پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات

  • پرسیده شده در: 1 سال،7 ماه پیش
  • تعداد بازدید: 0 بار
آواتار

MEHDI HELALI SOLTANAHMAD

سلام خسته نباشید

ببخشید اگر که بخوایم برای مقطع دکترا رشته مهندسی مکانیک بیوسیستم پذیرش بگیریم نیاز به پرپوزال هست؟ و حداقل مدارکی که باید آماده بکنم تا بتونم برای پذیرش با موسسه شما اقدام بکنیم چی هستش؟  




آواتار

gimego6427
پاسخ داده شده در: 3 هفته،1 روز پیش

آموزش حرفه‌ای یا آوسبیلدونگ در آلمان یک سیستم آموزشی است که به دانشجوها (آموزشگرها) امکان می‌دهد مهارت‌ها و دانش‌های حرفه‌ای خاصی را در زمینه‌های مختلف یاد بگیرند. این سیستم به عنوان یک راه ورود به بازار کار شناخته می‌شود و اکثراً پس از اتمام موفق آن، دانشجوها به عنوان کارمندان ماهر در صنایع یا حرفه‌های خاصی شغف‌زده می‌شوند.مدت زمان آموزش حرفه‌ای در آلمان معمولاً سه تا سه و نیم سال است. این دوره‌ها به دانشجوها امکان می‌دهد تا در محیط عملی تجربه کسب کنند و مهارت‌های عملی مورد نیاز برای حرفه خود را به دست آورند. برنامه‌های آموزش حرفه‌ای معمولاً توسط کارآموزی و آموزش تئوری تشکیل شده و به صورت مشترک توسط مراکز آموزش حرفه‌ای و کارگاه‌های کارآموزی ارائه می‌شوند.پس از اتمام با موفقیت این دوره، فرد می‌تواند یک گواهینامه حرفه‌ای کسب کرده و به عنوان کارمند ماهر واجد شرایط وارد بازار کار شود. این سیستم آموزش حرفه‌ای به دلیل ارتباط نزدیک با صنعت و بازار کار در آلمان معروف است.



آواتار

fatemehyazdi182
پاسخ داده شده در: 3 ماه پیش

عموما برای مهاجرت به هر کشوری و زندگی کردن در آن حتما باید در رابطه با قوانین و مقررات آن کشور اطلاعات و آگاهی لازم را داشته باشید. بهترین وکیل ایرانی در انگلستان فردی است که با دانش حقوقی خود بر تمامی قوانین ملی و بین المللی کشور انگلستان تسلط کافی داشته و به طور کامل می‌ تواند افراد را در انواع زمینه‌های حقوقی و حقیقی راهنمایی کند. وکیل ایرانی در خارج از کشور این امکان را دارد که به عنوان نماینده‌ پرونده‌ شما تمام جزئیات را مورد بررسی قراردهد. علاوه بر آن در گفت و گوهایی که در رابطه با پرونده‌ افراد وجود دارد، شرکت کند.

وکیل انتخابی شما حتما باید بهترین راهکار و روش قانونی را پیش روی متقاضی بگذارد و در وقت و هزینه‌ شما صرفه‌ جویی کند تا بتوانید در مدت زمان کمتری به نتیجه‌ دلخواه خود دست پیدا کنید. در کل بهترین وکیل ایرانی در انگلستان در زمینه‌ هر پرونده‌ای که باشد، نقش مثبتی در روند پرونده خواهد داشت. به همین خاطر است که انتخاب وکیل حرفه‌ای با آگاهی و دانش حقوقی به روز بسیار حائز اهمیت خواهد بود. فراموش نکنید که وکیل متعهد حتما می بایست خود را در رابطه با دانش حقوقی همیشه به روز نگه دارد تا به موفقیت دست پیدا نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنم که با وب سایت وکیل ایرانی همراه باشید این سایت بهترین وکلا مهاجرتی به هر کشوری را معرفی کرده است که در مورد تحصیلی، مهاجرتی و ... می توانید با یکی از این وکلا مشورت بگیرید



پاسخ شما

پاسخ خود را با جزییات اینجا بنویسید
ثبت

سوالات مرتبط

تمام سوالات