معرفی 8 سایت اپلای مهم و کاربردی

بهترین سایت ها برای اپلای کدامند؟ سایت اپلای به عنوان منبع مثل اپلای ابرود میتواندد به شما کمک کنند.

محمدرضا طیران

محمدرضا طیران

1397 - 11 - 28
sc orize blog. sc orize blog.
فهرست مطالب
  1. منتظر بمانید...

در زمینه تحصیل و کارآموزی در خارج از کشور، وب‌سایت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها رجوع کنید. بسیاری از آن‌ها فقط خدمات پولی ارائه می‌کنند و کمتر در آن‌ها اطلاعات مجانی پیدا می‌شود. در بسیاری دیگر هم (مثل فروم ها، بلاگ‌ها و غیره…) با حجم بسیار گسترده و پراکنده‌ای از اطلاعات مواجه می‌شوید، به‌طوری‌که باید وقت بسیاری بگذارید و در آن‌ها بگردید تا مطلب موردنظرتان را پیدا کنید. در فرآیند اپلای، باید به همه آن‌ها سر بزنید و از هرکدام بخشی از مطلب موردنظرتان را استخراج‌کنید.

کلی سایت برای اپلای و گرفتن پذیرش توی اینترنت میتونین پیدا کنین. خیلی از این سایت ها اطلاعات مفید دارن و خیلی بیشتر اطلاعات غیر کاربردی ارائه میدن. 
توصیه میکنیم به تمام سایت های زیر سری بزنین تا نکته ای از جا نیفته و اطلاعاتتون بروز باشه. 
قابل توجه هم هست که تعداد زیادی از این سایت ها خدماتشون پولیه و برای گرفتن اطلاعات باید هزینش رو پرداخت کنین.

خب بهتره که بریم سراغ معرفی منابع

Thestudentroom.co.uk

مطمئنا با فروم ها آشنا هستین. فروم ها محلی برای رد و بدل کردن اطلاعات بین کاربران هستش. میتونه جای بسیار مناسبی برای سوال پرسیدن باشه ولی باید حوصله به خرج بدین و هی چک کنین که آیا کسی جواب می ده یا نه. و اینکه کسی که جواب داد آیا پاسخ مناسبی ارائه کرده یا خیر.

با کمی گشت و گذار اطلاعات خوبی نصیبتون میشه. این فروم بیش از ۱.۸ میلیون عضو داره و تعداد بسیار زیادی تالار گفتگو درباره موضوعات مختلف در اون گنجونده شده که البته خوبیش اینه که دسته بندی ها راحته و میتونین سریع به موضوع مد نظرتون برسین.

https://www.thestudentroom.co.uk/

 معرفی وبسایت Thestudentroom.co.uk

usnews

یک وبسایت آمریکایی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و …. هستش. یکی از بخش های این سایت آموزشی هستش و به خاطر اطلاعات فوق العاده ای که داره منبع خوبی برای کسایی که میخوان پذیرش بگیرن شده.

یکی از کارهایی که این مجموعه میکنه اینه که چند وقت یک بار دانشگاه های آمریکا و کل دانشگاه های دنیا رو رتبه بندی میکنه از لحظا مختلف مثلا بر اساس رشته یا بر اساس کشور و …. این کار صورت میگیره. برای اطلاعات بیشتر در خصوص اخذ ویزای تحصیلی آمریکا با کارشناسان خبره مجموعه اسکورایز تماس خاصل فرمایید. 

http://www.usnews.com/

معرفی وبسایت USNEWS

Scholars4dev

منبع خوب و به روز دیگه این سایت هستش. 
بورسیه های تحصیلی برای کشورهای در حال توسعه میتونین اینجا پیدا کنین. این سایت از این جهت خوبه که تند تند آپدیت میشه.

https://www.scholars4dev.com/

 معرفی وبسایت Scholars4dev

Topuniversities

اطلاعات بسیار کامل در رابطه با دانشگاه ها و هرچیزی که باید بدونین. این سایت برنامه های اپلای رو هم معرفی میکنه و جزو برترین منابع برای کسایی که میخوان ادامه تحصیل در خارج از کشور بدن حساب میاد.

خبر بد اینکه برای دیدن اطلاعات کامل باید هزینه به صورت دلاری پرداخت کنید. ولی خبر خوب اینکه بخش بلاگ سایت اطلاعات مجانی و مفیدی رو ارائه می ده که حتما کمکتون میکنه.

https://www.topuniversities.com/

معرفی وبسایت Top Universities

DAAD

علاقه مندای به تحصیل در آلمان از دست ندین. 
دآد مرجع عالی برای شما خواهد بود. جالبه بدونین که بورسیه تحصیلی دولت فرانسه هم در این سایت معرفی میشه و اگر چک کنین سایتو بهتون کمک بزرگی میکنه.

https://www.daad.de/en/study-and-research-in-germany/scholarships/

معرفی وبسایت DAAD

Campusfrance

دولت فرانسه کار خوبی که کرده اینه که خودش یک سایت رسمی و کاربردی در رابطه با تحصیل توی این کشور درست کرده ( خدا خیرشون بده!) 
اطلاعات واقعا جامعه از نحوه اپلای کردن یاد داده و حتی یادگیری زبان فرانسه، اطلاعات خوب دیگه ای مثلا در رابطه با هزینه های زندگی و …. همگی در این سایت پیدا میشن.

اطلاعات همه به زبان انگلیسی و برای دانشجویان بین المللی تدوین شدن.

https://www.campusfrance.org/en

معرفی وبسایت Campusefrance.org

Studyinaustralia

دولت استرالیا هم گفت بزار از فرانسه جا نمونیم و بیایم یه سایت بزنیم. 
این هم سایت رسمی دولت استرالیا برای پذیرش و ادامه تحصیل در استرالیا هستش.

https://www.studyaustralia.gov.au/

معرفی وبسایت Studyinaustralia

سایت اپلای ابرود Applyabroad

به پایان آمد این مقاله ولی جای منبع فارسی توش خالی بود. 

تو زمینه اپلای تحصیلی کانادا برای ایرانی ها اضافه بر خارجیای دگیه مشکلات بیشتری برای اپلای دارن که مثلا یکیش سربازی و خروج از کشوره. 

این سایت از این جهت خوبه که فارسیه و ایرانی هایی هم که تجربیات موفق از اپلای دارن توش share میکنن.

همچنین در کتابخانه این فروم هم منابع دست‌اول و به‌ دردبخوری برای دانلود وجود داره. حتماً بهش سری بزنین تا بتونین از نظرات افراد مختلف آگاه شین و منابعشو استفاده کنین.

َاپلای ابرود فارسی

سوالات متداول

بهترین منابع و سایت اپلای کدامند؟

بهترین منبع برای اپلای هر دانشگاه سایت همان دانشگاه است و لی سایت‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند منبع خوبی برای شما باشند.

برای اپلای از کجا شروع کنیم؟

ابتدا بهتر است رشته و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید سپس به تحقیق بپردازید و بهترین دانشگاه‌ها را برای اپلای انتخاب کنید. در سایت اسکورایز بهترین دانشگاه ها و رشته‌های کشورهای مختلف در مقالات جداگانه بررسی شده اند.

مقالات ما

اخبار و مقالات اسکورایز

مشاهده همه
نظرات کاربران

نظرات کاربران ، اعتبار اسکورایز

SHAGHAYEGH

SHAGHAYEGH

17 - 09 - 1399

سلام ممنون از سایت خوبتون- برای ارشد رشته بهداشت مواد غذایی چه دانشگاه هایی خوب هستن و فاند میدن؟