◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

آسان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

راحت ترین و آسان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

حسن امامی

حسن امامی

1399 - 10 - 13
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مهاجرت تحصیلی از جمله روش های مهاجرت می باشد که متقاضیان آن برای کسب شرایط مناسب تر تحصیلی و تحصیل در یک دانشگاه با اعتبار بالا در کشوری به جز کشور خود، اقدام به انجام آن نمایند. جهت انجام مهاجرت تحصیلی بایستی شرایط ضروری را داشته باشید و در مورد همه زمینه‌های آن، اطلاعات کافی را کسب کنید. سیستم رتبه بندی جهانی دانشگاه ها براساس پارامترهای تایید شده در هر سال دانشگاه های معتبر جهان معرفی می کنند که در این لیست نام های دانشگاه هایی که شرایط تحصیل رایگان را برای متقاضیان فراهم می کنند هم به چشم می خورد.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی

کانادا

کانادا کشوری آرام و دیدنی که به عنوان یک مقصد عالی برای تحصیل در همه دنیا قلم داد می شود و باید اطلاع داشته باشید حدود 60 درصد از دانشجویان بیان گرده اند که دریافت ویزای دانشجویی این کشور آسان بوده و در کنار آن نظام آموزشی این کشور و رتبه دانشگاه های آن در رتبه بالایی در همه دنیا قرار گرفته است. افزون بر این اشخاصی که ویزای دانشجویی این کشور را کسب می کنند می توانند به آسانی در کنار درس خواندن، فعالیت های دیگر هم داشته باشند و مهم ترین موضوع دیگری که هست این است که این افراد در زمان مهاجرت تحصیلی به کانادا می توانند خانواده خود را هم همراه خود به این کشور ببرند. 

مالزی

مالزی با زیبایی های طبیعی بسیار زیاد از جمله توریستی ترین کشور های دنیا قلمداد می شود که هرگز از گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد. این کشور یکی از آسان ترین کشور ها برای دریافت ویزای دانشجویی بوده و در سال 2013 حدودا 74 درصد از دانشجو های خارجی این کشور را به عنوان کشوری آسان جهت اخذ ویزای تحصیلی اعلام کرده اند و بهتر است بدانید که در سال 2017 این کشور در رده 27 در لیست برترین کشور ها برای تححصیلات عالی قرار گرفته است.

آلمان

تحصیل کردن در دانشگاه ها دولتی آلمان که به نسبت هزینه های کم تر و معقولی دارد، آرزوی خیلی از افراد می باشد. ولی باید بدانید اخذ ویزای دانشجویی این کشور خیلی کار سختی نیست و دریافت ویزای تحصیلی این کشور روند نسبتا راحتی داشته و به شما اجازه خواهد داد تا در طی دوران دانشجویی کار هم انجام بدهید و از بورسیه ها و کمک تحصیلی های خاص دانشجو های مهاجر هم استفاده نمایید. افزون بر این خواهید توانست در دوره های زبان 2 ساله هم مشارکت داشته و به آسانی وارد این کشور شوید.

انگلیس

یکی دیگر از کشورهای محبوب در بین دانشجویان ایرانی کشور انگلیس است که شرایط بسیار آسانی دارد. شرایط اپلای تحصیلی انگلیس همانند کانادا و آلمان که در بالا اشاره شد برای ایرانیان عالی است. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تحصیلی در خصوص مهاجرت تحصیلی به انگلیس با کارشناسان خبره مجموعه اسکورایز تماس حاصل فرمایید.

مزیت های اصلی مهاجرت تحصیلی زیر 18 سال چیست؟

در حقیقت مهاجرت زیر 18 سال از جمله پدیده‌هایی می باشد که سبب تغییر زندگی یک شخص می‌شود. فرد مهاجرت کننده با قرار داشتن در شرایط تازه، تجربه‌های جدیدی را پیش رو خواهد داشت که می‌توانند باعث بهبود شرایط زندگی او شود. در هر صورت مزیت های مهاجرت برای هر شخص دانشجو با توجه به شرایط و کشوری که برای تحصیل، انتخاب می‌کند، تفاوت دارد.

آموزش علمی و امکانات مناسب

با اهمیت ترین مزیت مهاجرت تحصیلی این مورد است که شرایط را برای دریافت آموزش در سطح بالای علمی و امکانات مناسب برای دانشجو فرآهم می‌کند. در نتیجه متقاضی که وارد دانشگاه‌های معتبر کشورهای آمریکایی و یا اروپا شده است، سطح علمی و امکانات آموزشی بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد.

فراگرفتن زبان کشورهای دیگر

مهاجرت تحصیلی به یک کشور دیگر سبب خواهد شد که متقاضی تحصیل به زبان آن کشور مسلط باشد تا بتواند نیازهای خود را برطرف نماید. پس افزون بر داشتن مدرک زبان انگلیسی، بایستی تا حدودی به زبان آن کشور هم تسلط کافی داشت. نیاز به اطاعات داشتن از زبان تازه هم باعث می شود که به سوی یادگیری آن بروید. پس متقاضی تحصیل در خارج از کشور، زبان جدیدی را یاد می‌گیرد.

موقعیت شغلی خوب و دریافت اقامت دایم

کسب شغل خوب، یکی از دلایلی است که باعث خواهد شد افراد به فکر مهاجرت تحصیلی باشند. دریافت اقامت پس از تحصیل و دست یافتن به موقعیت شغلی خوب، یکی از مزیت هایی می باشد که متقاضیان از طریق مهاجرت تحصیلی، دنبال می‌کنند.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز

Mohammad Bagher Rasekh

Mohammad Bagher Rasekh

06 - 09 - 1400

سلام، وقتتون بخیر، در خصوص دوره های زبان دوساله می فرمایید که به چه صورتی هست؟ یعنی اگر مدرک زبان آلمانی نداشته باشیم باز هم می توانیم اپلای تحصیلی بکنیم؟