test

آشنایی با مدرسه Queen Ethelburgas در انگلستان

مدرسه کوئین اتلبرگاس (Queen Ethelburgas) یکی از مراکز آموزشی قدیمی در کشور انگلستان است که در شهر یو

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 04
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه کوئین اتلبرگاس (Queen Ethelburgas) یکی از مراکز آموزشی قدیمی در کشور انگلستان است که در شهر یورک واقع شده‌است. این کالج قدیمی در سال 1912 تأسیس شد و به عنوان یک مرکز خصوصی فعالیت خود را آغاز کرد. از این رو با نهادهای دولتی هیچ‌گونه وابستگی ندارد و به صورت خصوصی اداره می‌شود. این مدرسه بین‌المللی هرساله پذیرای دانش‌آموزان زیادی از سراسر دنیا است. به همین دلیل است که به عنوان یکی بهترین کالج‎‌های انگلستان مشهور است. برای دانش‌آموزان بین‌المللی امکان اسکان در اتاق‌های مجهز ساختمان کالج فراهم‌شده است.

دختران و پسران باید قبل از دریافت ویزای دانش‌آموزی، درخواست خود را به این مدرسه ارسال کنند. در صورت اپلای دانش‌آموزی و دریافت پذیرش، می‌توانند مراحل بعدی برای دریافت ویزا را طی کنند. سطح بالای آموزشی در این مدرسه یکی از دلایل معروفیت این مرکز آموزشی است. علاوه بر برنامه درسی منظم، فعالیت های خارج از کلاس و امکانات آموزشی رفاهی نیز در اختیار دانش‌آموزان مدرسه کوئین قرار می‌گیرد. به همین دلیل در ادامه بیشتر با این امکانات آموزشی و رفاهی آشنا خواهیم شد.

سیستم آموزشی در مدرسه Queen Ethelburgas انگلستان

سیستم آموزشی در کشور انگلستان به گونه‌ای طراحی شده‌است که باید حتی مدارس مستقل و خصوصی نیز از آن تبعیت کنند. به همین دلیل در مدرسه کوئین اتلبرگاس نیز از نظام آموزشی انگلستان برای تدریس استفاده می‌شود. به عنوان مثال دوره‌های GCSE و A-level که در نظام آموزشی انگلستان از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در این مدرسه نیز ارائه می‌شوند. دانش‌آموزان با محدوده سنی بین 3 تا 18 سال می‌توانند در این مدرسه ثبت‌نام کنند. استفاده از خوابگاه برای دانش‌آموزان بالای 5 سال مجاز است و والدین نیازی به حضور در انگلستان با استفاده از ویزای همراه ندارند.

سیستم آموزشی در مدرسه کوئین به گونه‌ای است که دانش‌آموز با استفاده از امکانات موجود و روش تدریس اصولی، مراحل پیشرفت را سریع‌تر طی خواهدکرد. یکی از شرایط تحصیل در مدرسه کوئین اتلبرگاس، ثبت‌نام در آن از طریق سایت است. در این صورت باید مدارک مانند مدرک زبان، مدرسک تحصیلی، ریز نمرات و اطلاعات هویتی در سایت ثبت شوند. این پروسه ممکن است زمان‎بر باشد و دشواری‌های خاص خود را دارد. زیرا اخذ اپلای تحصیلی انگلیس در مدارس ممتازی مانند Queen Ethelburgas کار چندان آسانی نیست. البته در صورتی که مدارک کامل باشند، امکان اخذ پذیرش از کالج کوئین انگلستان بیشتر است. به همین دلیل توصیه می‌شود که مدارک به صورت کامل و بدون نقص در سایت این مدرسه، بارگذاری شوند. در این صورت مدت زمان کمتری برای اخذ پذیرش صرف خواهدشد.

امکانات مدرسه کوئین اتلبرگاس Queen Ethelburgas

همانطور که می‌دانید مدارس شبانه‌روزی بین‌المللی به صورت خصوصی اداره می‌شوند. به منظور اداره این مدارس، از دانش‌آموزان شهریه دریافت می‌شود و همین امر موجب می‌شود که امکانات بیشتری نسبت به مدارس دولتی در اختیار دانش‌آموزان قرار بگیرد. در مدرسه کوئین اتلبرگاس نیز از دانش‌آموزان شهریه اخذ می‌شود و متناسب با آن، شرایط ویژه‌ای برای دانش‌آموز در نظر گرفته‌می‌شود. به عنوان مثال خوابگاه دانش‌آموزان بسیار مجهز و مدرن طراحی شده‌است. در نتیجه والدین بدون هیچ‌گونه نگرانی می‌توانند فرزند خود را در این مراکز اسکان دهند.

به منظور اقامت در خوابگاه دانش‌آموزی مدرسه کوئین انگلستان، امکانات خاصی برای دانش‌آموز در نظر گرفته شده‌است. دانش‌آموزان در صورتی که بالای 15 سال باشند، می‌توانند در اتاق‌های شخصی خود غذا را طبخ کنند! برای این منظور تجهیزات پخت و پز در هر اتاق تعبیه شده‌است. به همین دلیل دیگر نیازی به حضور دانش‌آموز در سلف غذاخوری نیست. این کار موجب می‌شود که دانش‌آموز استقلال بیشتری داشته‌باشد. البته سلف غذاخوری با امکانات متنوع نیز به تمامی دانش‌آموزان خدمات ارائه می‌دهد.

یکی از مزایای دیگر کالج کوئین اتلبرگاس، وجود محوطه بسیار زیبا در اطراف است. همانطور که گفته شد این مدرسه در یورک شایر واقع شده‌است. ساختمان کالج در خارج از شهر بنا شده‌است و مناظر طبیعی بسیار زیبایی دارد. در این محوطه انواع امکانات رفاهی و ورزشی برای دانش‌آموزان فراهم شده‌است.

شهریه مدرسه کوئین اتلبرگاس انگلستان

با توجه به مطالب ذکرشده، هر دانش‌آموز به منظور تحصیل در مدرسه کوئین اتلبرگاس انگلستان، باید به صورت سالانه شهریه پرداخت کند. از این رو در هنگام اخذ ویزا، والدین باید برگه تمکن مالی را ارائه دهند. در این مدرسه دانش‌آموزان بومی نیز می‌توانند ثبت‌نام کنند و شهریه را با تخفیف پرداخت کنند؛ اما دانش‌آموزان بین‌المللی باید برای هر دوره تحصیلی مبلغی در حدود 13 تا 17 هزار پوند پرداخت کنند. باید در نظر داشته‌باشید که شهریه خوابگاه به صورت جداگانه دریافت خواهدشد. هزینه‌های تحصیل در مدارس انگلیس مانند خرید کتاب درسی و لباس، بر عهده والدین دانش‌آموز است.

بورسیه تحصیلی مدرسه Queen Ethelburgas

همانطور که می‌دانید دانش‌آموزان بین‌المللی در برخی از مدارس می‌توانند از بورسیه تحصیلی استفاده کنند. در برخی از مواقع امکان تحصیل رایگان برای دانش‌آموز فراهم می‌شود. همچنین در صورتی که دانش‌آموز دوره‌های تحصیلی را با نمرات بالا پشت سر بگذارد، در شهریه ترم بعد به وی تخفیف داده خواهدشد. مدرسه کوئین اتلبرگاس Queen Ethelburgas نیز چنین شرایطی را برای دانش‌آموزان فراهم کرده‌است. دانش‌آموزان بین‌المللی در صورت ارائه مدرک آیلتس با نمره ممتاز می‌توانند از بورسیه تحصیلی در انگلستان استفاده کنند.

مشاوره برای تحصیل در مدرسه Queen Ethelburas

مدارس انگلستان از بهترین مراکز آموزشی برای تحصیل دانش‌آموزان بین‌المللی به شمار می‌آیند. مدرسه Queen Ethelburas در انگلستان نیز یکی از مراکز آموزشی است که افراد زیادی هر ساله در آن پذیرش می‌شوند. اخذ پذیرش و طی کردن مراحل مختلف برای دریافت ویزای دانش‌آموزی دارای مراحل دشوار و پیچیده‌ای است. در صورت عدم دریافت مشاوره حرفه‌ای و تخصصی جهت مهاجرت تحصیلی به انگلیس، نمی‌توان این مراحل را به درستی و در زمان تعیین شده طی کرد. از این رو ما در موسسه اسکورایز سعی داریم بهترین روش‌ها را برای اخذ ویزای دانش‌آموزی برای تحصیل در مدارسی مانند Queen Ethelburas در انگلستان را به شما ارائه دهیم.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز