پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

ترجمه مدارک مورد نیاز سفارت فنلاند

  • پرسیده شده در: 3 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

tat.transalator

فنلاند، یکی از بهترین مقصدها برای مهاجرت است، زیرا هم امکانات خوبی دارد، از آزادی اجتماعی زیادی برخوردار است و وضعیت اقتصادی خوبی نیز دارد. آسان‌ترین راه برای مهاجرت به این کشور، مهاجرت تحصیلی است که نه هزینه‌ی زیادی می‌خواهد و نه دردسر بالایی دارد. اما این به معنی این نیست که شما می‌توانید بدون آگاهی و مدارک خاصی این کار را انجام دهید.

انواع ویزای تحصیلی برای مهاجرت به فنلاند

کشورهای مختلف، پلن‌های متفاوتی برای مهاجرت تحصیلی برای دانشجویان در نظر می‌گیرند تا بتوانند براساس شرایط خودشان یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. فنلاند نیز از این موضوع مستثنی نیست و دارای پلن‌های مختلفی است که در ادامه به معرفی و بیان شرایط آن‌ها به طور کامل و دقیق می‌پردازیم.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مدارس

زبان تدریس در مدارس این کشور، فنلاندی است، بنابراین لازم است که دانش‌آموز با این زبان به طور کامل آشنا باشد و گواهی‌نامه‌های لازم برای نشان‌دادن مهارت در صحبت‌کردن به این زبان را به همراه داشته باشد. بازه‌ی سنی دریافت این نوع ویزای تحصیلی ۹ تا ۱۶ سال است. دانش‌آموزان در این کشور، پس از نه سال تحصیل به مقطع متوسط می‌رسند که با‌اتمام آن می‌توانند وارد مقطع کارشناسی دانشگاه‌های مختلف فنلاند شوند.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی فنلاند، باید از دانشگاه مقصد خودتان پذیرش دریافت کنید. دانشگاه‌های دولتی این کشور، زبان فنلاندی برای تدریس دارند و برخی از دانشگاه‌های خصوصی این کار با‌استفاده از زبان انگلیسی نیز به انجام می‌رسانند. هزینه‌ی تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه‌های خصوصی این کشور، بین ۶ تا ۱۳ هزار یورو است.

برای دریافت پذیرش از دانشگاه‌های فنلاند در این مقطع، باید دپیلم ۱۲ ساله با معدل بالای ۱۴ و مدرک آیلتس با نمره‌ی بالای ۶ را داشته باشید. اگر می‌خواهید که در اجتماعات این کشور راحت‌تر باشید، بهتر است که کمی زبان سوئدی و فنلاندی نیز بلد باشید. دوره‌ی کارشناسی نیز در این کشور بین ۳ تا ۴ سال است و دانشجو حق ۲۰ ساعت کار در هفته را خواهد داشت.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان می‌توانند با‌استفاده از دو زبان انگلیسی و فنلاندی در این مقطع در فنلاند تحصیل کنند و از این نظر با مشکلی رو‌به‌رو نشوند. شهریه سالانه مقطع ارشد در کشور فنلاند، چیزی در حدود ۱۲ هزار یورو است و فرد برای دریافت پذیرش دانشگاه باید حداقل مدرک آیلتس ۶.۵ داشته باشد.

ویزای فنلاند برای تحصیل در مقطع دکتری

مقطع دکتری در این کشور، به دو دسته‌ی دکترا عمومی و دکتری تخصصی تقسم‌بندی می‌شود. اگر شما بخواهید دوره‌ی دکتری عمومی را بگذرانید، نیاز ی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید زیرنظر اساتید برجسته کار کنید و حتی شهریه مالی یا همان کمک مالی نیز دریافت کنید که مزیتی خیره‌کننده به حساب می‌آید.

در حالی که دانشجویان دکترا تخصصی، باید شهریه پرداخت کنند و به صورت کاملا مستقل زندگی خودشان در این کشور را بگذرانند. برای دریافت پذیرش در هر دو نوع دکترا، باید مدرک آیلتس ۷، مدرک کارشناسی ارشد، استاد راهنما و مقالات بین‌المللی یا ISI چاپ‌شده در ژورنال‌های معتبر را داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی برای تمامی مقاطع تحصیلی می­توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: https://tat-translator.ir/13667-2/




آواتار

gimego6427
پاسخ داده شده در: 1 هفته،3 روز پیش

مهاجرت به آلمان از طریق آوسبیلدونگ آموزش حرفه‌ای یا Ausbildung یک نظام آموزشی حرفه‌ای در آلمان است که به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد تا در حرفه‌های مختلف تخصص پیدا کنند. این سیستم آموزش حرفه‌ای در آلمان به دانشجویان این امکان را می‌دهد تا به صورت تآمین‌نشده در محیط‌های کاری واقعی تجربه کسب مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای را پیدا کنند.دوره‌های Ausbildung معمولاً حدوداً سه تا سه و نیم سال طول می‌کشند و افرادی که این دوره‌ها را پیش می‌برند به عنوان "آزمایشی حرفه‌ای" (Auszubildende) شناخته می‌شوند. این دوره‌ها شامل ترکیبی از آموزش نظری و آموزش عملی در محیط کاری می‌باشند.پس از اتمام دوره Ausbildung، فرد می‌تواند به عنوان یک حرفه‌ای ماهر وارد بازار کار شود یا تصمیم به ادامه تحصیل در حوزه مرتبط با حرفه خود بگیرد. این سیستم آموزش حرفه‌ای یکی از عوامل کلیدی موفقیت صنعت آلمان محسوب می‌شود.



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت