پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

ترجمه رسمی گزارش ورود و خروج از کشور

  • پرسیده شده در: 2 ماه،4 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator


چه زمانی ترجمه‌‌ی گزارش ورود و خروج از کشور نیاز است؟
افراد به دلایل مختلف به اخذ گزارش ورود و خروج اقدام می‌‌کنند. بعضی برای دریافت گذرنامه و یا تمدید آن به گزارش آخرین خروج خود از کشور نیاز دارند که ارائه‌‌ی آن همراه با دیگر مدارک از جمله مدارک هویتی مانند ترجمه شناسنامه برای دریافت گذرنامه ضروری است. برخی ادارات که کارکردی امنیتی دارند و کارمندان آن‌‌ها مجاز به خروج از کشور بدون اطلاع سازمان استخدامی‌‌شان نیستند، از گزارش ورود و خروج برای کنترل کارمندان و حفظ امنیت کشور استفاده می‌‌کنند.

پرداخت عوارض خروج از دیگر مواردی است که در آن اخذ گزارش ورود و خروج از کشور برای متقاضی ضروری خواهد بود؛ از آنجا که هزینه‌‌ی عوارض خروج در هر بار خروج از کشور متفاوت است، لذا دریافت گزارش ورود و خروج از کشور برای محاسبه دقیق عوارض خروج اهمیت دارد.

برای افرادی که قصد دریافت اقامت از کشور دیگری دارند، ارائه‌‌ی ترجمه مدارک هویتی از جمله گزارش ورود و خروج از کشور اهمیت ویژه دارد، تعداد سفرها، مقاصد و تاریخ‌‌ها می‌‌تواند برای مامور صادر کننده ویزا در سفارت معنادار باشد و بر تصمیم او اثر بگذارد بنابراین متقاضیان دریافت اقامت از دیگر کشورها لازم است که ترجمه‌‌ی گزارش ورود و خروج را به سفارت کشور مورد نظر ارائه دهند.

ترجمه گزارش ورود و خروج از کشور نشان دهنده تعداد دفعات سفر خارج از کشور فرد به همراه زمان و کشور مقصد است.
برای ترجمه گزارش ورود و خروج از کشور نیاز به ارائه اصل گزارش به همراه اسپل دقیق مشخصات فرد صاحب گزارش است.
شرایط دریافت و ترجمه‌‌ی گزارش ورود و خروج از کشور برای متقاضیانی که تازه به سن قانونی رسیده‌‌اند:
اگر فردی در دفعات پیشین خروج از کشور به سن قانونی نرسیده بوده و همراه با گذرنامه‌‌ی ولی خود از کشور خارج شده است، لازم است گزارش ورود و خروج از کشور را برای ولی خود دریافت کند و در فرم استعلام اطلاعات خروج را به نام ولی و با ذکر نام خود به عنوان همراه پر کند.

گزارش ورود و خروج از کشور چطور دریافت می‌‌شود؟
صدور و مهر و تایید گزارش ورود و خروج توسط پلیس گذرنامه واقع در خیابان ولی عصر انجام می‌‌شود و اطلاعاتی مانند زمان و تاریخ ورود و خروج، مبدا و مقصد سفر در آن ذکر می‌‌گردد. پس از شیوع پاندمی کووید-۱۹ برای سهولت کار شهروندان، اپلیکیشن «پلیس من» توسط واحد خدمات الکترونیک پلیس راه اندازی شده و توسط آن متقاضیان می‌‌توانند گزارش سفرهای برون مرزی و همچنین وضعیت گذرنامه و یا وضعیت ممنوع الخروج بودن خود را مشاهده کنند.

همچنین در صورت اجرای طرح قرنطینه شهری و عدم تردد می‌‌توان از طریق مکاتبه با مراکز مربوطه، گزارش ورود و خروج از کشور را دریافت کرد؛ همچنین گزارش ممنوع‌‌الخروجی را می‌‌توان به راحتی از سامانه‌‌ی الکترونیکی دریافت کرد، در زمان تدارک سفر دریافت این گزارش اهمیت زیادی دارد و ناهماهنگی در این مورد می‌‌تواند هزینه‌‌های سنگینی برای فرد در پی داشته باشد.

برای ترجمه رسمی گزارش ورود و خروج از کشور چه چیزهایی نیاز است؟
برای ترجمه‌‌ گزارش ورود و خروج از کشور به مدارک زیر نیاز است:

ارائه‌‌ی اصل گزارش
ارائه پاسپورت متقاضی

در این مقاله به ترجمه رسمی گزارش ورود و خروج از کشور پرداخته شده است، خروج موقت از کشور با اهداف گوناگونی صورت می‌‌پذیرد و بالطبع پس از دستیابی به اهداف، فرد به کشور باز می‌‌گردد. این ورود و خروج می‌‌تواند برای تفریح، کار، تحصیل و … باشد. مدرکی که تعداد دفعات سفر فرد را به همراه تاریخ و مشخصات مقصد را در خود دارد گزارش ورود و خروج از کشور می‌‌گویند. از دیگر کاربردهای گزارش ورود و خروج از کشور اعلام ممنوع الخروجی فرد است که به دلایل مختلف قضایی ممکن است رخ بدهد.

منبع: https://tat-translator.ir/pct/entry-and-exit-report/




آواتار

cidohe8194
پاسخ داده شده در: 1 ماه،2 هفته پیش

مهاجرت به اتریش و تحصیل در کشور اتریش ممکن است یک گزینه جذاب برای شما باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اتریش اشاره شده است: 1. **انتخاب دوره تحصیلی:** - ابتدا باید تصمیم بگیرید که در چه رشته‌ای می‌خواهید تحصیل کنید. اتریش دارای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با کیفیت است.2. **آموزش زبان:**- برخی از دوره‌ها به زبان آلمانی یا زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. اگر دوره شما به زبان آلمانی باشد، نیاز به یادگیری این زبان و گرفتن آزمون‌های زبان معترف به آن (مانند ÖSD یا Goethe) دارید.3. **انتخاب دانشگاه و برنامه تحصیلی:* - پس از انتخاب رشته، دانشگاه و برنامه تحصیلی مورد نظر را انتخاب کنید. اطلاعات مربوط به شرایط پذیرش، مدت زمان دوره، و سایر جزئیات مهم است.4. **درخواست پذیرش:** - درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. ممکن است برخی از دانشگاه‌ها برای پذیرش نیاز به ارائه مدارک و یا مصاحبه داشته باشند.5. **ویزای تحصیلی:** - پس از دریافت پذیرش، برای مهاجرت به اتریش باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. اطلاعات کامل در مورد نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اتریش:**- مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اتریش اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اتریش را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت