پروفایل اسکورایز

تماس با اسکورایز

021-91018457

پروفایل اسکورایز

برای استفاده بهتر از خدمات مهاجرت و آموزش زبان اسکورایز وارد یا عضو شوید.

بعد از ورود به همین صفحه منتقل می‌شوید.

سبد خرید شما خالی است.

بهترین آموزش‌های زبان و مهاجرت را در محصولات اسکورایز بیابید

لیست محصولات





وبینار چیست؟

در واقع وبینار (webinar) ترکیبی از دو مفهوم وب (web) و سیمنار(seminar) است. در تعریف وبینار آمده است: وبینار که از آن با عنوان سیمنار تحت وب نیز یاد می شود، سمینار، سخنراني یا کارگاهی است که از طریق اینترنت ارائه می شود.

فناوری وبینار جهت برگزاری سمینار ها و همایش ها و یا ارائه مطالب از طریق اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد . در این نوع سمینار، هر یک از شرکت کنندگان پشت رایانه خود نشسته و از طریق اینترنت با سایر شرکت کنندگان ارتباط برقرار می نماید. اين ملاقات هاي آنلاين معمولا به اين صورت است كه مدرس یا مدیر جلسه امكان برقراري ارتباط صوتي و تصويري و امكان ارسال پيام هاي متني را دارا هستند. اما مدرس مي تواند به فراگيران امكان به دست گرفتن كنفرانس و ارايه سخنراني را بدهد.

از جمله خصوصیات وبینار:

بزرگترین مزیت حذف محدودیت های جغرافیایی

همان طور که بالاتر عرض کردم وبینار محدودیت های جغرافیای را یا بین می برد یعنی هرکسی از هرکجایی می تواند از این رویداد بهره ببرد

دومین مزیت وبینار رفت و آمد هست.

توی شهر بزرگی مثل تهران که رفت و آمد خودش یک مسافرت به حساب میاد حذف رفت و آمد نه تنها برای مخاطبین رویداد مناسب است بلکه حرکتی (هرچند کوچک) در راستای کم کردن ترافیک است.

مورد بعدی هزینه به نسبت کم هست.

همین که بخواهید یک جایی رو اجاره بکنید، یک پذیرایی داشته باشید و اتفاقات مشابه، هزینه قابل توجهی داره، ولی اینجا مبلغ بسیار بسیار کم تری پرداخته میشه. مثلا همین رویداد اگر به صورت سمینار بود برآورد مبلغ عددی بالاتر از 200 هزار تومان می رسد.

مورد بعدی زحمت کمتر هست.

فقط کافی هست که یک مقدار با فضای مجازی آشنا باشیم. می­بینیم که کارهای ما بسیار راحت تر پیش می­رود و واقعا زحمت کمتری می­کشیم. هم مدرس و هم آموزش گیرنده. بنابراین از این بابت می­تونیم خوشحال باشیم.

مورد بعدی امکانات بیشتر هست.

معمولا توی وبینار ما به نسبت سمینار امکانات بیشتری داریم. یعنی توی سمینار ممکن هست پروژکتور قطع بشه، سیستم صوتی دچار مشکل بشه و… ولی احتمال این موضوع توی وبینار خیلی خیلی کمتر هست.

سوالات متداول در زمینه وبینار:

فیلم قسمتی از وبینار:

فیلم زیر قسمتی از وبینار تحصیل و زندگی در کانادا توسط شایان زمانی