پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

ترجمه حکم بازنشستگی

  • پرسیده شده در: 2 ماه،4 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator

حکم بازنشستگی چیست؟
هر فرد شاغل بیمه شده، پس از سپری کردن سال‌های مشخص شده بر اساس شغلی که به آن مشغول بوده است، امکان ادامه‌ی فعالیت را نداشته و از طرف کارفرما حکم بازنشستگی او صادر می‌شود. حکم بازنشستگی معمولاً توسط واحد کارگزینی به افراد ابلاغ می‌‌شود و همراه با آن گاهاً برای تقدیر از خدمات فرد در زمان اشتغال در محل کار، تقدیر نامه نیز به همراه حکم به وی داده می‌‌شود، این حکم که وضعیت بازنشستگی را نشان می‌‌دهد، حکم بازنشستگی می‌‌نامند. فرد بازنشسته پس از دریافت و ثبت حکم بازنشستگی تا پایان عمر خود حقوق ماهیانه دریافت خواهد کرد که به آن مستمری بازنشستگی ‌می‌‌گویند.
مراحل دریافت حکم بازنشستگی چگونه است؟
متقاضی با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و ارائه‌‌ی کارت ملی و شماره دفتر کل می‌‌تواند حکم بازنشستگی را دریافت کند. شماره دفترکل، شماره‌‌ای مهم در ارتباط با حکم بازنشستگی است که از طرف صندوق بازنشستگی کشور به جای شماره پرسنلی و در زمان صدور حکم بازنشستگی صادر می‌‌شود.

مراحل و شرایط لازم برای ترجمه رسمی حکم بازنشستگی
لازم به ذکر است که بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نیاز به مراجعه حضوری نداشته و می‌‌توانند حکم حقوقی بازنشستگی خود را از سایت سازمان تامین اجتماعی به‌‌صورت آنلاین دریافت کنند.

چه مواردی جهت ترجمه رسمی حکم بازنشستگی  ضروری است؟
در سربرگ رسمی ساختمان استخدامی سابق متقاضی ارائه شده باشد.
مهمور به مهر اداری سازمان باشد.
هولوگرام و دیگر مشخصات ایمنی مدارک رسمی اداری را دارا باشد.
بازنشستگان تامین اجتماعی، مهر تایید سازمان تامین اجتماعی را نیاز دارند.
شماره دفترکل که در زمان بازنشستگی جایگزین شماره پرسنلی است، به‌‌صورت دقیق و با همین عنوان شماره دفتر کل در حکم بازنشستگی ذکر شده باشد.
نکته‌‌ی مهم: حکم بازنشستگی یک بار صادر شده و تا پایان عمر فرد معتبر است، به همین دلیل برخلاف برخی مدارک شغلی دیگر در صورتی که یک‌‌بار این سند ترجمه شده باشد، پس از گذشت هر مدت زمانی به ترجمه‌‌ی مجدد نیازی نیست و ترجمه‌‌ی قبلی دارای اعتبار رسمی است.
حکم بازنشستگی تنها سندی است که وضعیت شغلی فرد بازنشسته را نشان می‌‌دهد که بالطبع اعلام و اثبات سابقه‌‌ی بیمه‌‌ای، وضعیت مالی و وضعیت اشتغال نیز در ارتباط با همین حکم است؛ پس در صورتی که فرد بازنشسته قصد دریافت ویزا داشته باشد، این گواهی تنها سندی است که وضعیت شغلی او را نشان می‌دهد.به همین جهت در چنین شرایطی دریافت ترجمه‌‌ رسمی حکم بازنشستگی حائز اهمیت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به مقاله ترجمه حکم بازنشستگی سر بزنید. 

منبع: https://tat-translator.ir/pct/small-pension-order/




آواتار

civaw10122
پاسخ داده شده در: 1 ماه،1 هفته پیش

مهاجرت به ایتالیا و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه فرهنگی و تحصیلی جذاب باشد. در زیر به چند مرحله کلیدی برای مهاجرت و تحصیل در ایتالیا اشاره می‌شود:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**- ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. ایتالیا دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی متعددی است که در زمینه‌های مختلف برنامه‌های تحصیلی ارائه می‌دهند...2 **آموزش زبان ایتالیایی:** - بیشتر برنامه‌های تحصیلی در ایتالیا به زبان ایتالیایی انجام می‌شوند. بنابراین، آموزش زبان ایتالیایی (مانند CILS یا CELI) ممکن است لازم باشد.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:**- پس از انتخاب رشته، باید دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. بررسی شرایط پذیرش، شهرت دانشگاه، و سیاست‌های آموزشی مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - برنامه پذیرش دانشگاه را پر کنید و مدارک مورد نیاز را به دانشگاه ارسال کنید. برخی از دانشگاه‌ها ممکن است آزمون تحصیلی یا مصاحبه برگزار کنند.5. **ویزای تحصیلی:**. پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد مدارک و شرایط مورد نیاز برای درخواست ویزا را بررسی کنید..6. **آمادگی برای زندگی در ایتالیا:**- مطالعه درباره فرهنگ، زندگی روزمره، و مقررات مهاجرتی ایتالیا مهم است. همچنین اطمینان حاصل کنید که برنامه مالی و اقتصادی برای زندگی در ایتالیا را مدیریت کرده‌اید.قبل از هر مرحله، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به ایتالیا را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت