پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

همه چیز درباره احراز هویت (وریفای) حساب پرفکت مانی

  • پرسیده شده در: 3 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator


پرفکت مانی چیست؟
پرفکت مانی در واقع، یک حساب بین‌المللی است که در کشور پاناما قرار دارد. این حساب کار خودش را در سال ۲۰۰۷ آغاز کرد و چهار نوع موجودی را از شما قبول می‌کند. این موجودی‌ها شامل بیت‌کوین، طلا، دلار و یورو است. این موضوع به شما امکان می‌دهد تا بتوانید درآمد خودتان از کارفرماهای خارجی را به این حساب منتقل کنید و از این بابت با مشکلی رو‌به‌رو نشوید.
پرفکت مانی ایرانی‌ها را تحریم نکرده است و این باعث خوشحالی است. بر‌روی سایت این حساب نیز یک مترجم فارسی قرار دارد که کار با آن را بسیار آسان‌تر می‌کند. همچنین لازم است که بدانید، حساب پرفکت مانی به صورت سالیانه چهار درصد سود به هرحساب پرداخت می‌کند، زیرا با‌استفاده از مبلغ‌های موجود در هر حساب کاربری اقدام به سرمایه‌گذاری در مکان‌های دیگر می‌کند. کارمزد انتقال پول از Perfect Money نیز وابسته به نوع  حساب بین ۰.۵ تا ۱.۹۹ درصد است که از شخص فرستنده گرفته می‌شود و از حسابش کسر می‌گردد.
حساب پرفکت مانی چه انواعی دارد؟
پس از اینکه با خود پرفکت مانی به طور کامل آشنا شدید و شرایط آن را دانستید، لازم است که بدانید چه انواع دارد و دسته‌بندی‌های آن به چه صورتی است. در ادامه این موارد را برای شما بیان می‌کنیم و در مورد آن‌ها توضیحاتی ارائه می‌کنیم.
حساب پرفکت مانی شخصی
حساب پرفکت مانی شخص مخصوص افرادی است که می‌خواهند به صورت فردی از این حساب کنند و پول‌های خودشان از مکان‌های مختلف منتقل کند. البته این به معنی وجود محدودیت در استفاده برای این افراد وجود ندارد.
حساب پرفکت مانی بیزنس
حساب پرفکت مانی بیزنسی، مخصوص بیزنس و کسب و کارهای ایرانی است که در کشورهای دیگر کار می‌کنند. به طور مثال اگر بیزنس ایرانی وجود دارد که مارکتش در کشورهای آمریکای شمالی یا اروپا قرار دارد، می‌تواند از این حساب استفاده کند. با‌استفاده از این حساب شما امکان پرداخت چند صورت‌حساب به صورت همزمان را خواهید داشت و در این جهت محدودیتی ندارید.
حساب پرفکت مانی شخصی و بیزنسی به سه دسته‌ی دیگر تقسیم‌بندی می‌شوند که در هر دوی آن‌ها به مشترک است. در ادامه این سه نوع را معرفی و شرح می‌دهیم.
حساب Perfect Money Normal
حساب Perfect Money Normal شامل تمامی افرادی می‌شود که به تازگی اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند. همان‌طور در که در قسمت‌های قبل گفتیم، افراد می‌توانند به راحتی از بسیاری امکانات پرفکت مانی برای انتقال پول خودشان استفاده کنند.
حساب Perfect Money Premium
حساب Perfect Money Permium خدماتی ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد. البته باید حداقل یکسال از افتتاح حساب شما در این بانک گذشته باشد و میزان گردش حساب مشخصی داشته باشید. این خدمات ویژه در زمینه پشتیبانی و کارمزد کم‌تر در هنگام رد و بدل‌کردن پول است.
حساب Perfect Money Partner
اشخاص عادی نمی‌توانند از ویژگی‌ها و مزیت‌های حساب Perfect Money Partner استفاده کنند، زیرا این نوع از حساب پرفکت مانی مخصوص صرافی‌های آنلاین و سیستم‌های پرداخت است. آن‌ها نیز باید درخواست خودشان را برای مدیران اجرایی این بانک بفرستند تا آن‌ها تصمیم بگیرند که آیا این افراد صلاحیت دریافت مجوز این نوع از حساب پرفکت مانی را خواهند داشت یا خیر.
حساب پرفکت مانی شراکتی کم‌ترین کارمزد موجود یعنی ۰.۵ درصد را دارد که از این نظر بسیار جذاب به نظر می‌آید و به صرفه‌جویی اقتصادی این مجموعه‌ها کمک زیادی می‌کند.

برای پاسخ به سوالاتی چون حساب پرفکت مانی چیست، چه انواعی دارد، مزایایی استفاده از آن چیست و نحوه‌ی ساخت حساب پرفکت مانی به چه صورتی است؟ می توانید به مقاله همه چیز درباره احراز هویت (وریفای) حساب پرفکت مانی مراجعه کنید. 

منبع: https://tat-translator.ir/necessary-documents-perfect-money/




آواتار

esmaeili.marzieh10
پاسخ داده شده در: 2 ماه،2 هفته پیش

احراز هویت در پرفکت مانی:

احراز هویت در پرفکت مانی یک مرحله حیاتی است که برای افزایش امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران این سرویس الکترونیک اجباری شده است. برای احراز هویت در پرفکت مانی، شما به مدارک شناسایی اعتباری نیاز دارید. این مدارک ممکن است شامل کپی پاسپورت یا کارت ملی و اطلاعات ارتباطی شما باشد. این اطلاعات تضمین می‌کند که تراکنش‌های شما با این سرویس با امان انجام شوند.

شارژ حساب پرفکت مانی:

شارژ حساب پرفکت مانی یکی از ساده‌ترین فرآیندها در استفاده از این سرویس الکترونیک است. برای شارژ حساب، می‌توانید از کارت اعتباری یا پیش‌پرداخت استفاده کنید. پس از انتخاب مبلغ مورد نظر، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و تراکنش را تایید کنید. با این کار حساب شما فوراً شارژ خواهد شد و می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید.

نقد کردن پرفکت مانی:

پرفکت مانی به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت الکترونیکی، از مزایای زیادی برخوردار است. این امکانات شامل امنیت بالا، سرعت در انجام تراکنش‌ها، امکان انتقال وجه به دیگر حساب‌ها و همچنین قابلیت خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر جهانی می‌شود. این سرویس همچنین از سیستم‌های رمزنگاری پیشرفته برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران استفاده می‌کند.

ووچر پرفکت مانی:

ووچرهای پرفکت مانی، یک راه آسان و محبوب برای ارسال یا دریافت وجه به صورت الکترونیک است. این کارت‌ها به عنوان هدیه‌های الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربران می‌توانند آنها را به دیگران ارسال کنند یا برای خودشان به عنوان روشی ایمن برای انجام تراکنش‌های آنلاین بهره‌مند شوند. این کارت‌ها از یکبار مصرف بودن برخوردارند و در زمان مشخص شده برای استفاده از تراکنش‌ها منقضی می‌شوند.

استفاده از پرفکت مانی، با امکانات امنیتی بالا و امکانات گسترده، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان از خدمات مالی الکترونیک استفاده کنند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در مورد استفاده از پرفکت مانی، به موسسات معتبر مالی و مهاجرتی مراجعه کرده و نظرات دیگران را نیز در نظر بگیرید



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت