پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

لیست مدارک لازم برای سفارت نیوزلند چیست؟

  • پرسیده شده در: 2 ماه،4 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator

نیوزلند، یکی از بهترین کشورهای جهان است که در اقیانوسیه قرار دارد. شرایط زندگی و امکانات رفاهی و بهداشتی در این کشور از کیفیت خوبی برخوردار است. کیفیت خدمات بهداشتی و فرهنگ این کشور به حدی بالا است که در دوران کرونا کم‌ترین میزان بستری به خاطر این بیماری و مرگ کرونا را در دنیا ثبت کردند.

شرایط و چگونگی دریافت ویزای تحصیلی نیوزلند

برای اقامت بیش از ۳ ماه در کشور نیوزلند، ویزای تحصیلی موردنیاز است و فرد می‌تواند جهت انجام فرآیند آن، درخواست دهد. دانش‌آموزان نیز می‌توانند با‌دریافت این ویزا، به حالت دانش‌آموز محلی ارتقا پیدا کنند و از پرداخت شهریه‌ی دانش‌آموزان بین‌المللی معاف شوند که از نظر اقتصادی برای آن‌ها صرفه‌جویی مناسبی به شمار می‌آید.

اگر در کشور نیوزلند، اقامت داشتید و مدت اعتبار پاسپورت شما تمام شد، باید برای دریافت پاسپورت و ویزای جدید اقدام کنید. دقت کنید که اطلاعات ویزای جدید باید با‌پاسپورت نو شما مطابقت داشته باشد تا در این کشور معتبر باشد و ایجاد مشکل برای شما نکند. همچنین اگر قصد تغییر رشته و دانشگاه خودتان را نیز داشتید، باید این موضوع را به اداره مهاجرت این کشور اطلاع دهید و نسبت به دریافت ویزای تحصیلی جدید همان رشته و دانشگاه اقدام کنید.

زمانی که برای صدور ویزای تحصیلی طول می‌کشد، به طور معمول بین ۴ تا ۶ هفته‌ی کاری است. البته این زمان ممکن است، برای دانشجویان دکترا کمی بیشتر شود، اما نهایت آن ۳ ماه کاری است. مدت زمان ویزای تحصیلی شما مطابق با مدت زمان مقطع تحصیلی است. اگر طول تحصیل بیشتر شد، باید نسبت به تمدید ویزا متناسب با آن اقدام کنید.

با دریافت این ویزا شما حق دارید، در روزهای عادی هفتگی، ۲۰ ساعت کار کنید و در روزهای تعطیل به صورت تمام وقت به کار مشغول شوید و درآمد خوبی برای خودتان کسب کنید. البته دانشجویان ارشد و دکترا

مدارک موردنیاز سفارت نیوزلند برای ویزای تحصیلی

قبل از مراجعه به دارالترجمه باید بدانید چه مدارکی برای ویزای تحصیلی موردنیاز است تا زودتر نسبت به تهیه‌ی آن‌ها اقدام کنید. به همین دلیل و برای کمک به شما در ادامه مدارک مشخص برای ویزای تحصیلی را معرفی می‌کنیم.

  • پاسپورت معتبر؛ اعتبار پاسپورت باید در روزی که وارد نیوزلند می‌شوید، بیش از ۳ ماه باشد.
  • نامه‌ی پذیرش بدون شرط از یک موسسه‌ی آموزشی یا دانشگاه نیوزلند
  • مدارک لازم نشان‌دهنده‌ی تمکن مالی
  • نمایش بلیط رفت و برگشت به نیوزلند
  • مدارک نشان‌دهنده‌ی محل اسکان برای افراد زیر ۱۸ سال
  • رسید پرداخت اپلیکیشن فی دانشگاه
  • نمایش مدارک پزشکی لازم
  • گواهی عدم سو پیشینه

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی می­توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: https://tat-translator.ir/13313556-3/




آواتار

wewiwa3496
پاسخ داده شده در: 18 ساعت پیش

کشور آلمان در قلب اروپا است که به دلیل اقتصاد قوی، سیستم تحصیلی برجسته، و شرایط زندگی مناسب، جذابیت زیادی برای مهاجران و دانشجویان بین‌المللی دارد. در زیر به برخی اطلاعات مهم درباره مهاجرت به آلمان و تحصیل در آلمان اشاره شده است:1. **تحصیل در دانشگاه‌های آلمان:**- دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آلمان به عنوان یکی از بهترین در جهان شناخته می‌شوند. برنامه‌های تحصیلی گسترده از سطوح مختلف (لیسانس، فوق لیسانس، دکترا) در حوزه‌های مختلف ارائه می‌شوند.2. **زبان آلمانی:** - برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان، معمولاً نیاز به مهارت در زبان آلمانی است. برخی از دوره‌ها به زبان انگلیسی نیز ارائه می‌شوند، اما یادگیری زبان آلمانی می‌تواند برای زندگی روزمره و تفاهم با محیط اطراف مفید باشد.3. **ویزای تحصیلی:**- برای تحصیل در آلمان، نیاز به ویزای تحصیلی دارید. این ویزا به شما اجازه ورود به آلمان، حضور در کلاس‌ها، و کار به صورت محدود را می‌دهد.4. **کار پس از تحصیل:** - بعد از پایان تحصیلات، بسیاری از دانشجویان به افراز حرفه‌ای خود در آلمان ادامه می‌دهند. بسته به شرایط، می‌توانند در آلمان کار کنند یا اقدام به درخواست اقامت کاری نمایند.5. **سیستم سلامتی و زندگی:**- آلمان دارای یک سیستم سلامتی عالی و شرایط زندگی مناسب است. شهرهای بزرگ آلمان، مراکز فرهنگی و تفریحی فراوانی دارند.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به آلمان را بررسی کنید. همچنین، مشاوره از مراجع معتبر مهاجرت و تحصیل در آلمان می‌تواند به شما در این مسیر کمک کند.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت