پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

بررسی جنس و کیفیت سینک های اخوان

  • پرسیده شده در: 1 سال،4 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

user27

راهنمای خرید سینک آشپزخانه اخوان

 سینک ظرفشویی بر اساس جنس به چند دسته تقسیم می شوند. فولاد، شیشه، گرانیت که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.
 در مرحله اول می توانید بر اساس طرح انتخاب کنید، مرحله بعدی به نوع صفحه استفاده شده مانند کورین، ام دی اف یا سنگ بستگی دارد و در نهایت می توانید بر اساس قیمت و کیفیت مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. 
لازم به ذکر است که تنوع ظروف در بازار فعلی افزایش یافته است، اما طبق تجربه همچنان استیل بهترین انتخاب است (ماندگاری بالایی دارد).
سینک گرانیتی: این مدل محصولی از گرانیت، سقز و مواد دیگر است، ممکن است رنگ های متفاوتی داشته باشد، اما ممکن است مشکلاتی مانند شکستگی، ترک خوردن و … داشته باشد و لکه های آب زیر سینک ظاهر شود. نمونه ها بی کیفیت هستند، اما به کسانی که می خواهند از سینک ظرفشویی رنگی در مکانی استفاده کنند، توصیه می کنیم محصولی با کیفیت خریداری کنند.
سینک چگونه نصب می شود؟
سینک ظرفشویی در مدل های مختلف با روش های نصب متفاوت برای مطابقت با هر دکوراسیون آشپزخانه موجود است. به طور کلی سینک در سه سبک نصب می شود.


نصب سینک آشپزخانه بصورت روکار:

سینک های رومیزی در مدل های مختلف و به صورت چهار وجهی عرضه می شوند. این سینک آشپزخانه نسبت به مدل های دیگری که در کنار کابینت نصب می شوند و به دیوار متصل می شوند، نصب راحت تری دارد. اگر نیاز به تعویض سینک ظرفشویی دارید، انجام این کار آسان است. این سینک ها عمدتا از فولاد ساخته شده اند و در برابر زنگ زدگی و خش مقاوم هستند.

نصب سینک آشپزخانه بصورت توکار:

برای نصب سینک توکار، ابتدا باید محل نصب (معمولا یک کابینت) را بریده و سینک را داخل آن قرار دهید. این روش نصب باعث زیباتر شدن فضای آشپزخانه می شود. البته در این حالت لبه سینک روی کابینت قرار می گیرد و دیده می شود. عیب این مدل از سینک ها این است که باید دائماً اطراف آن ها خشک شوند تا به کابینت آشپزخانه آسیبی نرسد. محصولات متنوع این گروه سینک پاسخگوی نیاز اکثر مصرف کنندگان است.
نصب سینک ظرفشویی به صورت زیر صفحه ای یا زیر کورین
سینک های زیر کورینی سینی ندارند و فقط یک لگن دارند که برای خانه های مدرن و شیک مناسب است. این روکش به صورت یک کاسه و دو کاسه تولید می شود و به طور کلی عمق بیشتری نسبت به سینک توکار دارد که امکان قرار دادن ظروف بیشتری را در آن فراهم می کند.
 برای نصب سینک زیر صفحه ای، پس از برش محل نصب (ام دی اف یا سنگ کورین) با استفاده از چسب و پیچ های مخصوص از پایین به محل مورد نظر ثابت می شود.

برای مشاهده و خرید سینک های آشپزخانه مدرن اینجا کلیک کنید.
جنس سینک های اخوان
سینک ظرفشویی استیل از گروه سینک های مقاوم،با دوام و ضد زنگ بوده است که از قدیم الایام در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می گرفته است. از آنجایی که این بشقاب از فلز ساخته شده و رنگ خنثی دارد، به راحتی می توان آن را با سایر لوازم آشپزخانه ترکیب کرد. ظرف فلزی در اثر حرارت دچار خوردگی و ذوب نمی شود اما احتمال تیره شدن این قسمت وجود دارد.




پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت