پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

دانشگاه مونیخ

  • پرسیده شده در: 3 ماه،1 هفته پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

cidohe8194

آلمان یکی از کشورهای معتبر جهان برای تحصیلات عالی است و دارای بسیاری از دانشگاه‌های برتر و معروف است. در زیر، چند نمونه از دانشگاه‌های آلمان :
مهاجرت به آلمان

۱. دانشگاه هضلبرگ: دانشگاه هضلبرگ (Heidelberg University) یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های آلمان و جهان است و در شهر هضلبرگ واقع شده است. این دانشگاه در زمینه‌های مختلف از علوم انسانی تا علوم طبیعی فعالیت دارد.

۲. دانشگاه فرایبرگ: دانشگاه فرایبرگ (Freiburg University) یکی از دانشگاه‌های برجسته آلمان در زمینه تحصیلات عالی و تحقیقات علمی است. این دانشگاه در ایالت بادن-وورتمبرگ واقع شده و مشهور به برنامه‌های مطالعاتی در زمینه‌های علوم زیستی و تکنولوژی است.

۳. دانشگاه مونیخ: دانشگاه مونیخ (Ludwig Maximilian University of Munich) یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه‌های آلمان است و در شهر مونیخ قرار دارد. این دانشگاه در بسیاری از رشته‌های تحصیلی از جمله علوم انسانی، علوم طبیعی و پزشکی فعالیت دارد.

۴. دانشگاه هامبورگ: دانشگاه هامبورگ (University of Hamburg) یکی از دانشگاه‌های معتبر آلمان در شمال کشور است. این دانشگاه دارای ارتباطات بین‌المللی قوی است و در مقام دانشگاه‌های جهانی نیز شناخته می‌شود.

۵. دانشگاه تکنیکی مونیخ: دانشگاه تکنیکی مونیخ (Technical University of Munich) یکی از دانشگاه‌های برتر آلمان در زمینه مهندسی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات است.




آواتار

davidazad922
پاسخ داده شده در: 3 ماه،1 هفته پیش

یکی از محبوب‌ترین دانشگاه‌های کشور آلمان، دانشگاه لودویک ماکسیمیلیانز مونیخ است. این دانشگاه در سال 1472 بنا شده است. به همین خاطر، از آن به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های اروپا نیز یاد می‌شود. سالانه بیش از 50 هزار دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه لودویک ماکسیمیلیانز مونیخ تحصیل می‌کنند که 15 درصد از کل دانشجویان این دانشگاه هستند. 



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات