◀️    نصفشو بده ویزا شو   ▶️

آشنایی با مدرسه Holy Cross در کانادا

مدرسه هولی کراس (Holy Cross) در شهر ساسکتون در کانادا واقع شده‌است. ساختمان مدرسه در سال 1963 تأسیس

متخصص اپلای مهندس یکتا

متخصص اپلای مهندس یکتا

1401 - 11 - 30
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

مدرسه هولی کراس (Holy Cross) در شهر ساسکتون در کانادا واقع شده‌است. ساختمان مدرسه در سال 1963 تأسیس شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از مدارس مطرح کشور کانادا شناخته می‌شود. 1270 دانش‌آموز دختر و پسر در حال حاضر در آن مشغول به تحصیل هستند. دانش‌آموزان در رده سنی 14 تا 17 سال می‌توانند به منظور تحصیل در این مرکز آموزشی روزانه از طریق دریافت اپلای، اقدام کنند. تحصیل در مدارس کانادا امروزه یکی از اهداف دانش‌آموزان در سراسر دنیا برای پیشرفت در آینده شده‌است. از این رو مدارس این چنینی به عنوان مقصد اصلی این دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند.

بالا بودن سطح کیفی آموزش و ارائه امکانات متعدد، شرایط را برای موفقیت در مقاطع تحصیلی بعدی فراهم می‌کند. برنامه‌های آموزشی مناسب و متعدد موجب رشد فکری، معنوی و جسمی دانش‌آموز در طی دوران تحصیل می‌شوند. برنامه درسی اصولی و استفاده از روش‌های تدریس روز دنیا، یکی از دلایل پیشرفت دانش‌آموزان در مدارس بین‌المللی کانادا است.

همانطور که ذکر شد مدرسه هولی کراس در شهر ساسکتون قرار دارد. این شهر در استان سسکچوان کانادا واقع شده‌است و بیشتر مراکز علمی و تحقیقاتی این کشور در آن قرار دارند. به همین دلیل به شهر علمی کانادا شهرت دارد. ساسکتون پرجمعیت‌ترین شهر استان است و در سمت غرب به استان آلبرتا وصل می‌شود. انگلیسی به عنوان زبان اصلی این شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه دانش‌آموزان بین‌المللی که به این زبان آشنایی دارند شرایط بهتری برای تحصیل و زندگی در آن خواهندداشت.

امکانات مدرسه Holy cross در کانادا

مسلما مدارس بین‌المللی امکانات بسیار متعددی را در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهند. این امکانات بسیار بیشتر از مدارس دولتی است و همین امر موجب شده‌است که برای تحصیل در مدارس بین‌المللی کانادا، شهریه دریافت شود. مدرسه Holy cross در کانادا نیز مانند تمامی مدارس خصوصی، امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی متعددی را ارائه می‌دهد. همانطور که می‌دانید به دلیل روزانه بودن مدرسه هولی کراس، امکان ارائه خوابگاه نیست. در نتیجه والدین باید به دنبال یک مکان برای اقامت فرزند خود در نزدیکی مدرسه باشند. در این صورت رفت و آمد نیز به مرکز آموزشی دارای هزینه کمتری خواهدبود. برخی از امکانات مدرسه Holy cross را در ادامه ذکر خواهیم کرد:

  • وجود امکانات آموزشی مانند کتابخانه، کلاب علم و مهندسی، مشاوره تحصیلی، فضای مطالعه، آزمایشگاه، سایت IT
  • امکانات رفاهی مانند رستوران و سالن غذاخوری
  • امکانات هنری مانند کلاب موسیقی، تئاتر، عکاسی، خوانندگی، اتاق رقص، گیتار، گیتار الکتریک
  • امکانات ورزشی مانند باشگاه ورزشی، زمین فوتبال، باشگاه ژیمناستیک، راگبی، رقص، بسکتبال، دو و میدانی و ...
  • امکانات امنیتی مانند دوربین مداربسته و گاو صندوق

با توجه به امکانات ذکرشده، طبیعتا دریافت شهریه سالانه منطقی به نظر می‌رسد. این امکانات در مدارس دولتی ارائه نمی‌شوند و به همین دلیل بسیاری از کسانی که شهروند کانادا نیز هستند، فرزندان خود در این نوع مدارس ثبت‌نام می‌کنند.

کیفیت تحصیلی مدرسه Holy cross

به طور حتم کیفیت تحصیلی در مدرسه Holy cross کانادا بسیار بالا می باشد. از رو تعداد افرادی که سالانه از این مرکز آموزشی فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توان به کیفیت آموزشی آن پی برد. در مدرسه هولی کراس، دوره‌های مختلفی برای آموزش دروسی مانند زبان، علوم تجربی، ریاضی و مطالعات برگذار می‌شود.

امکان دریافت مشاوره تحصیلی از مشاوران این مرکز وجود دارد. یکی از جالب‌ترین موارد، وجود برنامه آموزش رانندگی به دانش‌آموزان است! به دلیل همکاری Klassen driving school itd با این مرکز آموزشی، این امکان نیز فراهم شده است. همچنین علاوه بر تاکید بر کیفیت آموزش، برنامه های غیر درسی مانند هنر نیز در این مدرسه اهمیت بالایی دارند. به همین دلیل دوره‌های آموزش موسیقی، عکاسی و نمایش نیز در این مدرسه برگذار می‌شوند.

شهریه مرکز آموزشی Holy cross در کانادا

میزان شهریه در مرکز آموزشی هولی کراس با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت است. در صورت مراجعه به سایت این مدرسه می‌توانید از این مورد به صورت کامل مطلع شوید. در صورتی که قصد دارید که نسبت به اخذ اپلای دانش‌آموزی از طریق این مدرسه اقدام کنید، باید به میزان شهریه سالانه آن نیز دقت کنید. امکان ثبت‌نام آنلاین در این مرکز وجود دارد و این موضوع یک ویژگی مثبت تلقی می‌شود. برخی از دانش‌آموزان نخبه به دنبال اخذ بورسیه تحصیلی کانادا هستند. در این صورت امکان تحصیل رایگان فراهم می‌شود. در نتیجه می‌توان از تخفیف‌ها برای پرداخت شهریه نیز بهره‌مند شد.

مشاوره نحوه ثبت‌نام در مدرسه Holy Cross

ما در موسسه اسکورایز به صورت تخصصی نسبت به ارائه مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا اقدام کرده‌ایم. از این رو با تمرکز بر یک موضوع، تجربیات خود را در این زمینه، در اختیار دانش‌آموزان داده‌ایم. مدرسه Holy Cross در کانادا نیز مانند دیگر مدارس این کشور دارای قوانین خاص خود، برای اپلای تحصیلی کانادا برای دانش‌آموزان خارجی است. انتخاب مدرسه مناسب با توجه به شرایط دانش‌آموز یکی از اصلی‌ترین اهداف مشاوران اسکورایز است. در این مسیر با نحوه ثبت‌نام، اخذ اپلای و ویزای دانش‌آموزی آشنا می‌شوید و در مدت زمان کوتاه‌تری، مراحل را طی خواهید کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ مشاوره تحصیل در مدارس کانادا روی مشاوره تخصصی مهاجرت تحصیلی با اسکورایز کلیک نمایید.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز