پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

آیا میشود بدون داشتن مدرک زبان برای مکاتبه اقدام کرد و در حین انجام کارهای اپلای مدرک زبان را اماده کرد؟

  • پرسیده شده در: 1 سال،3 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

kimia7

سلام. وقت شما بخیر.
بنده ارشد مهندسی مکانیک را دارم و معدل ارشدم 17.71 هست. در حال حاضر مدرک زبان ندارم ولی میخوام اگر امکانش هست صفر تا صد کار اپلای را به موسسه شما بسپارم و در حین انجام پروسه اپلای برای گرفتن ایلتس اقدام کنم.




آواتار

fatemehyazdi182
پاسخ داده شده در: 1 ماه،3 هفته پیش

همه ما می‌ دانیم که مهاجرت بزرگترین تصمیم زندگی شما است و با توجه به اینکه هزینه‌ های سنگینی را در قبال آن پرداخت می‌ کنید شانس آزمون و خطا و ریسک کردن برای شما وجود ندارد. بهترین وکیل مهاجرت در نیویورک کسی است که شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به هدفتان می‌ رساند. او جزء دانش‌ آموختگان مطرح‌ ترین دانشگاه‌ های کشور در رشته‌ حقوق و مهاجرت بوده و از جسارت و شجاعت بسیار بالایی برخوردار است. وکیل مهاجرتی انتخابی شما با تسلط بر چندین زبان زنده‌ دنیا می‌ تواند جهت قانع کردن سفارت آمریکا ارتباط خوبی با آن ها برقرار کند و کاملا متعهد و صادق در کار خود است.

بهترین وکیل مهاجرت در نیویورک با توجه به اینکه در طی سال‌ های متمادی توانسته تجربیات گران بهایی را در اثر رسیدگی به انواع پرونده‌ های مهاجرتی به دست آورد، در مرحله به مرحله‌ مهاجرت به موکلان خود کمک می‌ کند تا در صورت مواجهه با مشکلات به خوبی بتوانند با راهنمایی‌ های وکیل از آن عبور کنند. مطمئن باشید که هر سال قوانین مهاجرتی در حال تغییر و تحول هستند و این می‌ تواند برای کسانی که اطلاعات و آگاهی کمی نسبت به امور مهاجرت آمریکا دارند کمی نا امید کننده باشد. اما وکلای مهاجرتی با اطلاعات به روز و دانش تخصصی خود می توانند افراد را راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با وب سایت وکیل ایرانی همراه باشید 



آواتار

wowiy80068
پاسخ داده شده در: 4 ماه پیش


ایالات متحده آمریکا یا آمریکا، کشوری در قاره‌ی آمریکا واقع شده است که تشکیل دهنده ۵۰ ایالت می‌باشد. آمریکا یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کشورهای جهان است. در زیر، به برخی از ویژگی‌های مهم آمریکا اشاره شده است:

1. **پایتخت:** واشنگتن دی.سی. (Washington D.C.) پایتخت ایالات متحده آمریکا است. شهرهای نیویورک، لس‌آنجلس، شیکاگو، و سن فرانسیسکو نیز از شهرهای بزرگ و مهم آمریکا هستند.

2. **زبان:** زبان رسمی آمریکا انگلیسی است. مهاجرت به آمریکاتحصیل در آمریکا

3. **سیستم حکومتی:** آمریکا یک جمهوری فدرال با سیستم حکومتی دموکراتیک دارد.

4. **تاریخ:** آمریکا دارای تاریخ متنوع و پررنگی است که شامل دوران کلونی‌ها، استقلال از انگلیس، جنگ داخلی، و دوران پس از جنگ جهانی دوم می‌شود.

5. **اقتصاد:** اقتصاد آمریکا یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان است و به عنوان یک قدرت اقتصادی و نظامی ب



آواتار

wowiy80068
پاسخ داده شده در: 4 ماه پیش


ایتالیا، کشوری در جنوب اروپا واقع شده است که با تاریخ غنی، فرهنگ متنوع، غذاهای لذیذ، و هنرهای بزرگ شناخته می‌شود. در زیر، به برخی از ویژگی‌های مهم ایتالیا اشاره شده است:

1. **پایتخت:** رم پایتخت ایتالیا و در عین حال یکی از شهرهای تاریخی و فرهنگی برجسته جهان است. 

مهاجرت به آلمانسرمایه گذاری در آلمان

8. **زندگی شهری:** شهرهای ایتالیایی با بازارهای خیابانی، کافه‌های معروف، و فضاهای عمومی زیبا زندگی شهری پویا و جذابی دارند.

ایتالیا به عنوان یکی از مراکز فرهنگی و هنری جهان شناخته می‌شود و جذابیت‌های فراوانی برای گردشگران و دوستداران هنر و تاریخ دارد.



آواتار

sima84
پاسخ داده شده در: 6 ماه،4 هفته پیش

سلام کیمیا ببینید من خیلی از مسیرهای مختلف رفتم و هیچ وقت متوجه نشدم و به در بسته خوردم تجربه نشون میده شما بهتره با یک وکیل مهاجرت کار درست مشورت کنید البته داشتن آیلتس خیلی تاثیرگذاره ولی من با کافه مهاجرت آشنا شدم و با قیمت خیلی مناسب باهاشون مشورت کردم و الان هم مهاجرت تحصیلی به کانادا کردم و خواستم شما بدونی سعی کنی راه درست رو انتخاب کنی
موفق باشی



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات