پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

اپلای برای آمریکا

  • پرسیده شده در: 1 سال،11 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

hourieh

سلام

من دارم با اساتید آمریکا مکاتبه میکنم. بعضی ها در جواب همون ایمیل اولم میگن چقد رزومه ات خوبه و برو فرم پر کن. 

با توجه به اینکه دانشگاه های آمریکا سه تا توصیه نامه میخوان، من نمیخوام فرم الکی پر کنم و استادهامو درگیر کنم.

به نظرتون این مدل جواب یعنی قبول نهایی ام دیگه و فرم پر کنم؟! یا به همه میگن؟! چجوری بفهمم کمیته محورند؟




آواتار

faded19194
پاسخ داده شده در: 1 ماه،3 هفته پیش

مهاجرت به اسپانیا و تحصیل در این کشور می‌تواند یک تجربه مفید باشد. در زیر به چند مرحله برای مهاجرت و تحصیل در اسپانیا اشاره شده است:1. **انتخاب دوره تحصیلی:**— انتخاب دوره تحصیلی و رشته مورد علاقه شما از مراحل اولیه مهاجرت به اسپانیا می‌باشد. اسپانیا دارای دانشگاه‌های معتبر با برنامه‌های تحصیلی متنوع است.2. **زبان اسپانیایی:**- بیشتر برنامه‌های تحصیلی در اسپانیا به زبان اسپانیایی ارائه می‌شوند. بنابراین، ممکن است نیاز به یادگیری زبان اسپانیایی باشد. در برخی موارد، دوره‌های تحصیلی به زبان انگلیسی نیز وجود دارند.3. **انتخاب دانشگاه:**- اسپانیا دارای دانشگاه‌های معتبر و شناخته شده است. قبل از انتخاب دانشگاه، به شرایط پذیرش، سطح شهرت، و مکان جغرافیایی دانشگاه توجه کنید.4. **درخواست پذیرش:** - پس از انتخاب دوره و دانشگاه، درخواست پذیرش را به دانشگاه ارسال کنید. این مرحله شامل ارسال مدارک، اطلاعات تحصیلی، و گاهی نیاز به مصاحبه است.5. **ویزای تحصیلی:**- پس از دریافت پذیرش، باید ویزای تحصیلی را درخواست کنید. بررسی نیازمندی‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا مهم است.6. **آمادگی برای زندگی در اسپانیا:* - مطالعه درباره فرهنگ محلی، سیستم آموزشی، و زندگی روزمره در اسپانیا اهمیت دارد. همچنین باید مسائل مالی، مسکن، و بیمه را مدیریت کنید.قبل از شروع هر مرحله‌ای، توصیه می‌شود که با دقت اطلاعات مرتبط با دانشگاه‌ها، برنامه‌های تحصیلی، و الزامات مهاجرت به اسپانیا را بررسی کنید و در صورت نیاز از مشاوره مراکز معتبر یا دفاتر مهاجرت بهره‌مند شوید.



آواتار

Scorize_Team
پاسخ داده شده در: 1 سال،11 ماه پیش

سلام به روی ماهتون،

آیا کسی شما رو به اینترویو دعوت کرده؟

رشتتون چی هست؟


hourieh - سلام دعوت به مصاحبه نشدم ولی از رزومه ام خیلی تعریف می کنن و میگن برای آزمایشگاه ما کاندید خوبی میشی. رشته ام داروسازیه. مقاله هام مرتبط با پیری، دیابت، استم سل و قلب و عروق میشه.1 سال،11 ماه پیش


آواتار

drsami
پاسخ داده شده در: 1 سال،11 ماه پیش

سلام اپلای آلمان هم زمان زیادی میبره؟ راحت ترین راه مهاجرت به آلمان تحصیل هست یا کار؟ و اینکه چقدر طول میشکه و هزینش چقدره؟



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت