکه چرا به تحصیل در رشته موردنظر علاقه‌مندید و همچنین ارتباط این رشته با مطالعات قبلی خود
گواهی تمکن مالی برای کل مدت تحصیل، یعنی درآمد حدوداً ۸۷۰ یورو در ماه
بیمه مسافرتی و بیمه سلامت بین‌المللی
فیش پرداخت هزینه دریافت ویزا، معادل ۱۷۴ یورو

قصد دریافت ویزای هلند را دارید؟ نیاز به ترجمه مدارک برای سفارت هلند دارید و می‌توانید ترجمه مدارک خود را به دارالترجمه تات بسپارید؛ بدون آنکه به مراجعه حضوری نیازی باشد. لیست مدارک موردنیاز را در مقاله راهنمای ترجمه مدارک برای سفارت هلند برایتان آماده کرده‌ایم.

منبع: https://tat-translator.ir/document-translation-embassy-netherland/




آواتار

civaw10122
پاسخ داده شده در: 5 روز،2 ساعت پیش

مهاجرت به آلمان می‌تواند به چندین شکل صورت گیرد. در ادامه توضیحاتی در مورد چندین راه مهاجرت به آلمان آورده شده است:1. **مهاجرت بر اساس کار:**آلمان:** برای حرفه‌های بازار کار خاص و دارای حداقل تحصیلات و تجربه کار.- **ویزای کارکنان ماهر:** برای کسانی که تحصیلات و مهارت‌های ماهرانه دارند.2. **مهاجرت تحصیلی:**- **ویزای تحصیلی:** برای دانشجویان بین‌المللی که تصمیم به تحصیل در آلمان در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی آلمانی دارند.3. **مهاجرت خانوادگی:**- بر اساس این موارد، افراد می‌توانند به عنوان اعضای خانواده فردی که در آلمان زندگی می‌کند، وارد آلمان شوند.4. **پناهندگی و مهاجرت انسانی:**- برای افرادی که به دلیل شرایط اقتصادی یا سیاسی به عنوان پناهنده به آلمان می‌آیند.برای شروع فرآیند مهاجرت، مهم است که با سفارت آلمان یا مراجع مهاجرت معتبر تماس بگیرید و اطلاعات دقیق در مورد الزامات و مراحل مهاجرت را کسب کنید. همچنین مشاوره حرفه‌ای می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت