◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

آشنایی با مدرسه بین المللی سنت گلیگن St Gilgen در اروپا

مدرسه سنت گلیگن (St. Gilgen) یک مدرسه بین‌المللی در اتریش است. سطح بالای سیستم آموزشی در این کشور مو

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 26
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه سنت گلیگن (St. Gilgen) یک مدرسه بین‌المللی در اتریش است. سطح بالای سیستم آموزشی در این کشور موجب شده است که بسیاری از والدین، فرزندان خود را در مدرسه سنت گلیگن ثبت‌نام کنند. زندگی و تحصیل در اتریش از کیفیت بالایی برخوردار است. نوابغی مانند اروین شرودینگر اتریشی می‌توانند به عنوان الگویی برای دانش‌آموزان باشند. مدارس بین‌المللی از سراسر دنیا دانش‌آموز می‌پذیرند و هر مرکز آموزی دارای شرایط متفاوتی است.اخذ اپلای دانش‌آموزی از این مدرسه اولین قدم برای ثبت‌نام در آن است. به همین دلیل باید قبل از هرچیز مدارک تحصیلی و هویتی از طریق سایت ارسال شود.

یکی از دغدغه‌های دانش‌آموزان یافتن بهترین مدارس در کشوری است که قصد مهاجرت به آن را دارند. تحصیل در مدارس اروپا موجب پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز می‌شود. در نتیجه یک انتخاب درست می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی آینده تحصیلی و شغلی وی داشته‌باشد. مدرسه بین‌المللی St. Gilgen یکی از مراکز آموزشی بسیار معتبر در کشور اتریش است. شبانه‌روزی بودن آن موجب شده‌است که امکانات رفاهی مانند خوابگاه نیز در اختیار دانش‌آموز قرار دهد.

تحصیل در مدرسه بین‌المللی سنت گلیگن اتریش

اگر برای تحصیل زیر 18 سال مدرسه بین‌المللی St. Gilgen را انتخاب کرده‌اید، آینده بسیار درخشانی در انتظار فرزند شما است. این مدرسه شبانه‌روزی یکی از خوشنام‌ترین مراکز آموزشی است که پذیرای دانش‌آموزان خارجی می‌باشد. تحصیل در این مدرسه یک شانس برای پیشرفت تحصیلی و ورود به دانشگاه‌های معتبر است. به همین دلیل والدین تمایل دارند که فرزندشان در این نوع مراکز آموزشی تحصیل کند.

مسلما این فضاهای آموزشی امکانات متعددی را برای دانش‌آموز فراهم می‌کنند. علاوه بر دارا بودن شیوه تدریس عالی و سطح بالای آموزش، این نوع مدارس امکانات رفاهی متعددی را نیز ارائه می‌دهند. به دلیل وجود خوابگاه دیگر نیازی به حضور والدین و دریافت ویزای همراه نیست. همین موضوع می‌تواند در کاهش هزینه تحصیل موثر باشد؛ زیرا در این مدارس باید به دلیل امکانات رفاهی و آموزشی متنوع، شهریه پرداخت شود. 

شرایط سنی تحصیل در مدرسه St. Gilgen در اروپا

همانطور که می‌دانید در هنگام اخذ اپلای دانش‌آموزی باید شرط سنی مدرسه مورد نظر را در نظر گرفت؛ زیرا ممکن است مدت زمان دریافت پذیرش و اخذ ویزای دانش‌آموزی طولانی شود. در این صورت سن دانش‌آموز ممکن است بالا رود و دیگر امکان ثبت‌نام وجود نداشته باشد. دانش‌آموزان معمولا مقطع ابتدایی را در سن 5 و 6 سالگی آغاز کنند. امکان ثبت‌نام دانش‌آموز در این مدرسه در رنج سنی 9 الی 12 سال فراهم شده‌است. مرحله راهنمایی نیز از سن 12 تا 15 سال طی خواهدشد. به منظور تحصیل در مقطع دبیرستان باید از سن 15 تا 18 سال اقدام شود.

در مدرسه بین‌المللی سنت گلیگن اغلب دانش‌آموزان بین‌المللی در مقطع دبیرستان ثبت‌نام می‌کنند تا بعد از اخذ مدرک دیپلم، وارد دانشگاه شوند. این روش هزینه‌ کمتری دارد و سریع‌تر امکان پیشرفت دانش‌آموز در آن وجود دارد. با توجه به محدودیت سنی، والدین باید در مدت زمان کوتاهی نسبت به اخذ اپلای و دریافت ویزا اقدام کنند. در این صورت در مقطع تحصیلی مورد نظر امکان تحصیل در مدرسه St. Gilgen در اروپا وجود دارد.

هزینه تحصیل در مدرسه St. Gilgen اتریش

مدرسه بین‌المللی سنت گلیگن به صورت خصوصی اداره می‌شود و برای آموزش و ارائه امکانات از بودجه دولتی استفاده نمی‌کند. از این رو والدین باید نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند. همانطور که ذکر شد تحصیل دانش‌آموزان زیر 18 سال در مدرسه St. Gilgen در مقاطع تحصیلی مختلف انجام می‌شود. بدیهی است که هر مقطع شرایط خاص خود را دارد و از این رو هزینه تحصیل در آن نیز متفاوت است. باید به این نکته توجه شود که هزینه‌ها به صورت سالانه از والدین دریافت می‌شود و قیمت‌ها شامل هزینه تحصیل، اسکان و خرد و خوراک است.

در دوره‌های شبانه‌روزی که موارد ذکرشده را شامل می‌شود، در مقطع ابتدایی مبلغ 52.500 یورو، در مقطع راهنمایی 57.500 یورو و در مقطع دبیرستان مبلغ 59.000 یورو باید پرداخت شود. در صورتی که دانش‌آموز به صورت روزانه در مدرسه سنت گلیگن تحصیل کند هزینه‌ها تقریبا نصف خواهدشد. در این صورت در دوره روزانه امکان تحصیل در مقطع پیش‌دبستانی نیز وجود دارد که باید برای این مقطع نیز مبلغی پرداخت شود. با توجه به بالا بودن هزینه‌ها، والدین باید برگه تمکن مالی را در هنگام اخذ ویزای دانش‌آموزی ارائه کنند. در این صورت می‌توانند با دریافت ویزا، فرزند خود را در مدرسه مورد نظر ثبت‌نام کنند. میزان هزینه‌ها با توجه به نوع مدرسه و کشور آن ممکن است متفاوت باشد.

دریافت مشاوره برای تحصیل در مدرسه بین‌المللی سنت گیلگن

انتخاب مدرسه مناسب برای تحصیل دانش‌آموزان در کشورهای اروپایی بسیار دشوار است. مشاوران ما در موسسه اسکورایز می‌توانند در انتخاب بهترین مدرسه بین‌المللی در اروپا به شما کمک کنند. مدرسه سنت گیلگن یکی از مدارس بین‌المللی در کشور اتریش است که سالانه دانش‌آموزان خارجی بسیار زیادی برای ثبت‌نام در آن، اقدام می‌کنند. مراحل اخذ اپلای دانش‌آموزی و ویزا بسیار پیچیده است و در صورت عدم دریافت مشاوره درست و اصولی، این پروسه طولانی و زمان‌بر خواهدشد. در نتیجه والدین نمی‌توانند در سنین طلایی، فرزند خود را در مدارس اروپایی ثبت‌نام کنند. با دریافت مشاوره می‌توان مراحل را در مدت زمان کوتاه‌تر و بدون اشتباه طی کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ مشاوره تحصیل در مدارس اروپا روی مشاوره مهاجرت تحصیلی با اسکورایز کلیک نمایید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز